کد مطلب: ۴۲۷۲۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معاملات مسکن در کدام مناطق تهران منجمد شده است؟

معاملات مسکن در کدام مناطق تهران منجمد شده است؟

در دی ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه20 تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شده، از سوی دیگر میزان معاملات منطقه17 و منطقه19 به ترتیب 11.2 و 5.2 درصد کاهش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن در دی ماه نسبت به آذر ماه امسال به طور میانگین ۳٫۰۳ درصد افزایش و نسبت به دی ماه سال گذشته ۴۱٫۹ درصد افزایش یافته است. قیمت مسکن تهران در دی ماه امسال به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است.

بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در تهران در دی ماه امسال به 13 میلیون و 474 هزار تومان رسیده است.

آمارها نشان می‌دهد در دی ماه امسال میزان خرید و فروش آپارتمان‌های منطقه20 تهران با رشد بیشتری نسبت به مناطق دیگر همراه شده، به طوری که حجم معاملات در این منطقه در دی ماه نسبت به ماه قبل با رشد بیش از 50 درصد همراه شده، این در حالی است که قیمت مسکن در این منطقه نیز طی دوره مذکور 2.1 درصد رشد داشته است.

6512

درصد تغییرات معاملات مسکن در مناطق 22گانه تهران در دی ماه سال جاری

در دوره مذکور حجم معاملات مسکن در منطقه20 تهران 52.9 درصد افزایش داشته و از 72 فقره به 76 فقره رسیده است.

مناطقی که حجم معاملات آن طی یکماهه دی ماه کاهش یافته، منطقه17 و منطقه19 بوده که طی این دوره در حالی که قیمت خانه در این مناطق با کاهش همراه بوده میزان معاملات آن‌ها به ترتیب 11.2 و 5.2 درصد کاهش داشته است.

در بین مناطق 22گانه تهران، منقطه5 با سهم 17.1 درصدی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است.

در مجموع تعداد معاملات مسکن در سطح شهر تهران نسبت به ماه قبل با رشد ۱۳٫۲ درصدی همراه بوده و به بیش از ۹۶۰۰ فقره رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقایان مسول از این خبر در حال حاضر چه برداشتی میشه گرفت جز اینکه با ابن اراجیف شما نرخ اجاره ونرخ مسکن افزایش خواهد بافت یک بار روانی ابجاد میکند آخه شمای مسول چطور از الان این پیش بینی را میکنی وچرا بنابراین لازم بود خبری عکس این را تحریر میکردی خدا آخر عاقبت شما را بخیر گرداند با این خبر چقدر شما به جیب میزنید من واقعا متاسفم هنوز زوده عکس آن را بذارید یک خبر نگار بازنشسته وبی خانه