خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۷۸۴۴

ثبات قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۱۵ شهریور / سکه کانال ۱۲ میلیون را حفظ کرد

ثبات قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۱۵ شهریور / سکه کانال ۱۲ میلیون را حفظ کرد

اونس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۸۲۷ دلار رسید و با کاهش قیمت همراه بود. قیمت طلای ۱۸ عیار با کمی کاهش قیمت، به یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اونس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۸۲۷ دلار رسید و در بالاترین نرخ ثبت شده به ۱۸۳۰ دلار رسیده بود. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان رسید و در بالاترین نرخ امروز به یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان رسیده بود.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید با وجود کاهش قیمت کانال ۱۲ میلیون تومان را حفظ کرد و به قیمت ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

نیم سکه، امروز به ۶,۱۷۵,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۲ درصدی داشته است.

55 3

دنیای اقتصاد نوشت:

تکانه‌های صعودی سکه در معاملات روز یکشنبه نیز ادامه یافت و این فلز گرانبها پس از ۶ روز نوسان توانست مجددا محدوده ۱۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را باز پس بگیرد. عمده رشد سکه در روز گذشته ناشی از صعود کم‌رمق نرخ دلار بود؛ چرا که به دلیل تعطیلات آخر هفته، قیمتی برای محرک برون مرزی طلا و سکه در دو روز گذشته نمایان نشده است. از طرفی نوسان زیاد این فلز گرانبها در دو هفته گذشته سبب کم‌رنگ شدن داد و ستد‌ها در این بازار شده و معامله‌گران با احتیاط بیشتری وارد معاملات می‌شوند و چنین بازاری را که ریسک بالایی دارد، برای سرمایه‌گذاری‌های کوچک انتخاب می‌کنند. از سوی دیگر به دلیل ایام محرم تقاضای مصرفی برای طلا نیز کاهش چشمگیری یافته است که این خود به رکود بازار طلا دامن می‌زند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    صلا گران است

  • محمد طاها

    سلام
    همه اجناس گران شده طلا هنوز از پارسال ارزان تر است.
    پارسال طلا ۱۳۸۰ خریدم .ولی امسال تا ۸۰۰ هژار قیمتش رسید. وتا شد یک میلیون بخشی ازآن را فروختم در صورتی که پول پیش خانه ام بود. برای حفظ ارزش پولم طلا خریدم. وتا ارزشش بالا نرود تا دو سال نگه می دارم. چونکه بفروشم الان پولش ارزشی ندارد .
    از کسانی که سر رشته خرید وفروش طلا دارند مشورت بگیرید . تا ضرر نکنید. من که دیگه پول داشته باشم .
    طلا نمی خرم.

    • ناشناس

      منم سکه ۱۷ میلیون خریدم وام گرفته بودم خونه بخرم خونه گران شد برای حفظ ارزش پول سکه خریدم

    • ناشناس

      دوست عزیز شما درست موقعی سکه خریدید که به اوج و قله رسیده بود. به نظر من وقتی قیمت ثابت و کف بازاره بخرید وموقعی که حسابی بالا میره و استپ میکنه بفروشید متلا ۱۰ میلیون خریدی شد ۱۵میلیون و استپ کرد ۱۴و نیم میلیونم بفروشی کلی سود کردی.

  • ناشناس

    اهن قراضه میخریدیم بیشتر سود میکردیم