کد مطلب: ۵۲۱۶۹۰

در روزهای پایانی سال

روند صعودی شاخص ادامه دارد

روند صعودی شاخص ادامه دارد

در ادامه جریان معاملات بازار سهام در هفته پایانی سال، با حمایت حقوقی‌ها از سهم‌های بزرگ روند صعودی شاخص همچنان ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز (۲۴ اسفند) بازار سهام، روند صعودی شاخص همچون روز گذشته ادامه دارد. با گذشت نیم ساعت از شروع معاملات، با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز، شاخص بازار حدود ۸ هزار واحد رشد و از یک میلیون و ۲۳۰ واحد عبور کرد.

نمادهایی همچون کچاد، فارس، فملی و خودرو مثل روزهای گذشته با افزایش تقاضا، بیشترین تاثر مثبت در حرکت شاخص را دارند. اما نکته قابل توجه آن است که با وجود این، حدود ۲۰۰ نماد در بورس قفل در صف فروش هستند.

2222333

حجم معاملات نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده و باید دید روند افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز ادامه‌دار است یا خیر؟ با توجه به حمایت حقوقی‌ها از نمادهای بزرگ و افزایش حجم معاملات احتمال دارد برخی از نمادهای کوچک‌تر از صف‌های فروش کمی فاصله بگیرند و به روند تعادلی برسند.

333222

تاثیر مثبت نمادهای شاخص‌ساز در روند شاخص

برخی از کارشناسان معتقدند بازار به سمت عبور از شاخص یک میلیون و ۲۷۰ هزار حرکت کرده و احتمالا این روند صعودی در هفته پایانی سال ۹۹ ادامه‌دار باشد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تیترتون اشتباهه ،کدوم حمایت حقوقی!!! حقیقی ها میخریدن و حقوقی ها هم تا تونستن عرضه کردن

  • اصغرعلی

    چنان میگید همچنان روند صعودی ادامه دارد انگار چندساله بورس + بود بابا فقط دوسه روزه که چند درصد ناچیز ازضرر مون کم شده . خجالت?

  • ناشناس

    سلام
    اگه می خواهین بورس رونق پیدا کنه ۲۴ ساعته باز باشه و محدویت ها را هم کلا بردارید

  • معلم بورس باز

    عاقل اونیکه در هفته های پیش یه سبد خوب از سهم های بنیادی تشکیل داد، و الان فقط شاهد رشد سهمهاش هست. این رشد در بهار و تابیتان هم ادامه داره، البته به این معنی نیست که هر روز سبز باشه، بلکه نوسان خواهیم داشت، روزهایی هم قرمز خواهیم داشت. مهم اینه که بدونید کی ورود و کی خروج بزنید. به امید حق علیه باطل تا شش ماه آینده و حداکثر یک سال آینده به سود دهی خواهیم رسید.

  • مهدی

    سلام خاهشمندم سهم های قندی نظارت داشته باشین پولمون داره از بین می ره دیگه چیزی نمونده حداقل یک ماه بایس قندی ها سبز باشه که جبران ضررمون بشه

  • مهدی

    سهمهای قندی لطفا نظارت کنین دیگه توان نداریم ضرر ببینیم دیگه چیزی ته پرتفوی نمونده که امید نگاه کردن داشته باشیم

  • ناشناس

    نزول میکنه ضرر صعود میکنه ضرر عجب بازار پول سوزی این بورس

  • ناشناس

    آقای دهنوی بازا رسهام بورس را که به خاک سیاه نشاندین سرمایه مردم که آب شدسهام شتران 3200تومان شده بود الان شد 800تومان کجای دنیا این همه ریزش حداقل پالایشگاه یکم که شش ماه پیش 5000 تومان به مردم قالب کردید حمایت کنید مردم شب عیدی به پولشان برسند

    • milad

      داداش از وقتی دهنوی اومده وضع بورس بهتر شده حداقل اینش خوب بود منفی ۲ میخورد بجا ۵_

  • ناشناس

    اره راست میگن بورس داره کف سازی میکنه البته کف صابون

  • ناشناس

    خدا به خیر کنه……باز چه نقشه ای کشیدن !!!!!