کد مطلب: ۵۱۲۱۰۸

دبیر انجمن تولیدکنندگان گوشت مرغ پاسخ داد:

آیا مرغ در بندرعباس نایاب شده است؟

آیا مرغ در بندرعباس نایاب شده است؟

آیا مرغ در بندرعباس نایاب شده است؟ دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای مرغ می‌گوید اخیرا مرغدارها برای تامین نیاز شب عید ۱۲۵ میلیون جوجه‌ریزی کردند. بنابراین دلیلی برای کمبود مرغ وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آیا مرغ در بندرعباس نایاب شده است؟ چند روزی است که سهمیه روزانه مرغ فروشی‌ها در بندرعباس کاهش یافته است. براساس این گزارش یکی از فروشندگان مرغ در بندرعباس به پایگاه خبری صبح ساحل گفته است: « نگردید، خبری از مرغ در بندرعباس نیست. مرغداران اعتصاب کرده‌اند.»

اما دبیر انجمن تولیدکنندگان گوشت مرغ نایاب شدن مرغ در بندرعباس را رد کرد. به گفته علی صابری، تولید و توزیع مرغ کاهش پیدا نکرده است. اخیرا مرغدارها برای تامین نیاز شب عید ۱۲۵ میلیون جوجه‌ریزی کردند. بنابراین دلیلی برای کاهش تولید مرغ وجود ندارد.

کمبود مرغ ربطی به ویروس مرغی ندارد

علی صابری با اشاره به وضعیت تولید مرغ به تجارت‌نیوز گفت: تولید مرغ در استان‌های مختلف متفاوت است. برخی استان‌ها نیاز شهرهای جنوبی را تامین می‌کنند. به هر حال نیاز استان‌ها در حال تامین است.

او توضیح داد ممکن است برخی استان‌ها تصمیم منطقه‌ای گرفته باشند. یعنی برخی از استان‌های مختلف بیش از حد نیاز ساکنان مرغ توزیع شده است.

حالا برخی مسئولان، توزیع مرغ در استان‌ها را کاهش دادند که این سهل انگاری‌ خودشان است و باعث کمبود مرغ در برخی استان‌های جنوبی شده است.

آیا شیوع ویروس مرغی ارتباطی به کاهش تولید و کمبود مرغ در برخی استان‌ها دارد؟ دبیر انجمن تولیدکنندگان گوشت مرغ به تجارت‌نیوز پاسخ داد: فعلا گزارشی درباره تلفات مرغ گوشتی نداشته‌ایم. ویروس مرغی بیشتر در مرغ‌های تخم‌گذار مشاهده شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید شاه

    من یه ماه پیش بندر عباس بودم
    نه نان بود
    نه روغن
    نه گوشت
    رفتیم میناب
    رفتیم قشم و هرمز
    اونجا هم نبود
    رفتیم بندر لنگه
    اونجا هم نبود
    کلا هرمزگان خیلی حقش خورده شده
    واقعا مردمش خیلی فقیر هستن

  • ناشناس

    یه دونه مرغ توی کل بازار یافت نشد و نمیشه . دیروز بیشتر مغازه های بازارو گشتم نبود
    همه میگن گشتم نبود نگرد نیست . بجای تکذیب بیاند جوابگو باشن و حقیقت رو بگند

  • ناشناس

    یعنی واقعا خیلی زشته این کارتون اخه مردم رو از نون خوردن انداختید