کد مطلب: ۶۵۶۶۰۲

قیمت موبایل ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱/ چگونه می‌توان موبایل لاکچری وارد کرد؟

قیمت موبایل ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱/ چگونه می‌توان موبایل لاکچری وارد کرد؟

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز چهارشنبه اردیبهشت ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۲۸ اردیبهشت (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است. قیمت‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشتند.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

2 4

چگونه می‌توان موبایل لاکچری وارد کرد؟

در روزهای اخیر، شرکت‌‌های واردکننده گوشی تلفن همراه هنگام ثبت سفارش گوشی‌های آیفون با این پیغام مواجه می‌شوند که امکان ثبت سفارش تا ۳۱ اردیبهشت وجود ندارد. آیا این موضوع به معنای ممنوعیت واردات آیفون و احیاناً گوشی‌های لاکچری است؟

ممنوعیت واردات آیفون مدت‌هاست که مورد بحث فعالان بازار موبایل قرار دارد. از روز گذشته نیز واردکنندگان با اخطاری مواجه شدند که امکان ثبت سفارش از شرکت اپل تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ وجود ندارد. اتفاقی که باعث شد موضوع ممنوعیت واردات گوشی‌های لاکچری رنگ و بوی جدی به خود بگیرد.

گرچه در سامانه ثبت سفارش محدودیت واردات تا پایان ماه جاری اعلام شد، اما برخی می‌گویند که احتمالا این محدوده زمانی تمدید شود. از سوی دیگر، گروهی هم به مصوبه مجلس مبنی بر جلوگیری از واردات کالاهای لاکچری تا پایان شهریور سال جاری اشاره می‌کنند. از این رو اخطار مذکور ممکن است آغازی بر ممنوعیت واردات آیفون باشد.

البته در این بین می‌توان به تهاتر خشکبار با موبایل اشاره کرد. گویا صادرکنندگان خشکبار در مدت اخیر نتوانسته‌اند ارز مورد نیاز واردکنندگان موبایل را تأمین کنند. در نتیجه احتمالاً دولت قصد دارد که امکان تهاتر موبایل با کالاهای صادراتی دیگر را فراهم سازد.

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل با تائید این خبر به تجارت‌نیوز گفت: از روز گذشته شرکت‌های واردکننده به ما اطلاع دادند که در سامانه جامع امکان ثبت سفارش و ویرایش اطلاعات گذشته مربوط به گوشی‌های آیفون را ندارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.