کد مطلب: ۵۸۲۰۳۸

تعدادی از مناطق ارزان غرب تهران برای خرید خانه / وردآورد ارزان‌تر از نواب و جیحون

تعدادی از مناطق ارزان غرب تهران برای خرید خانه / وردآورد ارزان‌تر از نواب و جیحون

با توجه به قیمت مسکن و آپارتمان مسکونی در تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار و قیمت مسکن در تهران، جدولی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق ارزان غرب تهران به دست آمده است.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در محله وردآورد ۱۸.۲ میلیون تومان و در منطقه نواب ۱۹ میلیون تومان ثبت شده است که نه تنها از مناطق ارزان غرب تهران بلکه در کنار محله جی با قیمت ۱۹ میلیون تومان برای یک متر مربع و فلاح با قیمت ۱۶ میلیون تومان از مناطق ارزان تهران برای خرید خانه هستند. متوسط قیمت آپارتمان در این محلات برابر است با متوسط قیمت خرید آپارتمان در محله‌های کوی زبنق، شهرک بنفشه و فاز ۴ مهرشهر در کرج است.

هر متر مربع آپارتمان مسکونی در محله‌های جیحون، هاشمی و سلسبیل در کانال ۲۳ میلیون تومان ثبت شده است. استاد معین و تهرانسر مناطقی هستند که با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان و در محله آذربایجان و دکتر هوشیار ۲۷ میلیون تومان اعلام شده است.

در بین مناطق زیر که با توجه به قیمت سایر مناطق غربی تهران از مناطق ارزان غرب تهران برای خرید خانه هستند، محله دکتر هوشیار با متوسط قیمت ۲۷٫۷ میلیون تومانبرای هر متر مربع آپارتمان از سایر مناطق و محلات جدول زیر نرخ بالاتری را دارد.

در حدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق ارزان غربی تهران را مشاهده می‌کنید.

1 page 0001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • دکتردامپزشک

    خداشفات بده،ازکرم خدانامیدنباش،یک روزتوهم خوب میشی

  • ناشناس

    اگه و درآورد گرونه حسن آباد فشافویه ارزونه متری ۵ الی ۷

  • ناشناس

    کسانیکه درآمدشون کم باشه نمیتونن خرید کنند تازه ورد اورد هم ارزان نیست.باید کنترل قیمت بشه.ببینیم دولت جدید چه تدبیری خواهد داشت.بنگاه داران نمیزارن قیمت بیاد پایین.__________

  • ناشناس

    سلام
    شهر قدس الان ۲۲ تومنه
    این قیمت‌ها از کجا آوردین

  • سید امیر

    قیمت آپارتمان خیلی بالاست. کجا ارزان

  • ناشناس

    از کی تا حالا نواب غربه!؟

  • علی

    در ایران ما کار خبری هم یلخی انجام می شود خبرنگاری که این گزارش را تنظیم نموده حتی یه زحمت به خودش نمیده جهت بررسی میدانی مراجعه کنه قیمتها را از دیوار استخراج میکنه بدون اینکه شناختی از محله مورد نظر داشته باشه مثلا قیمتی که در خصوص ورداورد درج کردین کاملا اشتباهه چون فایلهایی که در دیوار در قسمت ورداورد بارگذاری میشه اصلا مربوط به این منطقه نیست و همه فایلهای گرمدره کرج هستش که بخاطر نزدیکی با ورداورد فایل میشه اگه میخواین گزارش خبری تهیه کنید یه زحمت بکشید کار میدانی کنید

  • ناشناس

    من دوتا نظر ارسال کردم که مطابق قوانین شما بود ، چرا منتشر نشد؟؟

  • مهدی

    ارزان ترین و خوش آب و هوا ترین منطقه تهران مسکن مهر صفادشتهبا ۳۰۰ صاحب خونه شین

  • مهرداد

    خونه فقط مسکن مهر صفادشت بخصوص فاز۴با ۳۰۰ تومن ۸۰ متر خونه میخری میشینی توش