خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۵۳۱۶

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۸ آبان / شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی در راه است

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۸ آبان / شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی در راه است

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

شیائومی ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی از راه می‌رسد

شیائومی ۱۲ احتمالا اولین گوشی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌شود. در رویداد Summit 2020 اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی شد و یک ماه بعد شیائومی اولین شرکتی بود که از این چیپست در گوشی خود بهره برد. اکنون دوباره پرچمدار تراشه‌های کوالکام معرفی می‌شود و غول چینی در پی استفاده از آن است.

شیائومی ۱۲ با پرچمدار تراشه‌های موبایل راهی بازار می‌شود و احتمالا تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات Digital Chat Station، مدل استاندارد از این خانواده از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته گوشی می ۱۰ اولترا و ۱۱ تی پرو از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برند، اما در گوشی‌های جدید خبری از آن نیست.

شیائومی ۱۱ تی پرو دوربین اصلی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی‌اش ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/1.75 و امکان فیلمبرداری ۸K است. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله-ماکرو لنز اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است. اما در شیائومی ۱۲ نسخه استاندارد شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهبودیافته خواهیم بود که جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را می‌گیرد.

قیمت موبایل امروز

14 page 0001

قیمت آیفون

13 page 0001 12 page 0001 11 page 0001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.