کد مطلب: ۴۷۲۸۲۶

همکاری رمزارز ایرانی آریاکوین با خدمات مالی simplex و معرفی درگاه پرداخت AYAPAY

همکاری رمزارز ایرانی آریاکوین با خدمات مالی simplex و معرفی درگاه پرداخت AYAPAY

امروز می‌خواهیم با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آریاکوین اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) آشنا شویم که قابلیت ماینینگ و استراخ داشته و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجی Hitbtc ،CoinEx، P2pb2b، WhiteBit، Changelly بوده و همچنین لیست

امروز می‌خواهیم با قابلیت‌ها و ویژگی‌های آریاکوین اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) آشنا شویم که قابلیت ماینینگ و استراخ داشته و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجی Hitbtc ،CoinEx، P2pb2b، WhiteBit، Changelly بوده و همچنین لیست شده در کیف پول های معتبر از جمله Coinomi و Guarda می‌باشند.

در این باره به این سوالات پاسخ می‌دهیم که:

  • آریاکوین چیست؟ صرافی آریانا Aryana چیست؟
  • مهمترین ویژگی های این رمزارز چیست؟
  • تا بحال چند آریانا و آریاکوین تا به امروز استخراج شده است؟
  • در مورد استخراج و ماینینگ این رمزارز بخوانید.
  • کجا و به چه روشی می‌توانیم این ارز را بخریم و بفروشیم؟
  • حملات 51 درصدی چیست؟

و سوال‌های زیاد دیگری که در مقاله جواب آنها را خواهید خواند. با ما همراه شوید..

آریاکوین ( AYA )چیست؟

شاید بپرسید که آریاکوین چیست؟ چه کار می‌کند؟ ارز دیجیتال یا ارز مجازی آریاکوین، یک واحد پولی یا واسطه تبادل است که فقط به صورت دیجیتال یا الکترونیکی در دسترس است. ارز دیجیتال آریاکوین ماهیت فیزیکی ندارند و دارای ساختار دیجیتالی هستند. با استفاده از ارز دیجیتال آریاکوین همانند بقیه نوع ارزها، می­‌توان خیلی سریع، نقل و انتقالات بین‌المللی را انجام داد و حد و مرزی در این زمینه وجود ندارد.

به زبان ساده، آریاکوین (AYA) اولین و تنها رمزارز ایرانی لیست شده در بزرگترین مارکت جهانی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و قابل خرید و فروش و تبدیل به سایر رمزارزها در چندین صرافی‌های جهانی معروف خارجی Hitbtc ،CoinEx، P2pb2b، WhiteBit، Changelly و همچنین اولین رمزارز ایرانی لیست شده در کیف پول‌های معتبر از جمله Coinomi و Guarda.

43erdf

صرافی آریانا Aryana چیست؟

به رسم و سنت بلاک‌چین در سال‌های اخیر با اولین دیگر در ایران؛ صرافی آریانا Aryana، که بعنوان پلتفورم بزرگ آریانا شناخته می‌شود با لیست شدن در کوین‌مارکت‌کپ اولین صرافی ایرانی در تاریخ کریپتوی کشور ما می‌باشد که در مارکت جهانی ثبت و زیر نظر قانون‌گذاران می‌تواند به تمام ایرانیان و فارسی‌زبانان خدمات ارائه دهد.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با قسمتی از ویژگی‌های AYA و Aryana، اولین رمز ارز ایرانی و اولین صرافی ایرانی آشنا کنیم.

افراد زیادی که بارها بیت‌کوین، دوج کوین، لایت‌کوین و … منتقل کرده‌اند شاید به این نکته پی برده باشند که رقم Fee داخل شبکه متغیر هست و با افزایش حجم و مبلغ این میزان Fee داخل شبکه بلاک‌چین این کوین‌ها افزاییش و تغییر می‌کند. نام یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد آریا کوین Stable Fee Per AYA می‌باشد که به دارندگان آریاکوین AYA این امکان را میدهد تا با افزایش مبلغ یا حجم تراکنش تغییری در Fee ارسال داخل شبکه به وجود نیاید، به این معنی که Fee برای ارسال مبلغ پایین‌تر از 1 آریا با چند صد میلیون آریاکوین AYA برابر می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد آریا‌کوین غیر قابل ردیابی بودن تراکنشات در اکسپلورر همانند کوین‌های DASH و Monero اما به روش منحصر به فرد آریا می‌باشد. هر کیف پول در آریا‌کوین به ازای هر تراکنش، با توجه به حجم بلاک تراکنش مورد نظر به 2 و یا چند آدرس کیف پول آریا تقسیم می‌شوند تا مبدا و مقصد تراکنشات در شبکه برای عموم قابل ردیابی و نمایش نباشد.

در واقع هر کیف پول در آریا‌کوین تشکیل شده از مجموع موجودی چند کیف پول می‌باشد. تعداد این کیف پول‌ها به ازای هر تراکنش افزایش پیدا می‌کند تا هم امنیت و هم حفظ حریم خصوصی افزایش یابد.

در حال حاضر بیت‌کوین و بسیاری از آلت‌کوین‌های معروفی که می‌شناسیم از پروتکل PoW برای تایید تراکنشات در بلاک‌چین‌های خود استفاده می‌کنند که این پروتکل خالی از ریسک و مشکلات نیست، مشکلاتی از قبیل حملات 51 درصدی که شاید معروف‌ترین آن‌ها باشد. (آیا می‌خواهید بدانید حمله 51 درصدی چیست؟)

در پروتکل dPoW یک لایه دوم برای تایید تراکنشات به درون شبکه اضافه می‌شود که حملات مخرب 51 درصدی حتی با داشتن بیش از نیمی از هش شبکه غیر ممکن می‌شود و کوین‌هایی که بلاک‌چین‌ آنها از این لایه امنیتی دوم استفاده می‌کنند هرگز با خطر حملات 51 درصدی روبرو نخواهند شد.

6tr5eds

در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو ارزدیجیتال آریانا و آریاکوین آمده است که:

  • تعداد کل کوین‌های رمز ارز ایرانی، 1.2 میلیارد AYA می‌باشد.
  • تعداد کوین استخراج شده ارزدیجیتال آریانا و آریاکوین، 200 میلیون AYA است.
  • تعداد کوین در گردش، 161 میلیون AYA می‌باشد.
  • آریانا و آریاکوین قابلیت ماینینگ و استخراج دارد.
  • محدودیت در استخراج و تعداد دارد به صورت سالیانه و طی 16 سال استخراج می‌شود.
  • از جهت امنیت شبکه و الگوریتم: dpow (مقاومت در برابر حمله 51 درصدی)

حمله 51 درصدی چیست؟

حمله 51 درصد به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن اکثر قدرت هش شبکه بلاکچینی در اختیار یک شخص یا گروه واحد قرار بگیرد و توانایی اختلال در شبکه را داشته باشد. در چنین حالتی، مهاجم می‌تواند به راحتی ترتیب تراکنش‌ها را حذف و یا اصلاح کند. وی همچنین می‌تواند تراکنش‌هایی که انجام می‌دهد را معکوس کند (که عمدتا منجر به مشکل دو بار خرج می‌شود).

در یک حمله 51 درصدی موفقیت‌آمیز مهاجم می‌تواند جلو تایید تمام یا بخشی از تراکش‌ها را بگیرد و یا برخی از ماینرها را از استخراج محروم کند که باعث چیزی به نام "انحصار استخراج" می‌گردد.

با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که پیش روی حملات 51 درصدی وجود دارد، نمونه‌های این حمله را قبلا چند بار تجربه کرده‌ایم. در حقیقت، یکی آن‌ها در بلاک‌چین اتریوم کلاسیک اتفاق افتاد. شبکه اتریوم کلاسیک برای دومین بار مورد حمله ۵۱ درصدی موفق‌آمیز قرار گرفته است.

حمله کننده موفق به تولید جعلی 807,260 اتریوم کلاسیک و فروش آن در صرافی‌ها به ارزش حدود 5 میلیون دلار شده است، به گزارش کوین تلگراف، حمله کننده برای این حمله موفقیت‌آمیز 17.5 بیت‌کوین و حدود 192,000 دلار هزینه کرده است، این مثال نشان می‌دهد که چه مشکلات و باگ‌هایی می‌تواند به حمله 51 درصد منجر شود. باگی که در صورت وجود تیمی مجرب از توسعه‌دهندگان به هیچ عنوان به وجود نمی‌آمد یا به موقع جلوی سوءاستفاده از آن گرفته می‌شد. اگر الگوریتم «اثبات کار» را بررسی کنیم، این الگوریتم به ما می‌گوید که توان هش فعال یا توان رایانشی قوی‌تر به ایمنی بیشتر در برابر حملات 51 درصد منجر می‌شود. با این حال بلاک‌چین‌های کوچک‌تری که از این الگوریتم استفاده می‌کنند، می‌توانند با شدت بسیار بیشتری در برابر این حملات آسیب‌پذیر باشند، چون توان کافی برای رقابت با توان مهاجم در شبکه وجود ندارد. به همین دلیل است که حملات 51 درصد معمولا در بلاک‌چین‌های کوچک اتفاق می‌افتد.

ویژگی‌های صرافی متمرکز آریانا

اولین صرافی ایرانی آریانا ، پلتفورمی منحصر به فرد با ویژگی‌های زیر است:

  • اولین صرافی واقعی و بین‌المللی ایرانی که لایسنس‌های بین‌المللی را کسب و در کوین مارکت‌کپ لیست می‌شود.
  • اولین صرافی ایرانی که با مشارکت یک صرافی قانون‌مند و اروپایی به 3 سال سابقه همکاری میکند.
  • در صرافی آریانا ، امکان ترید با تومان به نرخ دلخواه کاربر و رهایی از معامله به نرخ تحمیلی توسط سایت‌های خصوصی داخلی
  • پرداخت کارمزد داخلی بانک‌های داخلی برای واریز و برداشت تومان برای دارندگان آریا‌کوین در صرافی آریانا وجود دارد.

به‌علاوه اینکه ترید با تومان در صرافی آریانا نیز وجود دارد نکته و ویژگی منحصر به‌فردی است.

رقمی که در مانیتور و در حساب کاربری خود مشاهده می‌کنید با رقمی که به حساب بانکی شما منتقل می‌شود بدون یک ریال اختلاف برابر خواهد بود.

  • در صرافی آریانا با بهره‌برداری از قوی‌ترین، سریع‌ترین و گران قیمت‌ترین سرور دنیا گوگلGCP که با کیفیت‌ترین سرور حال حاضر برای یک سایت ایرانی می‌باشد تا تریدرهای حرفه‌ای حتی میکرو ثانیه‌ای از مارکت عقب نمانند.
  • ویژگی ربات‌های هوشمند ترید از ویژگی‌های قدرتمند و فوق‌العاده برای تریدر های ارزهای دیجیتال است معامله‌گر‌های رمزارزهای دیجیتال به‌خوبی می‌دانند که ربات‌های هوشمند ترید چقدر به کمک‌شان خواهد آمد، در صرافی آریانا امکان اتصال حساب‌های کاربری صرافی آریانا به ربات‌های هوشمند ترید و انجام ترید حتی در زمان آفلاین بودن وجود دارد.
  • تزریق نقدینگی روزانه 1 میلیون دلار توسط صرافی وایت‌بیت جهت حفظ و حمایت از قیمت تتر و حذف کردن رسم غلط نوسانات تتر با نواسانات بیت‌کوین که توسط دلالان سودجو می‌رفت تا به یک موضوع بدیهی تبدیل شود.

روش ثبت‌نام و و خرید وفروش در صرافی آریانا

کاربران آریانا برای شروع خرید و فروش با تومان می‌بایست وارد سایت تومانی آریانا به آدرس https://aryanaex.com شوند.

هنگام ثبت‌نام در این سایت، حتما و فقط با همان آدرس ایمیلی که در سایت اصلی صرافی آریانا https://aryana.io به عضویت در آمده‌اند ثبت‌نام کنید و هنگام وارد کردن UID حساب آریانای خود (که در صفحه پروفایل قابل مشاهده می‌باشد) را به کار ببرند.

همکاران و شرکای تجاری

همکاری با خدمات مالی Simplex

آریا‌کوین اولین و تنها رمز ارز دیجیتال ایرانی که موفق شد مجوز خرید و فروش در سایر کشورها را به‌دست آورد.

با همکاری بنیاد و غول مالی Simplex، این شرکت ابر قدرت در کریپتو‌کارنسی که شرکت‌های بزرگی همچون بایننس، پی2پی، چنجلی و بسیاری دیگر از نام‌های بزرگی که بارها شنیده‌ایم را تحت پوشش خود دارد؛

مجوز ورود آریا‌کوین به صرافی‌های بزرگ جهان و همچنین امکان خرید آریا از طریق Credit Card‌ ها صادر و از شروع نیمه دوم سال 2020 آغاز خواهد شد.

همچنین امکان خرید آریا‌کوین از طریق کارت‌های اعتباری Visa و MasterCard در داخل سایت آریا‌کوین به صورت همزمان فعال خواهد گردید. و همچنین در کمتر از یک سال آریا در کنار نام‌های بزرگی مثل کوین‌مارکت‌کپ، کوینومی، پی2پی، کوین‌پیمنتز و بسیاری دیگر از برندهای درجه‌ 1 جهانی و امروز سیمپلکس قرار خواهد گرفت.

از دیگر خدمات آن، درگاه پرداخت AYAPAY :

76tygh

تیم توسعه آریا‌کوین موفق شده فناوری بلاک‌چینی جدیدی را برای اولین بار در دنیا ابداع کند که بدون شک گام بزرگ و خبر بسیار خوبی برای تمام علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا می‌باشد.

از این تکنولوژی جدید در پلتفورم AYAPAY آریا‌کوین اجرا شده و در تاریخ دوم اکتبر، از آن رونمایی شده است. پلتفورم پرداختی AYAPAY تنها درگاه پرداختی در دنیا می‌باشد که وجه را در حساب کاربری کاربران ذخیره نمی‌کند و بدون تراکنش اضافه و یا هر گونه کارمزدی کوین‌های دریافتی را مستقیم به هر آدرس کیف پولی که صاحب درگاه تقاضا کرده است انتقال می‌دهد.

در سایر سیستم‌های مشابه و یا حتی سیستم‌هایی مانند PayPal وجه در داخل حساب کاربری کاربران ذخیره می‌شود. https://ayapay.aryacoin.io

مختصری از آریاکوین

  • نام کوین Aryacoin
  • نام اختصاری AYA
  • رتبه 650 در CoinMarketCap
  • قیمت فعلی به دلار 0.01281
  • مارکت کپ 2,056,060
  • مقدار کوین در گردش 160,460,550
  • حجم معاملات در 24 ساعت 72,453,91 دلار
  • بالاترین قیمت ثبت شده 0.013735 دلار
  • پایین‌ترین قیمت ثبت شده 0.004053 دلار
  • مشاهده قیمت لحظه‌ای

https://coinmarketcap.com/currencies/aryacoin

  • سورس کد GitHub
  • زمان هر بلاک 10 ثانیه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    دمشونگرم من از این طریق از المان به راحتی بدون هیچ هزینه ائ پول واسه خانوادم میفرستم

    • ناشناس

      خب با بیت کوین هم میتونی??

    • محمد

      کاملا درسته

  • ناشناس

    مثل اینکه کلاهبرداری از آب در اومده، اون وقت کی جوابگو پول های از دست رفته مردمه؟

  • ناشناس

    با توجه به هاردفوک جدید آریا و قابلیت های بسیار زیادی که به این کوین اضافه شده آینده ی خوبی داره.فقط کمی بدبیاری آوردند بابت حمله هکر ها به سایت مستر دیجی و اینکه مجبور شدند خسارت همه ی کابرا رو بدن کمی برنامه ها شون با تاخیر انجام شد.من که ندارم ولی به امید اینکه این ارز ایرانی بتونه خوش بدرخشه .