کد مطلب: ۵۸۱۷۵۶

قیمت مسکن در اهواز / خانه متری ۲۱ میلیون تومان در مناطق گران قیمت اهواز

قیمت مسکن در اهواز / خانه متری ۲۱ میلیون تومان در مناطق گران قیمت اهواز

بر اساس قیمت مسکن و آپارتمان در اهواز قهرستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اهواز به دست آمده است که گران‌ترین نرخ ثبت شده متری ۲۱ میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متوسط قیمت آپارتمان مسکونی ۲ تا ۵ سال در ۱۰ روز گذشته سایت دیوار در محله پردیس اهواز ۵.۹ میلیون تومان ثبت شده است که در کنار کوی مهدیس با قیمت ۶.۳ میلیون تومان از ارزان‌ترین مناطق اهواز هستند.

کیانشهر با متوسط قیمت ۹ میلیون تومان از دیگر مناطق اهواز در اگهی‌های دیوار بوده است. باهنر با متوسط قیمت ۱۰ میلیون تومان و محله گلستان ۱۱.۵ میلیون تومان در سایت دیوار ثبت شده‌اند.
محلات کیان آباد و زیتون کارمندی با متوسط قیمت ۱۶ میلیون تومان در کنار محله کیانپارس با متوسط قیمت ۲۱.۸ میلیون تومان از مناطق گران قیمت اهواز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

نکته قابل توجه آن است که گران‌ترین محله اهواز برای خرید خانه با متوسط قیمت ۲۱.۸ میلیون تومان ثبت شده است اما در شهرهای همچون شیراز و کرج در کانال ۳۰ میلیون تومان است. قدوسی شرقی با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان در کنار قدوسی غربی با متوسط قیمت ۳۰ میلیون تومان از مناطق گران شیراز برای خرید آپارتمان مسکونی هستند.

برای مقایسه قیمت‌ها مطالعه گزارش قیمت آپارتمان در شیراز چقدر است؟ پیشنهاد می‌شود.

مسکن page 0001 1

ارزش وام یک میلیاردی سال ۱۴۱۵ چقدر است؟

میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در تهران حدود ۳۱ میلیون تومان است پس با یک میلیارد تومان در حال حاضر می‌توان ۳۲ متر خانه در مناطق ارزان تهران خرید. اما سوالی که مطرح می‌شود، این است که با میانگین تورمی که در کشور وجود دارد، این میزان وام در سال ۱۴۱۵ چقدر ارزش خواهد داشت و چند متر آپارتمان می‌توان خرید؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    بنظرم اصلا اماری که در رابطه با قیمت متری اپارتمان در اهواز درست نیست و از نظر گرانی خونه بعد از تهران اهواز است.الان در منطقه کمپلوی جنوبی که یکی از مناطق قدیمی اهواز .یک خونه ۱۱۰متری قیمتش یک ملیاردوهشتصد میلیون تومان و رهن ان دویست میلیون تومان

    • الهام

      بخاطر این هست که نطارتی روی اینها نمیشه.یک زمانی بود یادمه بنگاه با توجه به زیربنا و منطقه قیمتها را میگفتند و در همه جا نرخ به یک شکل بود الان میگن صاحبخانه دوست داره ملکش رو اینقدر بفروشه یا اجاره بده و هر بنگاهی که بیشتر برای فروشنده فروخت یا برای خریدار تخفیف گرفت شیرینی بیشترب بهش میدن..و یا بین موجر و مستاجر هم به همین شکل هست.

  • ناشناس

    دیگه تو ایران از خرید خونه حرف نزنید والا با این تورم و بیکاری و بیماری و….فقط از قبر حرف بزنید مردم ایران ب قبر راضیترن تا زندگی زجر اور تو این مملکت فلاکت زده

  • محمد

    این قیمتها که فرمودید در سایت دیواره درسته ولی توی معامله عملا خیلی پایینتر معامله میشن چون مشتری نیست و مردم توان خرید ندارند.
    من به تازگی یه آپارتمان در محله خوب کوروش فروختم متری ۸ ملیون تومان، اونم بعد سه سال که گذاشته بودم واسه فروش و در نهایت حداقل متری دو ملیون زیر قیمت دادم رفت.

    • الهام

      خب سال ساختش هم بگید…

  • ناشناس

    چرا اینقد قیمت مسکن بالا میره پس مسعولین چکاره ان فقط حقوق میگیرن فکر قشرکم درامد بدبخت نیستن

  • علی حویزه

    کجای کروش متری ۱۲ میلیونه الاکیانپارس متری ۴۰ میلیونه زیتون ۳۰ و کوروش متری ۲۱ میلیونه بله این نرخی که شما دادید برای خانه های ۱۰ سال ساخت به بالاست

    • ناشناس

      کوروش نه کروش

  • ناشناس

    آره منم میگم تو تهران منطقه یک متری۳۰میلیون تومنه ببینم قیمت میاد پایین یا نه آقا جون خانم جون با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه شما هی بیا بگو… این قیمتا کجا واقعیت داره؟؟؟
    نه تو اهواز نه تو کرج نه شیراز نه تهران واقعیت رو مردم دارن میبینن
    فرمایشی تو رسانه که تغییر نمیکنه!

  • mrz

    بی قانونتر از اهواز دیگه نیست.
    هر سال کلی مبلغ اضاف رهن خونها میکنن.والله اصلا با حقوق مردم هم خوانی نداره
    مردم فقط دارن وام میگیرن خیلیا هم اصلا ضامن ندارن و این طرز وام گرفتن که میگن اسلامیه ولی اصل اصل کفر.
    مگه میشه اینقدر سود بکشین روی وام و جالب اینه هیچکس از مراجع هم چیزی نمیگه شایدم تا حالا نیاز به وام نداشتن یا شرایطشون مثل ما مردم معمولی نبوده که بخواین حتی اقدام کنید تا ببینید مزه وام گرفتن چجوره.ما که دیگه فقط امیدمون به خداست

    • ناشناس

      نه بزرگوار اینطور که شما فرمایش میکنید نیست برین نظرات مراجع رو در مورد بانکها ببینید متوجه خواهید شد که اونها هم به این وضع اعتراض دارند و باید سیستم بانکی اساساً تغییر کنه و این مستلزم زمان هست و ضمناً مراجع از مردم قانع تر هستند و اینکه به بانکی که اعتراض دارند چطور ازش وام بگیرند؟!

    • ناشناس

      یعنی چی مراجع از مردم قانع تر هستند؟یعنی مردم خوشی زده زیر دلشون که وام بگیرن و زیر بار این وامها کمرشون خم بشه و یا به هر کسی رو بزنن برای وام؟چرت نگو لطفا

  • مشیری

    شما که در تمام موارد با چین قرارداد دارید از قرار داد نظامی گرفته تا قرار داد 25 ساله و … اگر فقط و فقط برای مدت محدود کافیه مدیریت مسکن رو به چینی ها واگذار کنید و چوب لا چرخ شون نگذارند به خدا قسم همه خانه دار خواهیم شد ، خانه و مسکن نه وارداتی هست و نه تحریم شده ، متاسفانه راس کاری ها و مجلسی ها و مسیولین کشور همه و همه شدند برج ساز و … خوب قطعا اجازه نمیدهند زمین و مسکن افت قیمت پیدا کنه ، لطفاً بیایید منطقه 22 ببینید دهها برج نیمه کاره رها شده است آیا نباید ارگانی گوش سازنده را بگیرد و بگوید چرا پروژه را ادامه نمی‌دهید ؟ کلی پیش فروش کلاهبرداری صورت گرفته آیا نباید دادرسی رسیدگی نماید ؟ از ماست که بر ماست ، خودمون به خودمون رحم نمی‌کنیم ، کلی زمین دست نخورده داخل بافت مسکونی رها شده است آیا کسی نباید مالک زمین را مجاب به ساخت و ساز کند ؟

  • ناشناس

    باسلام، قصد خرید یک واحد آپارتمان به قیمت روز در محله تازه تاسیس مهر شهر در اهواز را داشتیم ، طبق کارشناسی ، قیمت هر متر ساختمان هم اکنون حدود ۷ میلیون می باشد وقیمت زمین هم متری ۷ الی ۸ میلیون تومان جهت احداث آپارتمان تا اینجا متری۹ میلیون تومان می شورو با در نظر گرفتن ۲۵ درصد سود متر ی ۱۱ میلیون ودوستان وپنجاه هزار تومان می شود ولی فروشندگان، بدون هیچ عذر موجهی قیمت را ۱۳ میلیون در هر متر اعلام می کنند، یعنی ۴۰ در صد سود می خواهند، وهیچ ارگان و یا نهادی هم به این موضوع توجه نمی کند، لطفا منعکس شود، چرا، وهستند به چه چیزی راضی به فروش کارشناشی شده روز با سود ۲۵ در صد نیستند

  • ناشناس

    بساز بفروش ها حتی با ۲۵ درصد سود خالص قیمت روز حاضر به فروش نیستند. قیمت آپارتمان بستگی به زمین آن محله دارد و قیمت ساخت ۶ الی ۷ میلیون می باشد و با سود فروشنده یا سازنده در محله ای که زمین متری ۸ میلیون تومان می باشد متر ی ۱۱ میلیون می شود که هر متر دو میلیون تا چهار میلیون بیشتر می خواهند بفروشند با سود ۴۰ تا ۵۰ در صدی