کد مطلب: ۵۱۶۷۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بازارها / پیش از معامله کردن این اخبار را بخوانید

۱۰ خبر مهم برای بازارها / پیش از معامله کردن این اخبار را بخوانید

روند دلار و طلا در روز سه‌شنبه کمی تغییر کرد و صعودی شد و در بازار سهام نیز شاخص کل به سمت به دست آوردن یک روند مثبت حرکت کرد. آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای این بازارها است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند دلار و طلا در روز سه‌شنبه کمی تغییر کرد و صعودی شد و در بازار سهام نیز شاخص کل به سمت به دست آوردن یک روند مثبت حرکت کرد. آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای این بازارها است؟ ۱۰ خبر مهم احتمالا موثر بر بازارها را در زیر بخوانید:

ـ امروز قرار است عرضه اولیه اپال در بازار سهام انجام شود. حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این خرید ۵۰۰ هزار تومان است. جزئیات آن را در خبر «عرضه اولیه ۶ بهمن» بخوانید.

ـ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرد که ایران ۱۷.۶ کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده ۲۰ درصدی تولید کرده است.

ـ سه کشور اروپایی با صدور بیانیه‌ای به لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران واکنش نشان دادند. در بیانیه مشترک منتشر شده انگلیس، آلمان و فرانسه آمده است: ما وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه عمیقا از اینکه ایران اعلام کرده از امروز اجرای پروتکل الحاقی و اقدامات شفاف‌ ذیل برنامه جامع اقدام مشترک را متوقف خواهد کرد، متاسف هستیم. اقدامات ایران نقص بیشتر تعهداتش ذیل برجام بوده و به میزان حائز اهمیتی نظارت‌های پادمانی توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را کاهش می‌دهد.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: علاوه بر تامین ارز واکسن‌های مورد نیاز وارداتی، امروز ارز مورد نیاز خرید واکسن از هند نیز تخصیص یافت.

ـ بازار ارز دیروز افزایشی آغاز شد اما به گفته فعالان این بازار به علت رسیدن اخبار متناقض، نمی‌توان انتظار داشت مسیر نرخ، طبق انتظار عمل کند. به ویژه حالا که بازارساز هم مثل دفعات پیش سعی دارد با دامن زدن به اخبار آزادسازی ارزهای بلوکه شده نرخ ارز را دست کم برای چند روز کاهش دهد.

ـ بر اساس مصوبه نمایندگان، درآمدهای کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده رسانه‌های کاربرمحور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود.

ـ طبق مصوبه جدید مجلس، مالکان مسکن‌های با ارزش بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای با ارزش بالای یک میلیارد تومان از سال آینده باید مالیات بدهند.

ـ طبق مصوبه جدید مجلس، هنرمندان با درآمد بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در سال باید مالیات بدهند.

ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان نیمه اول ۱۴۰۱ تمام واحدهای مسکن ملی احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

ـ قیمت بیت‌کوین به یکباره و در طول ۲۴ ساعت، با افت تقریبا ۱۵ درصدی به حدود ۴۶ تا ۴۷ هزار دلار رسید؛ یک عضو انجمن بلاک‌چین این اصلاح را طبیعی می‌داند و معتقد است افت قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۲۷ هزار دلار هم ادامه یابد اما او در کل، به آینده بازار رمزارزها خوشبین است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ان شاالله که توی کوچه ما هم عروسی میشه…ان شاالله….

    • ناشناس

      دمت گرم

  • علي

    چرا وتوشه سود را به حساب سجامی واریز نمیکند …!!!! سهامدارا لطفا تماس بگیرید و درخواست واریز سود به حساب سجام کنید .
    آخه یعنی چی با کارت ملی به بانک صادرات مراجعه حضوری کنیم با این وضعیت کرونا ….!!!!
    چرا وتوشه برای سهامداری خرد ارزش قائل نمیشود …!!!!