کد مطلب: ۴۰۷۳۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در کدام مناطق تهران ارزان شده است؟

قیمت خانه در کدام مناطق تهران ارزان شده است؟

قیمت مسکن در مهر ماه نسبت به شهریور ماه امسال به طور میانگین یک درصد افزایش و نسبت به مهر ماه سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است. قیمت خانه در منطقه یک تهران بیشتر از دیگر مناطق تهران افزایش داشته است.

قیمت خانه در منطقه یک تهران بیشتر از دیگر مناطق تهران افزایش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن در مهر ماه نسبت به شهریور ماه امسال به طور میانگین یک درصد افزایش و نسبت به مهر ماه سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با 48 درصد رشد از هشت میلیون و 600 هزار تومان در مهر ماه سال گذشته به حدود 12 میلیون و 800 هزار تومان در پایان مهر ماه امسال رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در دوره یک ماهه مهر ماه امسال در بین مناطق ۲۲گانه تهران، 12 منطقه با افزایش قیمت مواجه شده و بیشترین افزایش قیمت مربوط به منطقه یک بوده، به طوری که طی این مدت متوسط قیمت مسکن در مهر ماه امسال بیش از 13 درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه یک تهران با رشد 13.5 درصدی در مهر ماه امسال از ۲۴ میلیون و 810 هزار تومان به 28 میلیون و 170 هزار تومان رسیده است.

8945984

همچنین در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین کاهش قیمت مسکن در مهر ماه سال جاری مربوط به منطقه۲۱ تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۲۱ تهران با افت 23 درصدی از 10 میلیون و 370 هزار تومان در شهریور ماه به کمتر از هشت میلیون تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.