کد مطلب: ۱۴۲۴۶۳

تسریع در مسکن مهر کیسون پرند

تسریع در مسکن مهر کیسون پرند

مشکلات مسکن مهر شرکت کیسون با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران پرند و مسئولین شرکت کیسون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، پروژه مسکن مهر کیسون که از خرداد ۱۳۹۲ افتتاح شد، باید تا پایان مهرماه ۱۳۹۴ به پایان می‌رسید اما نبود منابع کافی و نبود خدمات زیربنایی باعث طولانی شدن پروژه شد.

با این وجود در روزهای اخیر در جلسه‌ای که در دفتر سیدعلی‌اکبر طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند برگزار شد، اعضای هیات مدیره شرکت کیسون گزارش کاملی از آخرین اقدامات انجام شده، وضعیت فعلی پروژه، برنامه‌های آتی و مشکلات پروژه خود را به مدیرعامل شرکت عمران پرند ارائه دادند.

علی‌اکبر طاهری -مدیرعامل عمران پرند- در این جلسه با تاکید بر اتمام پروژه در سال جاری و تحویل واحدها به متقاضیان، ضمن بررسی مشکلات و موانع پروژه نسبت به رفع آن دستورات لازم را صادر کرد تا در روزهای آتی شاهد تسریع در روند پروژه و تحویل واحدها در سایت مسکن مهر کیسون باشیم.

بنابراین گزارش، مسکن مهر پرند دارای حدود ۹۵ هزار واحد است که از این تعداد ۷۱ هزار واحد افتتاح شده، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است و ۶۰۰۰ واحد متقاضی ندارد که از پیشرفت حدود ۴۰ درصد برخوردارند. تا پیش از این، تعداد واحدهای فاقد تقاضا ۷۵۰۰ واحد بود.

دولت تدبیر و امید قول داده پروژه مسکن مهر کلیه شهرها را تا پایان سال جاری به اتمام برساند. در این خصوص دولت تسهیلات مسکن مهر را از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش داد که در روند تسریع واحدها موثر بود؛ به طوری که از ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار واحد مسکن مهر دارای متقاضی تاکنون یک میلیون و ۸۳۰ هزار واحد افتتاح شده و از این تعداد نیز یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد تحویل شده است. لذا ۷۲۴ هزار متقاضی هنوز خانه خود را تحویل نگرفته‌اند که عمده مشکلات ناشی از خدمات زیربنایی و روبنایی است.

با این حال آمارها نشان می‌دهد دولت یازدهم طی چهار سال ۵۵ درصد مسکن مهر را تحویل داده و این یعنی سهم دولت‌های نهم و دهم از کل واحدهایی که تاکنون به دست متقاضیان رسیده ۴۵ درصد است. ۶۹۰ هزار واحد در دولت قبل تحویل شده و ۸۵۰ هزار واحد در این دولت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.