کد مطلب: ۵۷۷۰۵۳

تمایل ایرانیان به خرید خانه در ازمیر بیشتر شد

تمایل ایرانیان به خرید خانه در ازمیر بیشتر شد

ازمیر از جمله شهرهای بسیار جذاب در ترکیه محسوب می‌شود که در حوزه‌ی املاک و مستغلات به یک انتخاب مناسب برای افراد تبدیل شده است و با توجه به اینکه پتاسیل بالایی برای افزایش ارزش افزوده در املاک این شهر وجود دارد بدون کمترین ریسک می‌توان بر روی سرمایه‌گذاری آن حساب باز کرد.

امروزه سرمایه‌گذاری در بخش خرید و فروش ملک بیش از پیش شده است و این موضوع در شهرهای ثروتمند و با قابلیت‌های سرمایه‌گذاری، افزایش یافته است. به عنوان مثال در حال حاضر خرید خانه و آپارتمان در ازمیر به دلایل داشتن فرصت‌های فوق العاده‌ به جهت سرمایه‌گذاری مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. ازمیر از جمله شهرهای بسیار جذاب در ترکیه محسوب می‌شود که در حوزه‌ی املاک و مستغلات به یک انتخاب مناسب برای افراد تبدیل شده است و با توجه به اینکه پتاسیل بالایی برای افزایش ارزش افزوده در املاک این شهر وجود دارد بدون کمترین ریسک می‌توان بر روی سرمایه‌گذاری آن حساب باز کرد.

ضمناً ناگفته نماند که ازمیر از لحاظ جذب گردشگر به یکی از قطب‌های جهان تبدیل شده چرا که افراد در کشورهای آسیایی و اروپایی به خوبی می‌توانند از جذابیت‌های این شهر بهره ببرند. به طور کلی خرید خانه و آپارتمان در ازمیر یک دستاورد بسیار مهم با آینده‌ای روشن برای ایرانیان علاقمند به سرمایه‌گذاری است که توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید خانه در کشورهای خارجی را دارید، در اولین اقدام به بررسی شهر ازمیر ترکیه بپردازید.

معرفی اجمالی شهر ازمیر ترکیه

حتماً می‌دانید که به ازمیر ترکیه، لقب شهر شادی‌های بی‌پایان داده‌اند. این موضوع به این دلیل است که در این شهر انواع سرگرمی‌ها و تفریحات برای هر قشر مردم در نظر گرفته شده است. در واقع ازمیر به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه شناخته می‌شود که فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری را به افراد خواهد داد که یکی از مهمترین آنها خرید و فروش ملک است.

همچنین وجود سواحل فوق العاده‌، مراکز خرید با اجناس لوکس، چشم‌اندازهای کم‌نظیر و محله‌های بسیار ساکت و آرام به دلایل منطقی برای خرید خانه و آپارتمان در ازمیر تبدیل شده است. ضمناً شهر ازمیر از لحاظ جغرافیایی نیز در موقعیت ایده‌آلی واقع شده است و در کنار فرهنگ بالای مردمان این شهر، می‌توان به صورت تمام و کمال از آن به عنوان یک شهر با پتانسیل در خصوص خرید و فروش املاک در نظر گرفت. گفتنی است که ازمیر به دلیل داشتن موقعیت‌های فوق العاده‌ای که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم نیز به یکی از قطب‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری جهان تبدیل شده است:

  • پیشرفت قابل توجه در صنعت توریسم.
  • سطح آموزش بسیار بالا در مدارس و دانشگاه‌ها.
  • برخورداری از آب و هوای بسیار دلچسب.
  • داشتن مراکز اقامتی با قیمت‌های باورنکردنی.
  • برخورداری از سیستم حمل و نقل پیشرفته.
  • برخورداری از ایمنی فوق العاده شهری.
  • برخورداری از سبک و طرح‌های معماری کمتر دیده شده.
  • خرید و فروش املاک با بهترین قیمت‌ها.

ناگفته نماند که تمامی موارد عنوان شده، در کنار نرخ فوق العاده اشتغال در این شهر، ایرانیان و حتی افراد دیگر کشورها را به خرید خانه و آپارتمان در ازمیر وادار کرده است.

چرا باید در ازمیر خانه خرید

خرید خانه در ترکیه برای اخذ اقامت یکی از دلایل مهم خرید ملک در ازمیر است. خرید و فروش ملک از حساسیت‌های خاص خودش برخوردار است و اگر اهل سرمایه‌گذاری باشید، قطعاً به دنبال فرصت‌هایی خواهید بود تا ریسک انجام معامله را به کمترین حد ممکن برسانید. به همین منظور باید به دنبال راه‌کارهایی برای سرمایه‌گذاری بی‌دغدغه باشید که با توجه به شرایط و مزایای زندگی در ازمیر که در ابتدای این مقاله به آنها اشاره شد، این شهر انتخاب خوبی برای خرید ملک و سپس فروش آن با قیمت‌های بالاتر خواهد بود.

2wedfvg

ضمناً توجه داشته باشید که املاک در ازمیر به چندین دسته‌ی ساحلی، آپارتمانی، مدرن و کلاسیک تقسیم‌بندی می‌شود که باید با توجه به ملاک‌هایی که در نظر دارید، بهترین محله را برای خرید خانه انتخاب کنید. گفتنی است که بر اساس گزارش‌های رسیده که بوسیله‌ی کارشناسان زبده در حوزه‌ی ساخت و ساز در ازمیر بررسی شده است، این شهر نسبت به دیگرهای شهرهای ترکیه ارزش سرمایه‌گذاری بالاتری در بخش خرید خانه دارد. از طرف دیگر دریافت اقامت برای شهر ازمیر گاهاً منوط به خرید خانه در این شهر است، لذا اگر قصد گرفتن اقامت در ازمیر را دارید، ممکن است بتوانید با خرید خانه به هدف‌تان برسید.

اما شاید دغدغه‌ی اصلی افراد در خرید خانه و آپارتمان در ازمیر آشنا نبودن با محله‌های این شهر باشد. طبیعتاً هر چه شناخت‌تان از کلیه‌ی محله‌های ازمیر بیشتر باشد، می‌توانید انتخاب بهتری برای سرمایه‌گذاری در این بخش انجام دهید. حال در ادامه به معرفی کوتاهی از محله‌های مختلف و قابل سرمایه‌گذاری ازمیر خواهیم پرداخت:

  • محله آلسانجاک

خرید خانه در این منطقه می‌تواند امکان دسترسی بهتر و راحت‌تر افراد به انواع مراکز خرید، رستوران‌ها و مواردی از این دست را فراهم کند. همچنین در نظر داشته باشید یکی از عواملی که در افزایش قیمت ملک و زمین تأثیرگذار است، امنیت منطقه بوده و این موضوع در مورد محله‌ی آلسانجاک صدق می‌کند. خرید خانه یا ملک از این منطقه پیشنهاد ویژه‌ی ماست چرا که آلسانجاک قلب ازمیر است.

  • محله کناک

خرید خانه و آپارتمان در ازمیر اکثراً در این منطقه رخ می‌دهد چرا که از محله کوناک از جاذبه‌های بی‌شماری برخوردار است که شاید در کمتر منطقه‌ای از ازمیر شاهد آن باشیم. ضمن اینکه گفتنی است که اگر قصد راه‌اندازی یک کسب و کار در این منطقه دارید، بدون معطلی استارت خرید زمین و ساخت و ساز را بزنید چرا اکثر ساختمان‌های اداری ازمیر در این منطقه است.

  • محله بورنوا

در این منطقه از ازمیر ساخت و سازهای زیادی در حال انجام است و با توجه به اینکه سواحل ازمیر با محله بورنوا فاصله‌ی ۵ کیلومتری دارد، باعث تعادل قیمت ملک در این محدوده شده است. به طور کلی این محله از شهر ازمیر از جمله محله‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است که رفته رفته با تکمیل شدن ساختمان‌ها می‌توان به افزایش چشم‌گیر قیمت‌ها نیز امیدوار بود.

  • محله گوزل باغچه

اگر به سرمایه‌گذاری در خانه‌های ویلایی علاقمند هستید، این منطقه از ازمیر را از دست ندهید. ضمن این که به دلیل آن که این محله از جمله محله‌های قدیمی شهر ازمیر است می‌توانید از خانه‌های ساخت قدیم نیز بهره ببرید. خرید خانه و آپارتمان در ازمیر به ساحلی بودن یا شهری بودن آن نیز مرتبط است که می‌توانید بنا به سلیقه‌تان نوع مناسب‌تر را انتخاب کنید.

  • محله اورلا

خرید خانه‌های این محله به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری از طرفداران بی‌شماری برخوردار هستند ضمن این که، انتخاب ملک در این محله به جهت سرمایه‌گذاری سود بیشتری را به خریداران خواهد داد. همچنین خانه‌های ساحلی محله اورلا با قیمت‌های خوبی در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

  • محله نارلی دره

اگر علاقه به خرید خانه و آپارتمان در ازمیر با عنوان لوکس‌ترین خانه هستید، فوراً خود را به این محله برسانید. ویلاهای رو به ساحل محله نارلی دره جذابیت‌های فوق العاده‌ای را در اختیارتان قرار خواهد داد. ضمن این که این منطقه امکانات مناسبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که خرید خانه در این منطقه را بیش از پیش عقلانی جلوه می‌دهد.

  • محله کارشیاکا

بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ملک، محله‌های خوش آب و هوای ازمیر را در نظر دارند. انتخاب ویلا یا خانه‌های رو به دریا خصوصاً برای ما ایرانی‌ها ممکن است بهترین انتخاب باشد. به طور کلی اگر به محله‌ها بی‌سر و صدای ازمیر به جهت خرید خانه نیاز دارید، بهترین انتخاب محله کارشیاکا است چرا که از مراکز خرید و شلوغ شهر به دور است.

3erfghbh

قیمت خرید خانه در ازمیر

اگر نیم‌گاهی به قیمت‌های خانه و حتی زمین در ایران بیندازید، خواهید دید که حتی با قیمت‌های بالا نیز نمی‌توان یک خانه ساخت قدیم را در یک شهر بی‌امکانات تهیه کرد. اما در عوض با حداقل ۱۵۰ میلیون تومان که تقریباً ۱۰۰ هزار لیر است، به راحتی توانایی خرید یک خانه در شهر ازمیر را خواهید داشت که البته در محله‌های با امکانات متوسط ساخته شده است. با این حال قیمت خرید خانه و آپارتمان در ازمیر به منطقه‌ای که علاقه به خرید خانه دارید باز می‌گردد.

در این مقاله سعی کردیم برترین محله‌های ازمیر را معرفی کنیم تا مشکلی در انتخاب منطقه سکونت‌ نداشته باشید. به طور کلی خانه خریدن در ازمیر یک سرمایه‌گذاری بدون دغدغه برایتان خواهد بود، چرا که هر ساله به تعداد ساختمان‌های تازه ساخت در این شهر افزوده می‌شود و این موضوع می‌تواند به افزایش بهای خانه‌ی خریداری‌ شده‌تان بیفزاید. دقت کنید که قبل از آن که برای نهایی کردن خرید خانه در ازمیر اقدام کنید، حتماً بودجه‌ و منطقه‌ی مورد علاقه‌تان را مشخص کنید و از افراد مطلع در این زمینه (به خصوص استعلام قیمت خرید) مشورت بگیرید.

خرید و فروش ملک و سرمایه گذاری در ازمیر با جینگوبینگو

حال که در این مقاله با خصوصیات سرمایه‌گذاری و یا خرید خانه در ازمیر آشنا شده‌اید، شاید به یک سایت معتبر یا راهنمای باتجربه به جهت خرید خانه در این شهر نیاز داشته باشید. پر واضح است که در این‌گونه مواقع باید از یک تیم متخصص کمک گرفت که ما به شما عزیزان تیم تخصصی جینگوبینگو را پیشنهاد می‌دهیم. معمولاً خرید خانه در ترکیه برای اخذ اقامت و همچنین سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که تیم جینگوبینگو با افراد با تجربه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند.

امروزه خرید خانه و آپارتمان در ازمیر به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است که برای ایرانیان نیز گزینه مناسبی خواهد بود. با این تفاسیر چنانچه قصد دارید با تیم جینگوبینگو برای رفع ابهام و دریافت پاسخ سوالات‌تان در رابطه با چگونگی خرید و فروش ملک در ازمیر در ارتباط باشید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در ادامه‌ی مطلب استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.