کد مطلب: ۵۵۳۶۸۱

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت مسکن در قم

خرید مسکن در قم چقدر هزینه دارد؟

خرید مسکن در قم چقدر هزینه دارد؟

بر اساس اطلاعات یه دست آمده لیستی از قیمت فروش مسکن در برخی از محلات قم به دست آمده است. برخی از مناطق ارزان و گران قم برای خرید خانه کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از قیمت فروش مسکن در برخی از محلات قم به دست آمده است.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، محله پردیسان (در جنوب غربی شهر قم) با متوسط قیمت هشت میلیون تومان برای هر متر مربع خانه، از مناطق ارزان‌تر قم برای خرید خانه است.

متوسط قیمت خرید مسکن در بلوار ۱۵ خرداد ۱۱٫۵ میلیون تومان ثبت شده است.

محله انسجام با متوسط قیمت ۱۲٫۳ میلیون تومان برای هر متر آپارتمان و محله بنیاد (در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر قم) با متوسط قیمت ۱۳٫۶ میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط قیمت خرید مسکن در زنبیل‌آباد (شهید صدوقی) ۱۵٫۸ میلیون تومان اعلام شده است.

مناطق جمهوری با قیمت ۱۶٫۷ میلیون تومان و شهرک قدس (در محدوده‌ی مرکزی شهر قم) با قیمت ۱۷٫۳ میلیوتن تومان از مناطق گران قیمت قم برای خرید خانه هستند.

در جدول زیر لیست متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق قم را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر قم و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

2 page 001 7 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من خودم املاکم تو پردیسان متری ۶ میلیون هم واحد میشه خرید

  • امیر

    قیمت زمین و خانه در قم که دور تا دورش زمین کفی و اماده ساخت است خیلی عجیب و به خاطر احتکار و رانت و سوداگری بلا میباشد و زندگی را برای مردم جهت تشکیل خانواده و فرزند اوری مشکل کرده است مالکیت خانه و مخصوصاً زمین که هیچ ربطی به تحریم و دلار و مصالح ندارد و توسط نفوزیها و سرمایه داران و دلالان و محتکرین گروگان گرفته شده و سودهای نجومی کلان به مردم تحمیل میکنند را محدود به تعداد انگشت شمار و مالیات برای مازاد ان به اندازه 50 تا 100 درصد ارزش روز ملک باشد تا دست دلال و محتکر از این نیاز ضروری تشکیل خانواده و فرزند اوری کوتاه شود و مردم امیدوار به زندگی و فرزند اوری شوند

  • هما

    این مناطقی که نام بردید با این قیمت برای 3 سال قبل هست ن الان…. ب شما پیشنهاد میکنم ی سری ب املاک قم بزنید تا ازقیمتها باخبر بشید…

  • محمدجوادزاهدی

    خرید مسکن درقم می خرید خیلی ممنون

  • ناشناس

    درسته ، ما که انسجام هستیم متری ۱۲ هست و درسته

  • مهسا

    ماهم‌میدونیم‌چه‌گُلی‌زدیدسرمون
    تهران‌که‌هیچی
    حتی‌قم‌هم‌نمیتونیم‌بخریم??
    بیچاره‌مستاجرها

  • ناشناس

    چرا محله های دیگه نیست

  • ناشناس

    لطفاً برای اجاره یا رهن کامل بزارین ممنون میشم

  • ناشناس

    هر سال دریغ از پارسال . مینویسم بمونه توی این سایت. امروز 1401/9/24 یعنی یکسال و نیم بعد این پست حالا قیمت پردیسان متری 17/5 – بنیاد32 – انسجام 28 – زنبیل اباد 38- شهرک قدس 45 – سالاریه بالای 70

  • علی

    هر سال دریغ از پارسال . مینویسم بمونه توی این سایت. امروز 1401/9/24 یعنی یکسال و نیم بعد این پست حالا قیمت پردیسان متری 17/5 – بنیاد32 – انسجام 28 – زنبیل اباد 38- شهرک قدس 45 – سالاریه بالای 70