خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۱۸۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سکوت خبری مسکن ملی / متقاضیان ۳ استان در انتظار اعلام زمان ثبت نام

سکوت خبری مسکن ملی / متقاضیان 3 استان در انتظار اعلام زمان ثبت نام

در سومین دور از ثبت نام استانی مسکن ملی قرار است، سامانه نام‌نویسی برای متقاضیان سه استان چهار محال و بختیاری، یزد و همدان آغاز شود؛ اما همچنان خبری از زمان ثبت نام نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح مسکن ملی که از چند ماه پیش مطرح شد، از ابتدای هفته سوم آبان ماه وارد فاز جدی شد.

قرار است در این طرح 400 هزار واحد مسکن ساخته شود که در مرحله اول آن ثبت نام برای 180 هزار واحد انجام شود.

در ابتدا قرار بود ثبت نام استان‌ها از شنبه 18 آبان ماه آغاز شود اما به تعویق افتاد، زمان بعدی ثبت نام سه‌شنبه 21 آبان ماه اعلام شد.

از ساعت 10 و 30 دقیقه روز 21 آبان نام نویسی برای متقاضیان چهار استان سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم آغاز شد و تا ساعت 24 روز جمعه 24 آبان ماه ادامه داشت.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص آمار ثبت نام کنندگان گفت: در سه استان اولی که طرح شروع شد ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و حالا از مجموع کل ثبت نام کننده‌ها باید مدارک شان کنترل شود تا برای مراحل بعدی و تکمیل فرآیند پرونده دعوت بشود.(خبرگزاری صدا و سیما)

ثبت نام دور دوم برای استان‌های کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد از شنبه ۲۵ آبان ماه ساعت 10 آغاز شد و در چند ساعت نخست ابتدا ظرفیت استان کردستان و سپس گلستان تکمیل شد اما در روز دوم ثبت نام این استان‌ها با توجه به قطعی اینترنت سامانه ثبت نام نیز با اختلال مواجه شد.

طبق اعلام سامانه اقدام ملی تولید مسکن، در دور سوم ثبت نام برای متقاضیان سه استان چهارمحال و بختیاری، یزد و همدان در دستور کار بود اما زمان شروع نام‌نویسی آن هنوز اعلام نشده است.

در ششمین اطلاعیه‌ منتشر شده این سامانه در روز دوشنبه 27 آبان ماه ذکر شد: «مرحله بعدی ثبت نام مربوط به استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری است و زمان بازگشایی سامانه برای ثبت نام در سه استان فوق متعاقبا اعلام می‌گردد.»

در تازه‌ترین اخبار از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی معاون این وزارتخانه ضمن اشاره به آغاز پروژه مسکن ملی در شهرهای جدید گفت: کلنگ ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید از سال گذشته به زمین خورده و ساخت و ساز مسکن ملی در شهرهای جدید آغاز شده است. ثبت‌نام برای مسکن ملی در برخی از شهرهای جدید از هفته اول آذر ماه آغاز می‌شود.(ایلنا)

با توجه به این که این هفته به پایان رسیده است و قطعی اینترنت همچنان ادامه دارد به نظر می‌رسد دوره‌های بعدی ثبت نام از هفته آینده آغاز می‌شود و متقاضیان ثبت نام باید منتظر اعلام وزارت راه و شهرسازی باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.