کد مطلب: ۵۱۵۳۱۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد هفتگی سهام عدالت / بازگشت سهام عدالت به کانال ۱۰ میلیون تومان!

عملکرد هفتگی سهام عدالت / بازگشت سهام عدالت به کانال ۱۰ میلیون تومان!

در شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۱۱ میلیون تومان بود اما در جریان معاملات این هفته روندی نزولی داشت و به کانال ۱۰ میلیون تومان بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از خبر تغییر نامتقارن دامنه نوسان در معاملات بازار سهام روند صعودی ارزش سبد سهام عدالت شروع شد اما با شروع معاملات این هفته از بازار سهام حرکت صعودی شاخص کل تقریبا متوقف شد و سبد سهام عدالت نیز کانال ۱۱ میلیون تومان را از دست داد و به کانال ۱۰ میلیون تومان بازگشت.

سبد سهام عدالت در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ریزش سنگیتی نداشت و نوسان قیمت این سبد در جریان معاملات این هفته از بازار سهام حدود ۲۰۰ هزار تومان بود.

عدالت 30 بهمن

ارزش سبد سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح بازار سهام حدود۲۱ میلیون تومان بوده و حالا نصف ارزش سبد سهام عدالت نیست شد که هیچ، فروش این سبد در بازار سهام نیز متوقف است و عملا کسی کاری از دستش برنمی‌آید.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه چیزمان نیست شده است.
    هوش و سرمایه و عمر و ارزوهایمان یعنی بچه هایمان!
    سهام عدالت هم مثل بقیه چیزها.

  • باران

    بابا مگه نگفتین فروش شروع میشه پس کی شورشو در اوردین ۵ماه شد

  • تی تی

    متوقفه پس چرا یه عده به دروغ کامنت گذاشتن که هلدینگ تشکیل دادن و فروش میره.تموم شد آقا با این اوصاف تا صدسال دیگه هم پولی واریز نخواهد شد

  • ناشناس

    لطفاً فروش سهام عدالت را آغاز کنید

  • ناشناس

    تجارت نیوز شما چرا از این دولت و بانک ملی نمیپرسی ک چرا افزایش سرمایه رو به سهام عدالت اضافه نمیکنن؟؟؟!!!!! نکنه شما هم با مردم نیستی؟؟

  • میلاد

    آقایان مسئول فقط بزارید تا قبل از عید نوروز سهام عدالت مردم بیچاره فروش بره ، چرا برای خواسته های ملت ارزش قائل نیستید ؟؟؟؟ خجالت بکشید…. #برای اموال مردم تصمیم گیری نکنید
    ۷ ماهه چشم انتظاریم برای واریز چندرغاز پول!!!!!

  • ناشناس

    مگه گزارش ورزشیه هر ساعت قیمت سهام عدالت اعلام میکنی

  • ناشناس

    سلام شب به خیر تو رو به پیر تو رو به پیغمبر این سهام عدالت رو بفروشید سود سهام عدالت واسه روش مستقیم کی واریز می شود چرا کسی چیزی نمیگه تجارت نیوز تو رو جان عزیزت پی گیری کن مردیم از انتظار بانک کشاورزی کجای این کشوری پول واریز کن کارتم خالی ??????

  • زهرا خدری 1349

    9 ماهه منتظر فروش سهام عدالت مون هستیم لطفا فروش سهام عدالت رو شروع کنید هر روز داریم میگیم هیچکدوم از مسئولان واسشون اینهمه اعتراض مردم مهم نیست حداقل به صورت کم فروش سهام عدالت رو شروع کنید ..

  • هموطن

    سلام من دوتا از رگهای قلبم گرفته باید عمل بشه احتیاج شدید به پول این وام دارم برای عمل قلبم چکار کنم برم فرشگاههای زنجیره ای که شما معرفی کردین عمل قلب هم انجام میدن خدایی به فکر مردم باشین هزار جور بدبختی داریم می‌فرمائید بریم فروشگاههای معرف شما که قیمتهاشون از بیرون هم بالاخره حبوبات و گگالیلی بخریم هم ۱۸ درصد سود وام را بدهیم هم سود چندبرابریه فروشگاههای منتخب شما را حساب کنید ببینید چند درصد برامون در میاد الا برکت الله