کد مطلب: ۵۶۱۱۵۹

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ اجاره مسکن در شیراز

نرخ اجاره مسکن در شیراز چقدر است؟

نرخ اجاره مسکن در شیراز چقدر است؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است. شهرک سراج و شهرک گلستان دو منطقه ارزان در شیراز برای اجاره‌نشینی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر قیمت مسکن در شیراز و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر، شهر جدید صدرا، شهرک سراج و شهرک گلستان از مناطقی هستند که نرخ اجاره ارزانی را نسبت به دیگر مناطق دارند. همچنین اجاره ماهانه فرهنگ شهر، قدوسی غربی و قدوسی شرقی در کانال ۶٫۶ میلیون تومان ثبت شده است که از مناطق گران قیمت شیراز برای اجاره‌نشینی است.

معالی‌آباد، زرهی و تاچارا مناطقی هستند که اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری شش میلیون تومان ثبت شده است.

آخرین مهلت مستاجران برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند و متقاضیان حتما باید دارای کد رهگیری و اجاره‌نامه معتبر باشند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی، با بیان اینکه میزان سقف نرخ اجاره در تهران ۲۵ درصد اعلام شده است، گفت: در صورت رعایت نکردن این سقف نرخ اجاره متقاضیان می‌توانند به شورای حل اختلاف مراجعه کنند، موارد استثنایی هم وجود دارد که در این مورد می‌توان تصمیماتی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

در جدول زیر متوسط قیمت اجاره ماهانه در بعضی از مناطق شیراز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

1 page 001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من خودم مستاجر در مالی آباد هستم واقعا چنین نیست ای ‌کاش سایت دیوار بسته میشد این سایت نقش بسزای درقیمت کاذب ملک واجاره داره ظلمی که این سایت به مردم میکنه هیچ ظالمی دردنیا نکرده

  • آیلان

    مرض دارید ، الکی شایعه می کنید اجاره خونه ۶ یا ۵ فردای قیامت جواب خدا رو چی میدید اگر یک صاحب خانه ساده لو این چرت و پرت شما رو بخونه و بعد بالا سر مستاجرش قد علم کنه که یا اجاره زیاد کن یا تخلیه کن چی جواب خدا رو میدید البته اگر به خدا و روز قیامت اعتقادی داشته باشید از خدا بی خبرها کمی به خودتون بیاید

    • ناشناس

      دقیقا

    • ناشناس

      دقیقا الکی قیمت رهن اجاره رفته بالا بعد کی گفته شهرک سراج قیمت ارزون از معالی آباد قدوسی قیمت رفته بالا

  • ناشناس

    این اطلاعات نادرست شما فقط اجاره ها را بالاتر می‌برد

  • م

    این قیمتها چرت هست بازار واقعی خیلی گران تر هست

  • م

    بابا من تو شریف آباد که منطقه پایین شهر میشه 100تومان پیش با ماهی 4میلیون اجاره نشستم .این هم با صد التماس و خواهش برام تمدید کرده .ولا مسبب این بدبخت ها املاک ها هستن .حتی دوتا بنگاه ها به صاحب خانه من گفتن ما خونه ات رو تا 7میلیون هم برات اجاره می‌دیم .عکس قولنامه ام هست .بابا یا ما از سیاره ای آمدیم .یا شما صاحب خونه های خوبی گیرتون آمده .این بنگاه های املاک بخاطر کمیسیون پیشتر حاضر به هر جنایتی هستن.صنف املاکی های بی انصاف ترین و جنایت کارترین آدم های هستن که دیدم .خدا انشاا.. خودش جواب این ظلم هاشون رو بده

  • ناشناس

    چقدر دیگر به مردم میخواهید ظلم کنید

  • ناشناس

    در لرستان اجاره بها در توان مردمش نیست درامدندارن فاجعه

  • ناشناس

    آقایی این خبرای چرت راگذاشتیدخودتون چندواحدداریدکه که بااین کارتون باعث بالارفتن رهن واجاره خونه میشیدبعضی صاحب خونه های پول پرست بی ایمان قیمت‌هایی گذاشتند6ماه هست خونه زدن سایت دیوارولی کسی نمی‌بره خداراشکر ایشالا هیچوقت اجاره نرن تا صاحب خونه های ازخدابی خبردق مرگ بشن

  • مرتضی

    سلام لابد این خبر را گذاشتید که کسی فکر و حال و هوای اجاره نشینی تو شیراز به سرش نزنه درسته؟

  • ا

    قیمت‌ها نصف این هست