کد مطلب: ۵۹۲۷۴۱

اجاره ویلا در گیلان چقدر گران شده است؟

اجاره ویلا در گیلان چقدر گران شده است؟

بر اساس نرخ اجاره ویلا در برخی از شهرهای استان گیلان جدولی از متوسط نرخ اجاره ویلا در گیلان به همراه درصد افزایش قیمت ماهانه و سالانه تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس داده‌ای دریافتی از سایت دیوار، فهرستی از متوسط اجاره روزانه ویلا در برخی از شهرهای استان گیلان به همراه درصد افزایش قیمت آن‌ها تهیه شده است.

با توجه به اطلاعات جدول زیر بندرانزلی با ۹۲ درصد افزایش اجاره ویلا در یک سال گذشته در کنار ماسال با افزایش ۷۲ درصدی اجاره ویلا بیش‌ترین افزایش نرخ اجاره ویلا در بین شهرهای جدول زیر را ثبت کرده‌اند.

لاهیجان کم‌ترین درصد افزایش را با ۱۹٫۶ درصد افزایش در بین شهرهای زیر را پشت سر گذاشته است.

بر اساس داده‌های جدول زیر متوسط اجاره ویلا در رشت از مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۵۴ درصد افزایش داشته است. همچنین تالش ۶۵٫۹ درصد افزایش قیمت ویلا را ثبت کرده است.

میانگین درصد افزایش اجاره ویلا در شهر گیلان از مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۷۵٫۵ درصد بوده است که نشان می‌دهد افزایش قیمت قابل توجهی در نرخ اجاره ویلا در شهرهای گیلان ثبت شده است.(دقت داشته باشید متوسط قیمت‌ها و نرخ اجاره بر اساس آگهی‌های ثبت شده در نیازمندی‌های دیوار به دست آمده است.)

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره روزانه ویلا در برخی از شهرهای گیلان به همراه درص افزایش قیمت سالانه و ماهانه را مشاهده می‌کنید.

2 page 0001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا ایران شده سرمایه داری اگه پول داشتی میتونی زندگی کنی وگرنه یواش یواش باید بمیری

    • ناشناس

      صبح بخیر عزیز مگه تا حالا سرمازه داری نبوده

    • سربی

      نمیشه تند تند بمیریم؟?

  • ناشناس

    همش‌ مزخرف و بازار گرمیه

  • ناشناس

    مسافر زیاد میاد بندر انزلی وجا وخانه ویلایی کمه بنابراین افزایش قیمت اجاره وخرید زیاد میشه

  • ایمان

    عزیز من ، من خودم تو انزلی ویلا دارم و اجارش میدم در حال حاضر هم وسط هفته ۳۵۰ اخره هفته ۴۰۰ ، توی خوده دیوار هم اگهیش رو میزارم..
    متاسفانه مسافرهای عزیز بجای اینکه یه سر به اگهی های دیوار بزنن و یا از قبل رزرو کنن ، یه سره میان و میرسن داخل شهر و بعد میخوان از دلال های کنار خیابون ویلا بگیرن ، این اشتباهه خودشونه که هزینشون چند برابر میشه ، میتونن ویلای منو مستقیم از خودم ۴۰۰ بگیرن ولی همین ویلارو میرن از دلال سر خیابون به قیمت ۷۰۰ تا یک میلیون میگیرن و خیلی اوقات دلال از منه صاحب ویلا هم بیشتر میگیره..
    جایی میخواید برید از قبل رزرو کنید و از اگهی های داخل دیوار ویلاتون رو پیدا کنید..
    ما خودمون دقیقا همون قیمتی که داخل دیوار میزاریم رو به دلال کنار خیابون میدیم ، اون دلال هر قیمتی که بخواد اجاره میده و بقیشو میگیره برای خودش..

    • ناشناس

      سلام آقا ایمان باشماره بگو یاادرس ممنون

  • ناشناس

    حیف از پول

  • مونا سلامی

    اینجا قیمت‌ها رو دقیقا دوبرابر زدن
    با نصف این پولها هم میشه بهترین ویلا رو داشته باشین

  • ناشناس

    قیمت روزانه هر متر مربع در انزلی، ۷۶۸ هزارتومان؟؟! یعنی ویلای ۱۰۰ متری روزی حدود ۷۶ میلیون تومان؟؟!!!! دقت کنید!!