کد مطلب: ۳۳۹۹۳۶

قیمت طلا و ارز در بازار امروز دوشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز دوشنبه

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه در آستانه سال نوی میلادی متاثر از افزایش نرخ دلار و رشد بهای جهانی طلا با افزایش قیمت مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه در حالی بازارهای جهانی آغاز به کار کردند که در آستانه سال نوی میلادی قرار داریم و بهای جهانی طلا با افزایش 3.5 دلاری رو به رو شد. تحلیلگران این رشد قیمت را ناشی از مذاکرات آمریکا و چین و افزایش نرخ بهره آمریکا می‌دانند که به افزایش تقاضای این فلز گرانبها منجر شد.

اما قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران افزایش را تجریه کرد و تحت تاثیر افزایش قیمت دلار و بهای جهانی طلا روند صعودی به خود گرفت.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۱۰ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۱،۰۰۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۷۰۰ تومان و ۱۰،۸۰۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۱۰ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۸۵۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۶۰۰ تومان و ۱۲،۷۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۰۱ تومان تعیین شد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در آستانه سال 2019 با افزایش 3.5 دلاری به 1283.6 رسید.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 16 و 40 دقیقه، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 750 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 550 هزار تومان است که سکه طرح جدید نسبت به دیروز 100 هزار تومان گران شده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 341 هزار تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 900 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 170 هزار تومان و 660 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.