خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۴۸۵۲

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ دی ماه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه ۲۷ دی ماه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه با توجه به ثبات نسبی طلا در بازارهای جهانی، تغییر محسوسی نداشت و از ثبات برخوردار بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز پنجشنبه با توجه به ادامه تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا و نوسانات بازارهای سهام نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشت و در محدوده 1294دلار در هر اونس در نوسان بود.

براساس گزارش ایسنا، چندین مقام بانک مرکزی آمریکا خواستار صبر بیشتر در روند افزایش نرخ‌های بهره شوند.

بانک مرکزی آمریکا نیز روز چهارشنبه در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که شرکت‌ها در سراسر آمریکا طی ماه‌های اخیر خوش‌بینی کمتری به دورنمای اقتصادی پیدا کرده اند.

قیمت طلا از انتظارات برای نرخ‌های بهره پایین‌تر آمریکا پشتیبانی می‌شود، زیرا نرخ‌های بهره پایین‌تر، هزینه نگهداری این فلز که سوددهی ندارد را کمتر کرده و جذابیت سرمایه‌گذاری در آن را افزایش می‌دهد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز(27 دی ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش 11 هزار و 590 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز 13 هزار و 400 تومان است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۷81 تومان تعیین شد.

صرافی ملی امروز پنجشنبه نیز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11 هزار و 490 تومان و 11 هزار و 590 تومان اعلام کرده است. همچنین قیمت یورو در این صرافی برای خرید و فروش به ترتیب13 هزار و 300 تومان و 13 هزار و 400 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 15، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 935 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 850 هزار تومان است که قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز از رشد داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 361 هزار و 280 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 70 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 240 هزار تومان و 700 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.