کد مطلب: ۵۵۳۱۱۹

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت مسکن در مشهد

آپارتمان در مشهد متری چند؟ / لیستی از مناطق ارزان مشهد برای خانه‌دار شدن

آپارتمان در مشهد متری چند؟ / لیستی از مناطق ارزان مشهد برای خانه‌دار شدن

بر اساس اطلاعات به دست آمده نرخ خرید مسکن در برخی از مناطق مشهد چقدر است؟ مناطق ارزان قیمت مشهد برای خرید کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق مشهد به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده شهر جدید گلبهار با قیمت هر متر مربع آپارتمان ۴٫۸ میلیون تومان و محله هنرستان با قیمت ۲۱٫۶ میلیون تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ خرید مسکن در بین محلات موجود در جدول زیر را دارند.

بلوار توس و طبرسی شمالی با متوسط قیمت خرید مسکن در محدوده پنج میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان مشهد برای خرید خانه هستند.

متوسط نرخ فروش خانه در مناطق ابوطالب و طلاب در کانال هشت میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط نرخ فروش مسکن در الهیه با متوسط قیمت ۱۰٫۸ میلیون تومان، محله سرافرازان ۱۱٫۶ میلیون تومان و صیاد شیرازی با متوسط قیمت ۱۶٫۱ میلیون تومان ثبت شده است.

هاشمیه و فرهنگ مناطقی هستند که برای خرید هر متر آپارتمان در آن‌ها حدود ۲۱ میلیون تومان ثبت شده است. هچنین خرید خانه در محله هنرستان با قیمت هر متر مربع ۲۱٫۶ میلیون تومان ثبت شده که از مناطق گران قیمت مشهد برای خرید خانه است.

درجدول زیر متوسط نرخ خرید مسکن در برخی از محلات مشهد و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر مشهد و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

1 page 001 8 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی خوشبینانه تخمین قیمت زدین چون قیمتا تو هنرستان و هاشمیه هول هوش متری 30 تا 45 تومن هستش و این با وجود بازار سنگین خرید و فروش ملک هست به محض اینکه خریدار بیاد تو بازار تا 60 تومن هم فی میخوره و این نرخ همین الان در بعضی از کوچه های ملک آباد هستش

    • ناشناس

      آقای عزیز از این دروغ ها بزرگ کمتر لطفاً کجای اینجوری معامله شده متری 60تومن یگ گپی از سند فروش بزار لطفاً

  • Sara

    قیمتای پارسال پریساله اینا

    • علی

      اتفاقا کسی که این قیمت ها رو نوشته دقیقا از بازار ملک مشهد باخبر هست. قیمتهای فضایی که دوستان میگن قیمت اسمی هست نه واقعی اگر شما تونستین با این قیمتها بفروشین تو این بازار خراب حرف شما درسته. آپارتمان تکواحدی تو بهترین نقطه رضاشهر الان 22 م التماس میکنن. کسانی که قیمت نجومی میدن یا از قدرت خرید مردم خبر ندارن یا خودشون دلال هستن. اگر کسی مالک هست و قیمت نجومی میده خب بره بفروشه اگه خریدار داره.

    • رضا

      دمت گرم

  • مهدی

    این بنده خدا گزارشگر و تحلیل گری که این خبر رو نوشته احتمالا از اقوام اصحاب کهف هست????
    یا مشهد رو یاد نداره الان منطقه یک مشهد آپارتمان متری 35 میلیون تا 60 میلیون هست. خدایش مردم رو مسخره نکنید با این خبرهای الکی

  • امیر

    قیمتهایی که زدی برای اپارتمان ده سال ساخته نه صفر

  • ناشناس

    همش چرته کسی که قیمت رو نوشته معلومه اطلاعات درستی نداشته

  • ناشناس

    گلبهار؟؟؟
    ۴۸۰۰؟؟؟؟
    اطلاعات درست نیست متاسفانه

  • شهروند

    در روستا هم همچین قیمتی نداریم
    حرف مفت زدی

  • ایمان

    خخخخخ اونایی که این خبر گفتن علکیه بیان تا من براشون بخرم همین دیروز یک اپارتمان در بلوار ابوطالب حاشیه طبقه چهارم بدون پارکینگ 75 متر قیمت زدن 350 تومن هرکی میخواد زیر قیمت های قید شده هم ملک برای خرید هست البته اگر انتقاد کردن بله ملک های لاکچری هست که در داخل انها خرج های اضافی شده بله اونا قیمت خون باباش میگه وعلا برای یک خانواده معمولی خونه هست داداش مثلا. در بلوار توس هنوز دو تا محله هست که تو شهر قرار داره اما دست دهیاریه و خرید ساخت ملک ویلایی ارزان تموم میشع زمین از متری یک تومن به بالا و خونه ویلایی از پانصد تومن … اقایون داداشا خونه تو مشهد ارزونه هنوز بخدا …. نصبت به تهران مفته بخرید بخرید برلتون ملک خوب پیدا کنم

    • ناشناس

      سلام ببخشید میخوام بخرم این مناطقی که گفتین دقیقا کجا هست؟

  • ایمان

    داداش هست خونه ویلایی تو بلوار توس از 500 میلیون به بالا هست اپارتمانم زیر اون قیمت ها تو مناطق قید شده هست اما توقع پایین داشته باشی مثلا حاشیه کوچه چی باشع یا طبقه چندوم ولی هست تو مشهد خونه خیلی ارزونه هنوز

    • ناشناس

      اپارتمان ۷۰متری تبقه سوم گفته ۲۶۰ خوبه یا نه

  • ناشناس

    پشیمون شدم مطالعه کردم.
    به جز دروغ چیزی نداری