خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۶۶۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حکم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

حکم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

طبق وعده رئیس سازمان تامین اجتماعی، حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید از دیروز در دسترس بازنشستگان قرار می‌گرفت اما هنوز این کار اجرایی نشده است. علت این تاخیر چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشور، افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از این ماه اجرایی می‌شود.

مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز دو روز قبل اعلام کرد که حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان از دیروز یعنی دوشنبه ۱۶ فروردین در دسترس قرار می‌گیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

بسیاری از بازنشستگان طی ۴۸ ساعت گذشته بارها به سامانه دریافت حکم مستمری‌بگیران و بازنشستگان به آدرس « https://account.tamin.ir/auth/login » مراجعه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند حکم جدید را دریافت کنند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سازمان تامین اجتماعی حاکی از این است که فایل مربوط به احکام جدید هنوز روی سامانه بارگزاری نشده است.

برای حکم جدید از یک سو باید هم فرایند متناسب‌سازی و هم افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه لحاظ شود و از سوی دیگر افزایش حقوق بازنشستگان در سطوح مختلفی انجام می‌شود که احتمالا این دو موضوع فرایند در دسترس قرار دادن احکام را کند کرده است.

به گفته سالاری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در این ماه نیز همانند ماه‌های گذشته پرداخت می‌شود و احتمالا از هفته آینده واریز شود.

او همچنین اعلام کرده که با انجام متناسب‌سازی و افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه حقوق فروردین بازنشسته‌ای که حداقلی بگیر بوده، ۳۰ سال خدمت کرده و همسر و دو فرزند دارد حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازهم حقوق لشکری و کشوری افزایش یافت حقوق بازنشسته کارگری درسال۱۴۰۰ باز مواجه با تبعیض شد مسئولین دروغ میگویند کلاه سر ما میگذارند باز باید اعتراض کنیم حق گرفتنی است نه دادنی

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    باسلام،
    این احکام صادر شده، و به گفته آقای صادقی منتظر تایید هیأت دولته. و احتمالا پرداختیها بیشتر ازین رقمه، و این رقم که گفتن، 4میلیون و 200هزار تومن، پایه حقوقه.
    انشاالله که حقیقت داشته باشه. اگه هیأت دولت این احکام رو صادر کنه،هفته بعد قابل رؤیته. خداکنه زودتر تایید بشه،

  • ناشناس

    مگه قرار نشد حقوق فروردین با افزایش سالیانه و همسان سازی پرداخت شود

  • بازنشسته

    تامین اجتماعی با منت 39درصد اعلام میکند در اخر هم ربط میدهدبه حداقل بگیر ها در صورتی که 30سال است از کارکنان بیمه کسر کرده انهم بروز حالا فکر میکند صدقه میدهد خدا وکیلی خجالت هم خوب چیزی است اگه بفهمند

  • ناشناس

    سلام. من ۱۹ ماه سربازی را در جبهه بودم. آیا حکم من باید اصلاح شود ودر سیستم بعنوان رزمنده ثبت شود

    • ناشناس

      خیر باید بری شعبه تامین اجتماعی پولشو بدی تا بیاد جزع سوابق کارت.. من سال 97 خریدم

    • ناشناس

      اگر شاغل هستید میتوانید به واحد ایثارگران یگان اعزام کننده مراجعه کنید در صورت احراز ایثارگری قابل پیگیری از محل کار میباشد و اگرم بازنشسته هستید اجرتان باخدا

  • ناشناس

    پس غلط میکنید میگید از شانزدهم فروردین قابل مشاهده است

  • ناشناس

    یعنی فقط ۳۰۰ هزارتومان همسان سازی به یک فرد با ۳۰ سال سابقه ودوبجه تعلق میگیرد

  • ناشناس

    نوبخت و سالاری خدا ازتون نگذره که خونواده هاتون ها ن توی آمریکا دا رن حال میکنند اونوقت به بازنشسته بدبخت که میرسبن دروغ و ریا کاریتون شروع نیشه

  • ناشناس

    باتوجه به هوشیاری دوستان باز نشسته مانند خود من ادر مورد احکام صادره نادرست تامین اجتماعی که یا خواسته بوده ویا ناخواسته که انشالا ناخواسته بوده ودرست خواهند شد.امین.عسگزی

  • ناشناس

    سلام من دیروز حکم مادرم رو دیدم ۴۷۵۰ بود امروز نگاه کردم کمش کرده بودن و۳۸۵۰ شده بود
    حقوقشم ۳۷۰۰ بود
    چرا اینقدر دروغ میگید وفریب کارید خدا لعنتتون کنه