خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۸۵۱۳

رئیس اتحادیه املاک پردیس در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت مسکن مهر در پردیس چقدر است؟ / خرید و فروش خانه توسط نگهبان‌های مجتمع‌ها!

قیمت مسکن مهر در پردیس چقدر است؟ / خرید و فروش خانه توسط نگهبان‌های مجتمع‌ها!

رئیس اتحادیه املاک پردیس می‌گوید: حداقل قیمت مسکن مهر در شهر پردیس متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. خرید خانه از نگهبان و هیات مدیره مجتمع‌های پردیس تخلف است.

رئیس اتحادیه املاک پردیس در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش قیمت مسکن تهران بر افزایش قیمت خانه در اطراف شهر تهران اثرگذار است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: به هر حال افزایش قیمت مسکن در تهران بر قیمت خانه‌های اطراف شهر تهران بی‌تاثیر نیست. قطعا نوسان قیمت در شهر تهران به قیمت خانه‌های اطراف تهران سرایت می‌کند. در حال حاضر دو نوع مسکن در شهر پردیس وجود دارد. مسکن مهر و خانه‌های شخصی‎‌ساز که قیمت این خانه‌ها در شهر پردیس متفاوت است.

علی مختاری آذر با اشاره به قیمت مسکن در شهر پردیس افزود: طی پنج ماه گذشته قیمت مسکن‌های مهر ۳۰ درصد گران شده است. حداقل قیمت مسکن مهر در شهر پردیس متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است در حالی که قیمت خانه‌های شخصی‌ساز نیز از متری شش میلیون تومان شروع می‌شود.

او در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: در شهر پردیس ۱۵ درصد نظارت‌ها بر خانه‌ها بر عهده اتحادیه املاک است اما ۸۵ درصد بازار در اختیار اتحادیه املاک نیست. به عنوان مثال خانه‌های پردیس توسط نگهبان یا اعضای هیات مدیره مجتمع‌ها در فضای مجازی از جمله تلگرام، اینستاگرام و سایت‌های مختلف خرید و فروش می‌شود که خریداران در این اقدام، با چالش مواجه می‌شوند.

مختاری آذر گفت: برای خرید خانه در شهر پردیس به مردم توصیه و تاکید می‌کنیم که خانه‌ها را از دفاتر املاک که دارای مجوز کسب هستند، خریداری کنند. در غیراین صورت خرید خانه از نگهبان و هیات مدیره مجتمع‌ها تخلف است و ما نظارتی بر این نوع خرید و فروش‌ها نداریم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی پولی ندارم راجب چی نظر بدم

    • ناشناس

      عشق که داری مشتی عشقی به فدای مردانگی
      اینم نیز میگذرد

  • ناشناس

    با سلام
    چرا اطلاعات سر در گم و تا حدودی نادرست به مردم میدهید ‘ اولا این قیمتها که اعلام نمودید برای واحدهایی است که فقط پول رو از شما میگیرند و تحویلش چندین سال دیگر است اگه فروشنده به قرارداد متعهد گردد ‘ در غیر اینصورت مبلغ اعلامی برابر یک سوم مبلغ در واقعیت است