خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۹۲۶۸

قیمت مسکن در تهران

نرخ فروش مسکن در برخی از محلات تهران / نارمک متری ۳۷ میلیون تومان

نرخ فروش مسکن در برخی از محلات تهران / نارمک متری ۳۷ میلیون تومان

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از محلات تهران به دست آمده است. متوسط قیمت فروش مسکن در مناطق شهران جنوبی، شهران شمالی و تهرانپارس غربی متری ۳۶ میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ خرید و فروش مسکن در تهران در چند سال گذشته با افزایش قیمت زیادی همراه بود. خانه در بسیاری از محلات تهران با نرخ‌های نجومی معامله می‌شود.

در کنار برخی از مناطق شمال تهران که قیمت‌های بسیار بالایی دارند، مسکن در برخی از محله‌های متوسط‌ نشین تهران با قیمت‌های بالایی معامله می‌شوند.

مسکن در برخی از محلات تهران در محدوده قیمت ۲۳ تا ۴۲ میلیون تومان

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، متوسط قیمت فروش مسکن برخی از محلات تهران در محدوده قیمت ۲۳ تا ۴۲ میلیون تومان به دست آمده است.

منطقه سبلان و تهرانپارس شرقی با متوسط قیمت ۲۳ و ۲۴ میلیون تومان برای یک متر مربع خانه، از ارزان‌ترین محلات در بین محلات جدول زیر است.

مناطق شهران جنوبی و شهران شمالی و تهرانپارس غربی متوسط قیمت ۳۶ میلیون تومان برای هر متر مربع را ثبت کردند.

در بین محلات زیر، گران‌ترین متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان برای محله کوی فردوس با قیمت ۴۰ میلیون تومان است.

2 10

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظرتون نباید مرجعی به قیمت مسکن ورود کنه! از سال 95 تا حالا 8 برابر شده آخه هر افزایشی هم حدی داره. به نظرتون مستاجرا کی میتونن صاحبخونه بشن اگه زن و شوهر خودشون را بکشن یک سال هم کار کنن سالی یک متر هم نمیتونن خونه بخرن. تازه اگه قیمت ها تغییری نکنه که غیر ممکنه بعد از 60 سال میتونن آپارتمان 60 متری بخرن

    • ناشناس

      خسته نباشی . تازه فهمیدی؟. اونم فقط مسکن؟؟!!

  • حسین

    قیمت آپارتمان در تهرانپارس شرقی بیشتر از این صحبت ها هست
    میانگینش حداقل ۳۲ هست

  • مستاجر

    هیچ افزایش قیمتی در این ۴۲ سال برای بی خانه ها مثل افزایش قیمت مسکن کمر مردم رو خورد نکرد .ارامش مردم گرفته شده است.باعث ان خیر نبینن ان شاالله

  • منم

    متاسفانه این سایت های خبری پول میگرن که اخباری منتشر کنن که قیمت مسکن افت نکنه تا دلال ها بتونن از بازار مسکن ک هر لحظه ممکنه حبابش بترکه، فرار کنن. وگرنه بجای قیمت سایت دیوار که باز خودشون میذارن، از معاملات واقعی استفاده میشد. مسکن در تهران باید به قیمت مانگین 17 میلیون تومان برسه.

    • ناشناس

      کارگر افزایش دستمزد قیمت جواز ۳۰ درصد دوباره افزایش مصالح افزایش اونوقت چرا باید قیمت خونه کاهش پیدا کنه من خودم مستاجرم اما اینکه منتظر باشیم حباب خونه بترکه خیال باطل

  • وحید

    روندقیمتها کاهشی است بایدپایینترهم بیاد

  • محمد

    بیشتر گذافه گوییه،
    البت رشدصعودی داشته منتها املاکیهاخودشون بالانگهمیدارن چون حق دلالی براشون بصرفس