خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۵۷۰۷

جلیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

۸ سال در دولت سایه موضوعات را دنبال کردیم

۸ سال در دولت سایه موضوعات را دنبال کردیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هشت سال است که در دولت سایه، همراه با جوانان شما سعی کرده‌ایم سایه به سایه موضوعات کشور را دنبال کنیم و پاسخ مسائل را جستجو کنیم و از تمام فرصت‌های ممکن برای آنکه چگونه می‌توان کشور را بهتر اداره کرد، استفاده کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در یک پیام ویدئویی به مردم و جوانان، گفت: در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار داریم؛ انتخابی که می‌تواند نه تنها کشور را از برخی نارسایی‌ها عبور دهد بلکه می‌تواند یک جهش بزرگ را رقم بزند.

وی بیان کرد: لازمه تحقق این جهش بزرگ، اراده و برنامه است. هشت سال است که در دولت سایه، همراه با جوانان شما سعی کرده‌ایم سایه به سایه موضوعات کشور را دنبال کنیم و پاسخ مسائل را جستجو کنیم و از تمام فرصت‌های ممکن برای آنکه چگونه می‌توان کشور را بهتر اداره کرد، استفاده کنیم.

وی افزود: با اراده‌ای که عزم شده، برای اجرای این برنامه نیازمند یک جهاد همگانی هستیم تا جهش بزرگ اتفاق بیفتد. معتقدیم کشور ما می‌تواند در آستانه یک جهش بزرگ قرار بگیرد و شرط آن این است که «نمایش و گزارش و همایش» جای کار اصلی را نگیرد.

جلیلی گفت: کار اصلی اقتضائات خاص خود و مجاهدت‌های خودش را می‌طلبد. در این جهاد بزرگ، بار اصلی و نقش اساسی بر دوش مسئولان است؛ به هر میزانی که مسئولان شانه به زیر بار مسئولیت بدهند، به همان نسبت بار از روی دوش مردم برداشته خواهد شد.

منبع: مهر

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.