کد مطلب: ۶۱۹۰۴۶

آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول بهمن

آخرین قیمت دلار پیش از امروز اول بهمن

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی دی ۱۴۰۰ به ۲۷ هزار و ۵۲۵ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صرافی ملی هم در آخرین روز معاملاتی این هفته قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵ هزار ۲ ۴۴۹ و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵ هزارو ۷۰۴ اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۸,۷۰۰( بیست و هشت هزار و هفتصد تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۹۸۷ است.

نوسان کم قیمت درهم

قیمت درهم امروز نوسان چندانی نسبت به روز گذشته از خود نشان نداد و با ۱۰ تومان رشد قیمت، بر روی بر روی ۷ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۹۱۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار اندکی بالا تر بود.

منفی‌ترین بازدهی ماهانه قیمت دلار در ۱۴۰۰

اگر دی ۱۴۰۰ را به سه بازه زمانی ۱۰ روزه تقسیم‌‌بندی کنیم، سه نوع رفتار در قیمت دلار مشاهده می‌‌شود: ۱۰ روز نخست ثبات قیمت در محدوده ۳۰ هزار تومان و ۱۰ روز دوم شامل افت قیمت قابل توجه و کانال‌‌شکنی متوالی بود.

در ۱۰ روز آخر قیمت دلار با هسته سخت کانال ۲۷ هزار تومانی برخورد کرد و نتوانست پایین‌‌تر برود. روز گذشته نیز آخرین قیمت دلار در معاملات نقدی ۲۷ هزار و ۸۵۰ تومان ثبت شد. البته این گزارش معاملات روز ۳۰ دی ماه را در نظر نگرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.