کد مطلب: ۴۹۶۲۳۲

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

شنبه بازار خودرو باز می‌شود؟

شنبه بازار خودرو باز می‌شود؟

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: وضعیت تهران نارنجی اعلام شده است. ممکن است فعالیت نمایشگاه‌داران خودرو از شنبه آغاز شود. با بازگشایی بازار احتمالا قیمت خودرو ارزان می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محدودیت‌های و تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی بازار خودرو را سوت و کور کرد. به گفته نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، با توجه به تعطیلات تهران تعداد فروشندگان خودرو زیاد شده؛ این در حالی است که خریداران برای خرید خودرو مورد نظرشان دست نگه داشته‌اند و منتظر کاهش بیشتر قیمت خودروهای داخلی و خارجی هستند.

گزارش ایرنا از بازار خودرو حاکی از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی نسبت به ۲۰ روز گذشته است.

نعمت الله کاشانی نسب معتقد است: چنانچه بانک مرکزی بتواند بازار ارز را کنترل کند، قیمت خودرو بعد از رفع محدودیت‌ها کاهش می‌یابد؛ این در حالی است که قیمت دلار بعد از رفع محدودیت‌های کرونایی قابل پیش‌بینی نیست.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا از شنبه بازار خودرو عملا بازگشایی می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: وضعیت تهران نارنجی اعلام شده و ممکن است فعالیت نمایشگاه‌داران خودرو از شنبه آغاز شود.

هفته گذشته اسد کرمی، دیگر نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «با اعمال محدودیت‌های کرونایی فروش خودرو توسط کسانی که نیاز به پول دارند، افزایش یافته است. احتمال دارد هفته آینده (این هفته) قیمت خودروهای داخلی و خارجی دوباره کاهش یابد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای روحانی هم پیشنهاد دادن که مردم در خرید خودرو عجله نکنند قیمتها حباب دارند .یعنی قیمتها کاهش خواهد کرد .

    • ناشناس

      پس دیگه مطمئن باش می ره بالا

  • ناشناس

    نخرید نخرید نخرید .مردم لطفا لطفا لطفا از دلال و کارخونه فعلا ماشین نخرید .خودروسازان با پولهای مردم سودهای کلان میکنند و به مردم خیانت میکنند همین طور دلالان یک ماشین مدل پایین رو فلان قیمت میکشند روش .اون پولی که ماها بابتش با هزار زحمت به دست میاریم دلالان مفت از چنگمون درمیارند چرا ؟؟نخریدن بهترین کار است که باید متحد باشیم و نخریم تا قیمتها معقول بشه

  • ناشناس

    اتشالله که قیمت ماشین کاهش پیدا کنه تا ما مستمری بگیران هم بتونیم یه ماشین داشته باشیم

  • انلاین

    خودرو ارزون شده بوده ک گرون شه.
    تو تعطبلات ی سریا از خودشون جوک گفتن.
    اشکالی نداره دیگه گناه دارن.پیرمرد ها شده داستان ی کلمه هم از مادر عروس..
    ب شدت افزایشیه.
    خودرو اسمانی شد…??

  • ناشناس

    خوب وقتی همه چی گرون شده، طبیعیه که ماشین هم گرون بشه.

  • ناشناس

    ارزان میشود ؟؟؟؟؟ خواهیم دید
    افزایش دوباره قیمتها در پیش است

  • ناشناس

    آقای رئیس اتحادیه خودرو داران، وضعیت تهران نارنجی شده، به این معنی نیست که شما دوباره بازار رو باز کنید و باعث ازدحام‌ جمعیت و بیمار شدن ملت بشوید. یعنی باید همچنان مراقبت کنیم تا به وضعیت زرد و بعد هم سفید برسیم. لطفا شرایط رو درک کنید. در ضمن بجز یک مشت دلال دیگه تو جیب هیچکس پول نیست که بیاد آهن‌پاره بخره. با همون آقایون دلال خودتون یک جوری کنار بیایید پای مردم رو به بازار نکشید که جز رنج بیماری حاصلی براشون نداره.

  • ناشناس

    ماشین ب شدت میاد پایین تا اخر سال ب نصف این قیمتا میرسه

  • ناشناس

    ازامروز ینی شنبه قیمت خودرو میره بالا ریزش قیمتی که داشت چون تعطیل بود بازار وخرید فروشم نمیشد به شدت افزایشی میشه ودیگه اصن پایین نمیاد

  • مهدی

    سلام قیمت خودروکاملا ریزیشی میباشدتابرج ۲سال آینده پرایدصفرمیشه ۳۰تومن میگین نه صبرکنیدوببینید……