کد مطلب: ۱۹۶۹۳۲

تحویل ۷۳۲ واحد مسکن مهر در دهه فجر

تحویل ۷۳۲ واحد مسکن مهر در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به تحویل ۷۳۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان در دهه فجر امسال از بهره‌برداری ۸۹ پروژه این اداره کل با هزینه ۶۳۷ میلیارد ریال در این ایام خبر داد.

عبدالله بهادری درباره طرح‌های افتتاحی بخش مسکن و راه در دهه فجر ۹۶ استان مازندران اظهار کرد: پیروزی اسلامی، ایران را در مسیری نوین قرار داد، مسیری که حیات اجتماعی و اقتصادی را در فضایی معنویی و روحانی واداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: در سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعدادهای نهفته بخش حمل ونقل مجال بروز پیدا کرده و فعالیت‌های بیشماری در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای در استان به ویژه در دولت یازدهم امکانات گسترده‌ای را برای توسعه سایر بخش‌ها در استان به وجود آورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این استان در ایام دهه فجر بیان کرد: این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر که فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت و میثاق با خون شهدا، ایثارگران انقلاب و مقام معظم رهبری است، بیش از ۷۳۲ واحدمسکن مهر و ۸۹ پروژه درحوزه ساخت و توسعه راه‌ها، فنی و اجرایی و ساختمان‌های دولتی با اعتباری بالغ بر ۶۴۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

وی در خصوص پروژه‌های راهسازی استان مازندران گفت: تکمیل شبکه راه‌ها در شتاب بخشیدن به توسعه موثر بوده و سرمایه‌گذاری در این زمینه جزء سرمایه‌گذاری زیربنایی محسوب می‌شود که در دهه فجر ۴ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها از جمله احداث زیرگذر هفت تن قائم‌شهر، احداث پل آکتیج کلا آمل-بابل قدیم، بهسازی محور آمل- فریدونکنار و بهسازی راه پشت پلاژ جاده ساری- خزرآباد با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

بهادری با بیان اینکه مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فراورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی برای حمل ونقل سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزانترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولین استان بوده، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از سال گذشته با مشارکت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این استان را به طور گسترده در دستور کار خود قرار دهد تا جایی که براساس ارزیابی صورت گرفته جزو استان‌های برتر در سطح کشور شد.

وی تصریح کرد: ازاین رو در دهه مبارک فجر امسال بیش از نیمی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در حوزه راه روستایی با همدلی، حمایت و مشارکت عظیم روستاییان همراه بوده که این نشان از اعتماد و اطمینان این عزیزان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه وشهرسازی دارد.

بهادری با بیان اینکه ۸۳ پروژه درقالب راه‌های روستایی به طول ۱۶۷ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۷ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در حوزه راه روستایی است، افزود: بهسازی و آسفالت راه روستایی شیاده، صورت، کامیکلا، گتاب، آردکلا- تجلک، دیوا (بابل)، بهسازی و آسفالت راه روستایی تازه‌آباد، احمدکلا و اجاکسر در (بابلسر)، همچنین راه روستایی پرکلا-سمچول (بهشهر)، محور سه هزار تنکابن، راه روستایی برآر در چالوس و راه روستایی برد- گلورد (ساری) و راه روستایی مرج-پالرورد و کلاونگاه درشهرستان نور ازجمله پروژه‌های شاخص در حوزه راه روستایی هستند که انشالله در ایام‌الله دهه فجر بهره‌برداری و مورد استفاده روستاییان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: درحوزه مدیریت فنی و اجرایی نیز دو پروژه احداث ساختمان اداری با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که احداث و تکمیل ساختمان بخشداری نارنجستان (سوادکوه شمالی) و آزمایشگاه و واحدفنی واقع در شهرستان ساری از جمله این پروژه‌ها است.

اختتامیه پروژه مسکن مهر استان مازندران در شهریورماه سال ۹۷

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران درباره پروژه‌های افتتاحی در بخش مسکن نیز گفت: یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری درتمام ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی اظهار کرد: در دهه فجر بیش از ۷۳۲ واحد مسکن مهر در استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۵۴ میلیارد ریال در شهرستان‌های آمل، بابل، بهشهر، تنکابن، قائم‌شهر، نور، بابلسر، به بهره‌برداری می‌رسد.

بهادری افزود: پروژه مسکن مهر در استان مازندران، ۶۸ هزار واحد بوده که تاکنون ۶۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شده است و هشت هزار واحد باقیمانده با پیشرفت ۸۰ درصدی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر قرار دارند که انشاءا… اختتامیه پروژه مسکن مهر استان در شهریور ماه سال ۹۷ است.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.