خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۰۵۲۵

زمان آغاز جام یورو کی است؟

زمان آغاز جام یورو کی است؟

رقابت‌های یورو۱+۲۰۲۰ از ساعت۲۳:۳۰ فردا با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های ایتالیا و ترکیه و در ورزشگاه المپیکوی رم آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ۳رویارویی قبلی، ۲تیم ۲بار تن به تساوی۱-۱ داده‌اند و یک‌بار هم در سال۲۰۰۰ ایتالیا ۱-۲ترکیه را شکست داده است. اما این‌بار اوضاع فرق دارد. ایتالیا دیگر آن تیم تدافعی و کاتناچویی گذشته نیست و با مانچینی با سیستم هجومی ۳-۳-۴ به مصاف رقبا می‌رود و ترکیه هم با شنول گونش زیاد گل می‌زند.

پیش‌بینی یک بازی پرگل در دیدار افتتاحیه پیش‌بینی عجیبی نیست. بعید است مارکو وراتی که یک‌ماه است با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند به بازی امشب برسد. در غیاب او جورجینیو در کنار لوکاتلی و نیکولا بارلا در خط میانی ایتالیا به بازی گرفته می‌شوند.

ایموبیله هم به‌نظر می‌رسد نسبت به کاپیتان تورینو یعنی بلوتی شانس بیشتری برای حضور در نوک حمله دارد. در کنار او اینسینیه و براردی یا کیه‌زا به میدان می‌روند. خط دفاعی ۴نفره هم با حضور اسپیناتزولا و فلورنتزی در ۲سمت خط دفاعی و کیه‌لینی و بونوچی در قلب دفاع و پشت‌سرشان دوناروما درون دروازه تشکیل خواهد شد.

در ترکیب ترکیه هم بازیکنان سرشناسی حضور دارند که ۲تن از آنها به‌تازگی با لیل قهرمان فرانسه شده‌اند. چاکر درون دروازه می‌ایستد. چلیک، دمیرال، سویونجو و مراس مدافعان این تیم هستند. خط هافبک ۵نفره ترکیه هم با بازیکنانی مثل توفان، یوکوسلو، چالهان‌اوغلو، کارامان و یازیجی شکل می‌گیرد و ایلماز کاپیتان در پیشانی خط حمله قرار خواهد گرفت.

ایتالیا ۱۰‌بازی قبلی‌اش را با برد پشت‌سر گذاشته و در هر بازی دست‌کم ۲‌گل وارد دروازه حریفان کرده است. ترکیه در ۵بازی اروپایی آخرش از ۶بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در ۶بازی پیاپی شکست نخورده است. ترک‌ها در ۱۳بازی آخرشان تنها یک‌شکست داشته‌اند و در این ۱۳بازی موفق شده‌اند فرانسه و هلند را ببرند و با آلمان مساوی کنند. ایتالیایی‌ها هم با مانچینی ۲۷مسابقه است که شکستی را تجربه نکرده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.