کد مطلب: ۵۹۸۲۵۶

آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در پایتخت

آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران گفت: پلیس راهور از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۳۸ هزار خودرو که دارای نقص فنی در حوزه آلودگی هوا بودند اعمال قانون کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره طرح تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا در پایتخت اظهار کرد: یکی از وظایف پلیس کنترل خودرو‌هایی است که دارای نقص فنی هستند و موجب افزایش آلایندگی در سطح شهر می‌شود. پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۳۸ هزار خودرو که دارای نقص فنی در حوزه آلودگی هوا بودند اعمال قانون کرده است و حدود ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو‌ را به پارکینگ منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: این بخشی از وظایف پلیس است که به صورت روزانه در حال انجام است. اقدامات پلیس به دو صورت است که یکی بوسیله سامانه‌ها و سیستم‌های است که در سطح شهر وجود دارد و ۱۳۸ هزار اعمال برگرفته از همین سیستم‌ها و بخشی هم توسط نیرو‌های پلیس انجام شده است.

حمیدی بیان کرد: اقداماتی که پلیس بصورت میدانی ترتیب می‌دهد، در مناطقی است که دوربین وجود ندارد و در طول شبانه روز همکاران بنده خودر‌های که نقص فنی دارند را اعمال قانون می‌کنند و آمار ۷ هزار و ۵۰۰ توقیف مربوط به کار میدانی ما است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.