کد مطلب: ۷۲۵۴۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات وام نقدی بانک شهر و ایران زمین

جزئیات وام نقدی بانک شهر و ایران زمین

در این گزارش شرایط دریافت وام نقدی در طرح شکوه بانک شهر و طرح انتخاب بانک ایران زمین، بررسی و مقایسه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها تقاضای دریافت وام افزایش یافته و بانک‌های مختلف، شرایط گوناگونی را برای اعطای وام نقدی معین کرده‌اند.

در این گزارش شرایط دریافت وام نقدی در دو بانک شهر و ایران زمین بررسی و مقایسه شده است.

وام 50 میلیون تومانی طرح شکوه بانک شهر

بانک شهر در طرح شکوه خود، با پشتوانه میانگین حساب تا سقف 50 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. سود این وام، بسته به مدت سپرده‌گذاری، ایجاد میانگین حساب و مدت زمان بازپرداخت اقساط، بین 10 تا 14 درصد متغیر است.

برای دریافت این وام لازم است که متقاضی حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدتی با حداقل مبلغ دو میلیون تومان در بانک شهر افتتاح کند.

با این وجود، سودی به این سپرده تعلق نمی‌گیرد. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب نیز در این طرح 4 ماه است.

با در نظر گرفتن حداکثر زمان بازپرداخت این وام که 24 ماه اسبت، هر قسط وام 50 میلیونی طرح شکوه بانک شهر به دو میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

به این ترتیب وام‌گیرنده در مجموع مبلغ 55 میلیون و 300 هزار تومان به بانک شهر پرداخت می‌کند. همچنین بازپرداخت این وام با ارائه ضامن رسمی توسط وام گیرنده تضمین می‌شود.

پرداخت وام نقدی تا دو برابر موجودی حساب در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین نیز به مشتریانی که در این بانک افتتاح حساب می‌کنند با پشتوانه میانگین حساب تا دو برابر موجودی خود تسهیلات می‌دهد.

در طرح انتخاب بانک ایران زمین، حداقل میزان وام پرداختی 10 میلیون تومان و سقف آن 100 میلیون تومان است.

این وام هم نیاز به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه در بانک ایران زمین دارد و حداقل مبلغ این سپرده نیز پنج میلیون تومان است. به علاوه، سپرده‌گذار باید سپرده خود را حداقل سه ماه در این بانک نگه دارد تا بتواند وام نقدی دریافت کند.

حداقل زمان بازپرداخت وام طرح انتخاب بانک ایران ۱۲ ماه و حداکثر آن ۲۴ ماهه است. همچنین متقاضی باید 100 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

هر قسط این وام با سود 10 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماهه حدود هشت میلیون و 800 هزار تومان است. به این ترتیب مجموع رقم وام و سود آن در این شرایط به بیش از 105 میلیون تومان می‌رسد.

همچنین هر قسط وام 100 میلیونی با بازپرداخت 24 ماهه و سود 18 درصد به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد و وام گیرنده در نهایت حدود 120 میلیون تومان به بانک پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است که متقاضی باید دریافت این وام به ازای هر ۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی به بانک معرفی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا یه ماه پولت تو بانک بمونه حدود ۲۰ درصد ارزشش از بین رفته. اینم اصافه بفرمایید به سودش