کد مطلب: ۴۷۳۹۸۳

معرفی شرکت اتوبوسرانی همسفر

معرفی شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر یکی از بهترین و برترین شرکت‌های خدمات مسافربری ایران به‌حساب می‌آید که با گذشت سالیان طولانی، موفق به‌کسب تجربه، رفع عیوب خود و بهترکردن شرایط سفر برای مسافران شده است.

با نگاهی به سابقه طولانی اتوبوسرانی بین شهری و درون ‌شهری ایران متوجه می‌شوید که این صنعت، بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. طرافداران زیاد این سیستم باعث شدند که درطول سالیان گذشته پیشرفت بسیار خوبی در این صنعت مشاهده کنیم. با پیشرفت روزافزون این سیستم شرکت‌های جدید پا به‌عرصه گذاشتند و شرکت‌های قدیم هم به‌فکر بازپروری سیستم خود افتادند. شرکت همسفر یکی از شرکت‌های مسافربری ایران است که با خدمات خود توانسته جایگاه مناسبی در این صنعت به‌دست بیاورد. در این مطلب به بررسی شرایط سفر با اتوبوس و شرکت همسفر می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روش آشنایی با همسفر تا خرید بلیط اتوبوس همسفر از علی بابا آشنا کنیم.

ویژگی‌های سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به اجازه استفاده از وسایل بیشتر، تماشای مناظر و… اشاره کرد.

اجازه استفاده از وسایل بیشتر

اتوبوس مانند هواپیما نیست که مسافر نتواند وسایل سرگرمی خود را همراهش ببرد. برای مثال شما می‌توانید حین سفر با اتوبوس، کتاب بخوانید یا با هر وسیله‌ای موسیقی گوش کنید و مناظر جاده را تماشا کنید.

تماشای مناظر

بسیاری از جاده‌های ایران مناظر زیبا و دلنشینی دارد. زیبایی ردشدن از نمک‌زارهای طبس یا عبور از جاده‌های دوست‌داشتنی سی‌سخت می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را مسحور خود کند. طبیعتا چنین ویژگی در هواپیما یا حتی قطار دیده نمی‌شود، زیرا همه آن‌ها شرایطی متفاوت با اتوبوس دارند.

مقرون‌به‌صرفه بودن

هواپیما یا قطار هزینه بسیار زیادی از جیب خانواده‌ای که فقط یک میلیون بودجه سفر دارد، می‌گیرد و باعث می‌شود که افراد زیادی به‌سمت سفر با اتوبوس بروند. این قاعده برای سفرهای داخلی و خارجی تفاوتی ندارد و شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس به‌صورت کاملا اقتصادی مسافت درون شهری یا برون شهری را طی کنید.

شرایط استراحت

یکی از بهترین ویژگی‌های اتوبوسرانی ایران که پس از گسترش و به‌روزرسانی ناوگان اتوبوسرانی محقق شد، استفاده از صندلی‌های تخت‌خواب‌شو بود که به خدمات VIP مشهور شدند. شرایط آن‌ها به‌نحوی است که با طراحی مجدد صندلی‌ها، می‌توانید هر صندلی را به‌صورت تخت‌خواب در بیاورید و درطول سفر کاملا استراحت کنید.

معرفی شرکت اتوبوسرانی همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر یکی از بهترین و برترین شرکت‌های خدمات مسافربری ایران به‌حساب می‌آید که با گذشت سالیان طولانی، موفق به‌کسب تجربه، رفع عیوب خود و بهترکردن شرایط سفر برای مسافران شده است. این شرکت سال 78 کار خود را در دفتری در پایانه بیهقی تهران آغاز کرد. آن زمان کسی باور نداشت که با رشد بسیار عالی، شرکت اتوبوسرانی از 100 دستگاه به 600 دستگاه مدرن و به‌روز برسد که کمک بسیار زیادی به حمل‌ونقل مسافران در کشور کرده است.

مقاله مرتبط: لیست و قیمت هتل‌های ارزان در رم و میلان ایتالیا

ویژگی‌های شرکت همسفر

پیشگام در نوسازی ناوگان

زمانی بود که همه ناوگان اتوبوسرانی ایران را اتوبوس‌های ایران‌پیمای قدیمی تشکیل می‌دادند. شرکت همسفر با بررسی نیازهای جامعه، خدمات خود را برای عظمت هرچه بیشتر ایرانیان بهبود بخشید تا جایی‌که اتوبوس‌های VIP را به ناوگان خود اضافه کرد.

اتوبوس‌های VIP آن دسته اتوبوس‌هایی است که با طراحی جدید و بهینه صندلی‌هایش امکان استراحت مسافر، بهتر و بیشتر از صندلی‌های دیگر فراهم است. با فضای بیشتری که بین این صندلی‌ها وجود دارد، امکان قراردادن جاپایی دارد، تا جایی‌که پاها حالت صاف‌بودن را داشته باشند. همچنین پشتی‌های صندلی به حالت نیمه خوابیده و خوابیده کامل می‌رسد که مسافر می‌تواند درطول سفر به‌راحتی روی آن بخوابد.

IMG 20200902 090812

ایجاد دفترهای خدماتی در سطح کشور

شرکت همسفر قبل از شروع و گسترش اینترنت در ایران به فکر راه‌حل سخت‌بودن دسترسی مسافران به امکانات خود بود. ازاین‌رو به سمت گسترش دفاتر خدماتی خود رفت. این دفاتر به‌نحوی است که تقریبا در هرجای ایران یکی از آن‌ها وجود دارد. مهم‌ترین دفاتر شرکت در شهرهای رشت، زاهدان، گرگان، لاهیجان، عسلویه، بابل، ماهشهر، کرمان، دزفول، آمل، مشهد، چابهار، همدان و زنجان، اراک، آبادان، اردبیل، ارومیه، انزلی، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رامسر ساخته شده تا مسافران عزیز دسترسی مناسبی به آن‌ها داشته باشند.

شرکت همسفر دفاتر خود را نه‌تنها در سطح کشور بلکه در شهرهای خارج از کشور هم ایجاد کرد و ایرانی‌های مقیم ارمنستان می‌توانند از آن‌ها برای سفر به ایران استفاده کنند.

پیشگام در خدمات بلیط

با گسترش بسترهای اینترنتی در ایران، بسیاری از شرکت‌ها به‌سمت خدمات اینترنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی رفتند. شرکت همسفر همراه با سایت علی بابا از پیشگامان فروش بلیط اتوبوس به صورت آنلاین بودند. شرکت علی بابا البته، اتوبوسرانی نبود و پس از آن با ایجاد ظرفیت بهتر به‌سمت فروش بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل‌ها هم رفت. دراین‌حال همسفر شروع به نوآوری در فروش بلیط و ایجاد طرح‌های تشویقی برای مسافران خود کرد. شما می‌توانید برای رزرو بلیط اتوبوس همسفر از علی بابا سری به این سایت بزنید تا متوجه اهمیت و احترامی که این شرکت‌ها برای مشتریان خود قائل هستند، شوید.

خرید بلیط اتوبوس زنجان تهران علی بابا و سایر مسیرها

IMG 20200902 090733

آن‌ها با ایجاد و وضع قوانینی این امکان را به مسافران می‌دهند که با خرید چند بلیط شرایط دریافت بلیط‌های رایگان را داشته باشند. این سبک رفتار با مشتری در سیستم حمل‌ونقل عمومی فقط مختص شرکت همسفر است. از شما می‌خواهیم که برای بهبود شرایط و رفع عیوب همسفر، نظرات و پیشنهادهای خود را با ما به ‌اشتراک بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.