کد مطلب: ۳۴۷۰۲۶

گران‌ترین خانه‌های آگهی شده در اصفهان (جدول)

گران‌ترین خانه‌های آگهی شده در اصفهان (جدول)

استان اصفهان در بخش مسکن در آبان ماه سال جاری تورم 24 درصدی را تجربه کرده است، اما گران‌ترین خانه‌های آگهی شده در این شهر چقدر قیمت خورده‌اند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین آمار تورم بخش مسکن در مراکز استان‌ها از سوی دفتر اقتصاد مسکن در آباه ماه سال جاری منتشر شده که جزئیات آن نشان می‌دهد میانگین مراکز استان‌ها و بدون لحاظ کردن تهران، افزایش ۳۹ درصدی آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال داشته‌اند.

بیشترین تورم نقطه‌ای در بازار مسکن مراکز استان‌ها، برای تهران با نرخ ۹۱ درصد به ثبت رسید و دومین مرکز استان در این رده‌بندی، قم شناخته شد. در این آمار تورم استان اصفهان در آبان ماه 24 درصد است.

تورم 24 درصدی استان اصفهان تاثیر خود را در خرید و فروش ملک گذاشته و قیمت برخی از خانه‌ها را در این استان وارد کانال یک تا دو میلیارد تومانی کرده است. شرح برخی از این آگهی‌های میلیاردی را در زیر می‌خوانید.

در یکی از آگهی‌های فروش اشاره شده است: قیمت یک واحد آپارتمان 223 متری واقع در خیابان مشتاق سوم، یک میلیارد و 990 میلیون تومان است. در شرایط فروش این ملک دو پارکینگ، آسانسور، انباری ذکر شده است. این خانه در طبقه سوم فرار داد.

آپارتمان 155 متری دیگری در خیابان مشتاق دوم با دو اتاق و حیاط هم‌کف، یک میلیارد و 940 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در آگهی دیگری یک واحد 200 متری با سه اتاق در آپارتمان پنج واحدی که هر طبقه یک واحد دارد واقع در خیابان رستم شیرازی، یک میلیارد و 270 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت ملکی با 250 متر زیربنا و 200 متر بنا، دو اتاق واقع در خیابان آتشگاه، خیابان بهشت، کوی بوستان، یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

سه طبقه ساختمان ویلایی جنوبی دو نبش، که طبقه همکف 85 متر با یک اتاق و طبقه اول و دوم هر کدام 115 متر با دو اتاق یک میلیارد و 720 میلیون تومان است. در این ساختمان هر طبقه به طور مجزا کنتور گاز و برق دارد و در سپاهان‌شهر قرار دارد.

در آگهی دیگری خانه دوطبقه ویلایی 210 متری در چهار باغ خواجو یک میلیارد و 730 میلیون تومان است. در ویژگی‌های فروش این ملک چهار سال ساخت، سه پارکینگ در حیاط و یک پارکینگ مسقف، بر 16 متری و انباری 80 متری ذکر شده است.

قیمت یک واحد آپارتمان 300 متری با ویژگی‌های پارکینگ با ظرفیت سه ماشین، مغازه‌ی تجاری و حیاط دو میلیارد تومان است.

با قیمت دو میلیارد تومان در آگهی دیگری یک واحد آپارتمان 185 متری سه خوابه در خیابان مشتاق سوم به فروش می‌رسد. این ملک دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپیلیت و دو بالکن است. این آپارتمان چهار طبقه دارد که در هر طبقه یک واحد قرار دارد.

متراژ قیمت توضیحات
300 متر دو میلیارد تومان پارکینگ با ظرفیت سه ماشین، مغازه‌ی تجاری وحیاط.
185 متر دو میلیارد تومان پارکینگ، انباری، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپیلیت، دو بالکن، واقع در مشتاق دوم.
223 متر یک میلیارد و 990 میلیون تومان پارکینگ، آسانسور، انباری، واقع در مشتاق سوم.
155 متر یک میلیارد و 940 میلیون تومان دو اتاق، حیاط هم‌کف، واقع در مشتاق دوم.
210 متر یک میلیارد و 730 میلیون تومان ساخت سال 1393، سه پارکینگ در حیاط و یک پارکینگ مسقف، بر 16 متری، انباری 80 متری، واقع در چهار باغ خواجو.
سه طبقه طبقه اول 85 متر، طبقه دوم و سوم 115 متر یک میلیارد و 720 میلیون تومان هر طبقه کنتور برق و گاز مجزا، دو نبش، واقع در سپاهان‌شهر.
250 متر زیر بنا، 200 متر بنا. یک میلیارد و 500 میلیون تومان دو اتاق، واقع در خیابان آتشگاه، خیابان بهشت، کوی بوستان.
200 متر یک میلیارد و 270 میلیون تومان دارای سه اتاق در آپارتمان پنج واحدی، خیابان رستم شیرازی.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یادش بخیر یه روزی ۲ میلیارد گرون محسوب میشد?