خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۲۳۹۴

نرخ اجاره مسکن در شیراز / مناطق ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی کدام است؟

نرخ اجاره مسکن در شیراز / مناطق ارزان شیراز برای اجاره‌نشینی کدام است؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از بازار مسکن و قیمت مسکن در شیراز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت مسکن در برخی از مناطق شیراز، لیستی از متوسط نرخ اجاره ماهانه آپارتمان در برخی از مناطق شیراز به دست آمده است.

برخی از مناطق ارزان شیراز برای خرید مسکن کدامند؟

با توجه به اطلاعات موجود در جدول زیر، شهر جدید صدرا با نرخ ۲٫۸ میلیون تومان اجاره ماهانه در کنار شهرک گلستان و شهرک سراج که نرخ اجاره در کانال چهار میلیون تومان است، از ارزان‌ترین مناطق شیراز برای اجاره هستند.

متوسط نرخ اجاره مسکن در تاچارا ۵٫۸ میلیون تومان و زرهی شش میلیون تومان ثبت شده است.

در مناطق قصرالدشت، فرهنگ شهر و قدوسی غربی نرخ اجاره مسکن در کانال شش میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس داده‌های موجود در جدول زیر منطقه قدوسی شرقی با متوسط اجاره هفت میلیون تومان برای یک آپاراتمان ۸۰ متری از مناطق گران قیمت شیراز برای اجاره‌‎نشینی است.

در جدول زیر، متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از متاطق شیراز را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر شیراز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

1 page 001 13

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نسبت به دلار رفته بالا عادیه

  • محمد

    کسی که این گزارش رو نوشته شناختی از شیراز و مناطق شیراز نداشته.

  • ناشناس

    حقوق مردم مثلا شده 4میلیون ولی هنوز دارن 3تومن میدن حالا اگه ما هیچی نخریم و نخوریم هنوز نمیتونیم اجاره خونه بدیم راحت بگید برید بمیرید مردیم از این بی عدالتی بعد میگید مردم چرا از دین برگشتن

  • علی

    اینا که همش بالا شهره !!! پایین شهر چی شده ??

  • علی

    مسخرس ماکه هنوز داریم حقوق به نرخ پارسال میگیریم حالا بماندکه اجاره خانه +لبنیات و خرج ومخارج خانه پوشاک وهزار کوفت وزهرمار دیگه رفتن پیش خدا تواسمونا بعدانتظاردارید که مردم اروم بشینن حرفی نزنن کاری نکنن دیگه چقدرظلم چقدربی عدالتی کجای این مملکت برای قشرضعیف عدالت برقرار شده؟!!مگه شعارخمینی این نبود که مستضعفین بایدرفاه داشته باشن بایداسقلال داشته باشن وباعزت زندگی کنن پس کوووووو…اون همه شعاراول انقلاب اون همه وعده یه زندگی بی دردسر ودور از دغدغه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی

    من کل حقوقم 4200چطور میتونم بادوفرزند اجاره خونه خرج ومخارج بالا زندگی کنم کمی فکر مردم باشید والا بخدا هیچ صندلی وقدرتی تاابدموندگار نخواهدبودفقط اینو بدونیدکه زمین گرده گهی زین برپشت گهی پشت برزین…

  • ناشناس

    ایران دوست ندارم همش گرون منتقرم

  • ناشناس

    ایران مخالفم

  • ناشناس

    آقای میلاد فؤادیان بالا شهر فقط گشتی نیمه جنوبی شهر پر؟

  • غلوم

    کاکو شما یه جایی یه اسم گویم بلدی؟ کنار شهرک گلستان با 1500 آپارتمان شیک گیرت میاد