خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۸۴۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هر متر خانه ۱۹ میلیون تومان شد / رشد بی‌سابقه قیمت مسکن طی ۲ سال اخیر

هر متر خانه ۱۹ میلیون تومان شد / رشد بی‌سابقه قیمت مسکن طی ۲ سال اخیر

قیمت مسکن تهران در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با رشد بیش از ۱۲ درصدی طی یک ماه به ۱۹ میلیون تومان رسیده است. رشد ماهانه ۱۲ درصدی قیمت مسکن تهران طی دو سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

جدیدترین قیمت مسکن اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن تهران در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با رشد بیش از ۱۲ درصدی طی یک ماه به ۱۹ میلیون تومان رسیده است. رشد ماهانه ۱۲ درصدی قیمت مسکن تهران طی دو سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

بر اساس تازه‌ترین گزارش وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در تهران در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه مشابه سال قبل خود با افزایش ۴۲ درصدی همراه شده است.

6666

همچنین میزان معاملات مسکن در شهر تهران در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه امسال افت نامحسوس ۴٫۳ درصدی را به ثبت رساند.

میزان معاملات مسکن تهران با کاهش ۴٫۳ درصدی از حدود ۱۰ هزار فقره معامله در اردیبهشت ماه به حدود ۹٫۵ هزار فقره در خرداد ماه رسید.

قیمت مسکن تهران در بهار سال جاری رشد ۲۰٫۸ درصدی را با خود به همراه داشته که کمتر از بازدهی دلار (معادل ۲۴ درصد) بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه شب راحت می خوابم چون دیگه فکر خونه دار شدن بسرم نمیزنه

  • محسن

    مردم تا کجا میخواین سکوت کنین ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    این الان یعنی جزو افتخارات ملی کشورمونه! این همه گرانی مسکن!! در این دوسال اخیر بیش از 9 مرتبه مسکن گران شد خونه 700 میلیونی شده سه میلیارد و پانصد میلیون تازه بازم گران میشه دیگه کم مونده هفته ای خونه گران بشه شایدم ساعتی
    حالا که مردم از خرید خونه عاجز و درمانده شدن دولت زود تند و سریع بره از چین چادر صحرایی البته مدرن و با امکانات بخره و بیاره به اقساط بده دست مردم
    چرا که با این روند لجام گسیخته گرانی مسکن روزی خواهد رسید که مردم افسوس داشتن مالکیت یک چادر صحرایی را خواهند خورد….

  • میلاد رحیمی

    شهر ری منطقه بیست نوساز متری 25 :/ میگفت بنگاهی

  • سمانه حاجیعلی

    وای روزی هزارمرتبه خداروشکر میکنم که اقامت خارج از کشور من و همسرم جور شد واقعا متاسفم برای بندگان خدایی ک با این قیمتهای مضحک و دور از منطق ناچارند تو این کشور زندگی کنند