خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۴۰۲۸

قیمت جدید مرغ و روغن چه زمان اعلام می‌شود؟

قیمت جدید مرغ و روغن چه زمان اعلام می‌شود؟

وزیر اقتصاد گفته بود قیمت‌های جدید مرغ، گوشت، تخم مرغ و لبنیات امروز تعیین تکلیف می‌شود. حالا ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که قیمت‌های جدید از فردا ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام و اعمال می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اطلاعیه سازمان تنظیم بازار قیمت‌ جدید روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات از فردا ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می‌شود.

قرار است قیمت‌های جدید از فردا توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوط به واحدهای صنفی ابلاغ می‌شود و این واحدها مجازند که به تدریج از فردا پنج شنبه، ۲۲ اردیبهشت،‌ قیمت‌های جدید را اعمال کنند.

در این اطلاعیه آمده است: « بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب ستاد تنظیم بازار، سقف قیمت کالاهای مذکور (روغن،‌ مرغ،‌تخم مرغ و لبنیات) تعیین و مقرر گردید از طریق اتحادیه‌ها و تشکلهای مربوطه به واحدهای صنفی ابلاغ و از روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۲/۱۴۰۱ به تدریج مجاز به اعمال قیمتهای جدید باشند. استانداران نسبت به متناسب سازی قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمتها، اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.»

یارانه کدام کالاها حذف نمی‌شود؟

در اطلاعیه سازمان تنظیم بازار تاکید شده که «یارانه نان و دارو همانند گذشته برای تمامی دهک‌ها و اقشار جامعه برقرار بوده و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نمی‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    برای قشر ضعیف جامعه عالیه
    قبلا ۱،۵ کیلو مرغ میشد خرید با یارانه الان میشه ۴ کیلو خرید با ۳۰۰ تومن

  • ناشناس

    خدایا خودت ظهور کن

  • ناشناس

    وی بنویسیم مگر جرات چاپ داری چکار داری بگو بدبخت شدیم

  • ناشناس

    رکورد گرانی امسال زده میشه تبررررریک

  • ناشناس

    مهمترین و اصلی ترین مطالبه مردم باید قیمت گذاری منابع انسانی همسان با قیمت جهانی باشد. حقوق کارگر و کارمند ایرانی باید با حقوق کارگر و کارمند کشورهایی که مبنای قیمت گذاری کالاهاست یکسان شود.
    تو رو خدا مطالبه گر باشید. ول کنید یارانه و دهک را. محوریت کلامتان، رفتارتان، انتقادتان مطالبه ای باشد که عرض کردم. ارزش انسانی و عمر انسان در ایران منفی است به حرمت خودتان و عمرتان درخواست حقوق با نرخ جهانی و همسان با دیگر کشورهای مبنا داشته باشید.
    تجارت نیوز خواهشا منتشر نماییداگر مردم دوست هستید

  • Sara

    خدا لعنتتون کته. همین. آه و نفرین مردم این همه سال پشت سرتونه پس چرا اتفاقی براتون نمیفته، پس شاید باید به عدالت خدا شک کرد

  • ناشناس

    😐

  • ناشناس

    اقای رئیسی سلام تورو خدا یارانه رو بگیر ما کع هیچ در امدی نداریم بخدا حاضریم یارانه بهمون ندین فقط تورو جان بچه هات جنسارو ارزون کن بخدا دیگه نا نداریم این قیمت ها رو ببینیم تخم مرغ ۳تا ده تومان خدا راضی نمیشه من الان ۴روزه خواب به چشم‌نیومده همه اش به فکر اینکه چطور میتونم دیگه با این شغل ازاد زندگی کنیم تورو خدا ما اجاره نشین هستیم به فکر ماهم باشین جان عزیزتون قسمت میدم یه فکر به حال ما بکن

  • اشی مشی

    این دولت ورشکسته فوقش یارانه این چندقلموبده…پس بقیه جنسا که به تبع ایناگرون میشن چی میشه ؟