کد مطلب: ۵۸۱۳۸۷

افزایش دلار بازار آزاد و بازار متشکل ارزی / قیمت دلار امروز ۲۹ شهریور چقدر شد؟

افزایش دلار بازار آزاد و بازار متشکل ارزی / قیمت دلار امروز ۲۹ شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با ۱۰۰ تومان افزایش همراه بود و به ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی ۲۶۷۲۰ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد امروز روند قیمت دلار در ادامه افزایش دیروز عصر با روند صعودی همراه بود و به قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید؛ نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز به ۲۶ هزار و ۷۲۰ تومان رسید که با کاهش ۵۰ تومانی همراه بود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی همچون بازار آزاد روند صعودی داشت و به نرخ ۲۶ هزار و ۲۵۷ تومان رسید.

دنیای اقتصاد: در چنین وضعیتی، به نظر می‌رسد معامله‌گران سعی دارند از نوسانات کوچک رفت و برگشتی ایجاد شده در بازار کسب سود کنند. آنها بیشتر هم راستا با حرکت کلی بازار، خریدوفروش خود را هماهنگ می‌کنند. همین خریدوفروش‌های دسته‌جمعی و سریع باعث می‌شود که رفتار قیمتی دلار پایداری زیادی نداشته باشد.

به گفته تحلیل‌گران فنی، دلار برای اینکه با ورود خریداران جدید به بازار مواجه شود، نیاز دارد که مقاومت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی را درهم بشکند. بدون شکست مقاومت یاد شده، اسکناس آمریکایی توان افزایش خاصی را نخواهد داشت. در این میان، برخی از معامله‌گران باور داشتند که افزایش انتهای روز یکشنبه می‌تواند زمینه‌ساز رشد قیمت دلار در روز جاری شود. البته اگر اسکناس آمریکایی نتواند خود را بالای محدوده ۲۷ هزار و۵۰۰ تومان تثبیت کند، بار دیگر شاهد عقبگرد دلار خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر تمیز بانک مرکزی داره با اهرم دلار بورس رو هدایت میکنه.تا اوضاع بورس رفت به سمت خیط شدن دو زار گذاشت روی نرخ ارز تا سهامداران ساده و اماتور خوشبین شده و دست از فروش ابشاری بردارن.به همین سادگی.