کد مطلب: ۲۸۷۱۶۰

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

عملکرد دولت در بخش مسکن قابل دفاع نیست

عملکرد دولت در بخش مسکن قابل دفاع نیست

‌نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: عملکرد دولت در بخش مسکن قابل دفاع نیست، بطوری‌که در حوزهای مسکن اجتماعی نیز عملکرد خاصی به چشم نمی‌خورد.

صدیف بدری ‌در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به نامطلوب بودن حوزه مسکن گفت: دولت عملکرد قابل توجهی در حوزه مسکن ندارد، بطوری‌که در بحث مسکن اجتماعی فقط به آمارهای کمیته امداد و سازمان بهزیستی متکی به نظر می رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز،نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه بحث بافت‌های فرسوده نیز به شکل مناسب ساماندهی نشده است، یادآور شد: هرچند به نظر می رسد شهرداری‌ها به حوزه ورود مناسبی داشته اند ولی جلسات برگزار شده در ستاد ‌بازآفرینی شهری با حضور مسئولین عملکرد مورد انتظار را نداشته است.

‌به گفته بدری سوء‌مدیریت و بی‌خیالی برخی از مدیران دولتی و ارائه برنامه‌های نه چندان مناسب زمینه‌ساز تلاطم شدید در بازار ارز، سکه و مسکن را به همراه داشته است، بطوری‌که اغلب مردم و تولیدکنندگان با مشکلات اساسی روبرو هستند.

‌وی در ادامه با اشاره به وضعیت راه آهن اردبیل گفت: اعتبار راه آهن اردبیل 18 برابر افزایش یافته است بطوریکه در سال جاری هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته داده شده است و قرار است هفت هزار و 500 میلیارد ریال فاینانس داخلی نیز برای آن اختصاص یابد.

به گفته نماینده مردم اردبیل مشکل عمده راه آهن اردبیل میانه اعتبار است و هیچ گونه مشکل فنی درآن مشاهده نمی شود امیدواریم با تلاش استاندار و نمایندگان اردبیل در اسرع وقت سوت قطار در این منطقه به صدا در آید.

وی با اشاره به افزایش نقدینگی 200 هزار میلیار ریالی در سطح کشور افزود: نقدینگی با سوء‌مدیریت، و عدم برنامه‌ریزی مناسب و بهره نبردن از اقتصاد دانان نخبه در ارائه طرح‌های اقتصادی کارشناسی همراه شده تا این عوامل بتواند آسیب جدی به بنیان‌های اقتصادی کشور بزند.

بدری با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی اردبیل در کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این طرح بزودی در صحن علنی مجلس مطرح و رای گیری می شود بطوریکه بعد از تصویب نهایی، توسعه منطقه آزاد و الحاق نمین در صورت تلاش نمایندگان امکان پذیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.