کد مطلب: ۴۱۸۰۰۳

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی پردیس تکمیل شد

ظرفیت ثبت نام مسکن ملی پردیس تکمیل شد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از تکمیل شهر جدید پردیس در مرحله نخست ثبت نام تهرانی‌ها خبر داد و گفت: ثبت نام مسکن ملی برای تهرانی‌ها به مرحله دوم خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «پروانه اصلانی» روز شنبه در مراسم آغاز ثبت نام مسکن ملی برای استان‌های تهران، قزوین و البرز که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، از ساخت ٧٠ هزار واحد مسکن ملی برای شهر تهران خبر داد و گفت: ٢٠ درصد طرح اقدام ملی برای شهر تهران اختصاص یافت.

وی گفت: تا ساعت ١١ امروز (سی ام آذرماه) بیش از ٢٢ هزار و ٢١٣ نفر در استان تهران ثبت نام کردند که ظرفیت ٦٧ هزار نفر برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در نیم ساعت نخست ثبت نام ظرفیت ثبت نام در شهر پردیس تکمیل شد و اکنون ثبت نام در پرند، ایوانکی و هشتگرد ادامه دارد.

اصلانی گفت: اکنون در پرند ٧ هزار و ٢٢ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ٢٠ هزار نفر برای ثبت نام وجود دارد.

بر اساس اظهارات اصلانی از وضعیت ثبت نام مردم تهران در شهر جدید هشتگرد تا ساعت ١١ امروز، ٤ هزار و ٧٥٢ نفر در شهر هشتگرد ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر هشت هزار نفر است.

وی خبر داد که در شهر جدید ایوانکی تاکنون ٩٠٣ نفر ثبت نام کردند و ظرفیت ثبت نام در این شهر ١٥ هزار نفر است.

مدیرکل دفتر اقتصاد و برنامه ریزی مسکن وزارت راه خبر داد که در استان البرز نیز ٢ هزار و ٦٩٠ نفر تاکنون ثبت نام کردند و در استان قروین ثبت نام‌ها به رقم یک هزار و ٥٨٨ نفر رسیده است.

وی خبر داد که ثبت نام از مردم در شهر تهران به مرحله دوم خواهد رسید و گفت: بعد از پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان، مجددا برای ثبت نام در شهر پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی سامانه باز خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهراب

    از این مسخره بازیا دست بردارید مردم و چی فرض کردید من از ساعت ۱۰ دنبال ثبت نام هستم اول که سایت به زور باز شدش بعدش که ثبت نام کردم زدش ظرفیت تکمیل شده تو قزوین مگه میشه همچین جیزی آخه چرا اینقدر مردم و مسخره خودتون میکنید این چه جور ثبت نامی هست که تو نیم ساعت تکمیل میشه بعدش ۳ روز مهلت ثبت نام کردن گذاشتید کدوم کار شما درسته که این بخواد درست باشه واقعا واسه خودم متاسفم که دارم تو این خراب شده ای که شما درست کردید واسمون داریم زندگی میکنیم

  • صباحسینی

    تمام این مطالب که مسکن ملی دراین دولت میدهندبنظرمن دوروغ هست اگرنیست من حرکاری میکنم نمیتوانم

  • ناشناس

    من ده و ده دقیقه زدم گفت پردیس پر شده تازه منی که تاحالا ثبت نام نکردم سیستم گفت قبلا ثبت نام شدی

  • نسرین

    من ده و ده دقیقه زدم گفت پردیس پر شده تازه منی که تاحالا ثبت نام نکردم سیستم گفت قبلا ثبت نام شدی

  • ناشناس

    پردیس سه نفر ظرفیت داشت که آنهم تکمیل شد! ! !

  • ناشناس

    آخه چقدربایدساده باشیداین بازیهاروباورکنید

  • سید محمد

    ما دوساعت بعد رفتیم ثبت نام همه جا پر شد این دلال ها از این کارتن خواب ها و مردم فقیر کارت ملی اجاره میکنن برای خودشون ثبت نام میکنن …دیگه وقت به ما نمیرسه ثبت نام کنیم .چند نفر مامور میکردید برن دم خونه ها نگاه کنن کلی از مردم هم خبر هم نداشتن .همه ثبت نامی ها شدن دلال و بنگاه کا با چند تا کامپیوتر اماده بودن سایت باز بشه حمله کنن

  • ناشناس

    کسایی که موفق شدن فکر کنم با نت موبایل بوده اخه ماکه وای فای داریم خیر سرمون جون کند تا لودبشه اخر کد رهگیری نداد بعد زد تکمیل ظرفیت

  • مسکن ملی

    سلام به ملت بزرگ ایران زمین.
    ناراحت نباشین ما هم جاموندیم‌
    اخه جالبیش اینجاست که خونوادهی ما از پدرم گرفته تا دو تا داداشام مستاجریم .
    این طرح هم مثلا برای امثال ما بود که یه ربع شد، تا تموم بشه
    این طرح برا خوده دولتی ها بوده ازقبل که همشون ثبت نام کردن

  • مهناز

    اگه قراره .این طرح دوباره واسه پولدارا باشه .جمعش کنید .ما که هیچی نداریم .از هیچ امکاناتی هم استفاده نکردیم نتونستیم ثبت نام کنیم .پس تکلیف ماها چیه