خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۰۳۶۶

نرخ اجاره مسکن در اصفهان / با ماهی یک میلیون تومان می‌توان اجاره‌نشین شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان / با ماهی یک میلیون تومان می‌توان اجاره‌نشین شد؟

بر اساس اطلاعات و قیمت‌ مسکن در اصفهان، لیستی از متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق اصفهان و حومه به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به قیمت مسکن در اصفهان و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق اصفهان و حومه به دست آمده است که بر اساس شهر جدید فولادشهر با یک میلیون تومان ماهانه ارزان‌ترین و منطقه تالار با متوسط اجاره ماهانه پنج میلیون تومان در بین مناطق زیر گران‌ترین مناطق برای اجاره‌نشینی هستند.

بر اساس قیمت‌های موجود در جدول زیر، شهرهای جدید فولادشهر با یک میلیون تومان ماهانه و بهارستان با ۲٫۶ میلیون تومان اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری، از مناطق ارزان اصفهان برای اجاره‌نشینی هستند.

برازنده، ملک‌شهر، خانه اصفهان، اشراق و بزرگمهر مناطقی هستند که اجاره ماهانه در آن مناطق در کانال چهار میلیون تومان ثبت شده است و نشان می‌دهد که نرخ اجاره در بخش زیادی از مناطق اصفهان در حدود نرخ چهار میلیون تومان است.

مناطق جابر انصاری و تالار در بین مناطق زیر با متوسط اجاره در محدوده پنج میلیون تومان، مناطق گران‌تری برای اجاره‌نشینی هستند.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق اصفهان و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر اصفهان و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

45 page 001 2 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.