خبر مهم:

کد مطلب: ۳۳۶۴۴۵

با ۳۰۰ میلیون چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟

با 300 میلیون چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟

در شرایط رکودی بازار مسکن و تورم بیش از 90 درصدی قیمت مسکن، چه گزینه‌هایی را برای کسانی که دارای 300 میلیون تومان پول هستند می‌توان پیشنهاد داد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در تهران در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 90 درصد افزایش داشته است. در شرایط رکودی بازار مسکن و رشد 90 درصدی قیمت مسکن ، چه گزینه‌هایی را برای کسانی که دارای 300 میلیون تومان پول هستند می‌توان پیشنهاد داد؟

طبق آگهی‌های منتشر شده در فضای مجازی، یکی از خانه‌ها با متراژ 43 متر در محله شاپور، با ۱۵ سال ساخت با قیمت 205 میلیون تومان آگهی شده است. این ملک در طبقه اول و دارای انباری 6 متری، کف سرامیک، آشپزخانه MDF و آیفون تصویری است.

خانه‌ای دیگر ۲۰۹ میلون تومان قیمت خورده است. این خانه نیز مانند مورد قبلی یک خانه ۴۳ متری در کوچه هشت متری محله جیحون تهران قرار دارد. ساخت این خانه به سال ۱۳۸۰ برمی‌گردد و دارای انباری ۱۳ متری است و به تازگی نقاشی شده است.

آنطور که در این آگهی آمده، خریدار برای پرداخت پول این خانه می‌تواند ۱۱۴ میلیون تومان نقد پرداخت کند و ۵۵ میلیون تومان از پول را باید در قالب وام بپردازد و ۴۰ میلیون تومان باقی مانده نیز در رهن است که باید به مستاجر بدهد. در آگهی آمده که این ملک بسیار خوش نقشه و بدون پرتی است.

همچنین یک خانه ۵۰ متری در خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات با پارکینگ و انباری در زیرزمین به قیمت ۲۵۵ میلیون تومان آگهی شده است.

این ملک دارای ویژگی‌هایی از قبیل، نور از شمال و جنوب، پذیرایی بزرگ کف سرامیک، تک خواب با کمد دیواری، سرویس بهداشتی و حمام مجزا است. نحوه پرداخت پول این خانه نیز به شکل ۸۰ میلیون تومان وام، ۶۰ میلیون تومان رهن و ۱۲۰ میلیون تومان نقد عنوان شده است.

در آگهی دیگری خانه‌ای در محله سلسبیل 262 میلیون و 500 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. از مجموع کل قیمت این خانه 45 میلیون تومان وام، 50میلیون تومان رهن و 170 میلیون تومان را خریدار به صورت نقدی می‌تواند پرداخت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.