فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۷۸۵۴

عملکرد بورس در ۹۹/۰۴/۰۲

شاخص کل بورس ۴۰ هزار واحد رشد کرد / بانکی‌ها و خودرویی‌ها پیشتاز بازار

شاخص کل بورس ۴۰ هزار واحد رشد کرد / بانکی‌ها و خودرویی‌ها پیشتاز بازار

در پایان معاملات دومین روز تیرماه، شاخص کل با رشدی ۴۰ هزار واحدی در قله یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۵۳۱ واحدی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات بازار سهام روز دوشنبه، ۲ تیرماه، شاخص کل با رشدی ۴۰ هزار و ۷۱۹ واحدی در قله یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۵۳۱ واحدی قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۸۱۰۳ واحدی را به ثبت رساند.

1 1 14

رشد ۳٫۱۳ درصدی شاخص کل در حالی اتفاق افتاد که سه نماد فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۳۵۰۷، ۳۲۱۱ و ۳۰۵۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. در پایان معاملات بورس بیش از ۱۲۴ هزار معامله در بورس صورت گرفت که در نتیجه آن ۹ میلیارد و ۴۳۷ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۲۴ هزار میلیارد ریال دادوستد شد.

1 2 14

در معاملات فرابورس نیز ارزش معاملات حدود ۵۶ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید تا ارزش کل معاملات امروز بازار سهام کشور به حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان برسد. تاثیرگذارترین نمادهای فرابورس نیز ذوب، صبا و هرمز بودند.
در جریان معاملات امروز گروه بانکی با ۱۴ هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. بعد از گروه بانکی خودرویی‌ها و سیمانی‎ها نیز به ترتیب با ۱۴ هزار و ۳۹۴ و ۱۰ هزار و ۹۵ میلیارد ریال برترین گروه‌های صنعتی بودند. همچنین سه نماد خودرو، فملی و شاراک نیز پر تقاضاترین نمادهای بازار امروز بودند.

2 39

از نظر ارزش معاملات، خگستر، وبملت و وتجارت پرمعامله‌ترین نمادهای بازار بودند که در مجموع حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال معامله شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.