کد مطلب: ۵۱۰۸۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۱ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۱۱ بهمن ۹۹ چقدر شد؟

دلار امروز در بازار آزاد در اولین ساعات معاملات با هزار تومان افزایش قیمت مواجه شد. قیمت این ارز در صرافی ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا هم افزایشی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اولین قیمت فروش دلار در صرافی ملی صبح روز شنبه با ۲۷۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته به ۲۳ هزار و ۴۸۰ تومان برای فروش رسید. نرخ خرید آن هم با ۴۰۰ تومان افزایش قیمت ۲۲ هزار و ۳۲۰ تومان اعلام شد.

البته این اولین قیمت بود، بلافاصله پس از اعلام این نرخ دو مرتبه دیگر یک بار ۱۰۰ تومان و بار دیگر ۱۴۰ تومان به قیمت فروش افزوده شد. در حال حاضر نرخ این ارز در صرافی ملی ۲۳ هزار و ۷۲۰ تومان است. نرخ خرید هر اسکناس آمریکایی نیز یک بار ۲۰۰ و یک بار ۴۰۰ تومان افزایش یافت و حالا به ۲۲ هزار و ۹۲۰ تومان رسیده است.

در بازار آزاد نیز معاملات با نرخ حدود۲۴ هزار ۸۰۰ تومان آغاز شد درحالی که در ساعات پایانی معاملات دیشب با نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شد.

نخستین معاملات در بازار متشکل ارزی و سامانه سنا هم به ترتیب با قیمت ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و ۲۲ هزار و ۸۲۶ تومان آغاز شد. این دو قیمت هر دو نسبت به آخرین نرخ‌های روز گذشته افزایشی بودند. قیمت دومی که در این دو بازار اعلام شد نیز به ترتیب ۲۲ هزار ۷۷۸ تومان و ۲۳ هزار تومان است.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نرخ خرید حواله دلار ۲۳ هزار و ۵۶۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۲ هزار و۸۳۵ تومان اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیر

  • یک بدبخت

    خوب بود