کد مطلب: ۶۴۷۴۱۸

نحوه محاسبه هزینه گوگل ادز چگونه است؟

نحوه محاسبه هزینه گوگل ادز چگونه است؟

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز یکی از محبوب‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که به دلیل بالا بودن درصد بازدهی و بازگشت سرمایه، اکثر کسب و کارهای اینترنتی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز یکی از محبوب‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که به دلیل بالا بودن درصد بازدهی و بازگشت سرمایه، اکثر کسب و کارهای اینترنتی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز تاثیر بسزایی در معرفی برند، افزایش ترافیک و بازدید سایت، جذب مشتری و افزایش فروش و سودآوری دارد. در ذهن بسیاری از افراد که قصد دارند سرمایه خود را وارد این سیستم تبلیغاتی کنند، این سوال مهم مطرح می‌شود که هزینه گوگل ادز چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟ با محاسبه هزینه گوگل ادز می‌توان اطمینان حاصل کرد که استفاده از این روش تبلیغاتی ارزش صرف وقت و سرمایه گذاری را دارد. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه هزینه گوگل ادز و عوامل موثر بر هزینه تبلیغات در گوگل را مورد بررسی قرار دهیم.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا همان تبلیغات در گوگل به عنوان پلتفرم تبلیغات کلیکی بخشی از گوگل است که در سال ۲۰۰۱ برای ساماندهی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و قرار دادن تبلیغات کسب و کارهای مختلف در موتور جستجوی گوگل به آن اضافه شد. کسب و کارها پس از فعال کردن حساب کاربری خود در گوگل ادز و با در نظر گرفتن معیارهای جانبی و انتخاب کلمه کلیدی مناسب یک کمپین تبلیغاتی ایجاد می‌کنند که رتبه سایت خود را در موتور جستجوگر گوگل ارتقاء ببخشند. تبلیغات گوگل برای کسانی به نمایش در می‌آید که کلمات کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو می‌کنند. به ازای هر کلیکی که بازدیدکنندگان سایت روی لینک تبلیغات گوگل ادز انجام می‌دهند، هزینه گوگل ادز از مبلغ شارژ تبلیغات کسب و کار کسر می‌شود. اگر تبلیغات گوگل به درستی راه‌اندازی، تنظیم و مدیریت گردند، فواید بسیار زیادی برای کسب و کارها دارند. مواردی مانند انتخاب مناسب‌ترین کلمات کلیدی، تنظیمات درست برای جلب توجه مخاطبان هدف، استفاده از تبلیغات هدفمند و جذاب، انتقال بازدیدکنندگان گوگل به صفحات سایت، تبلیغات گوگل ادز را تاثیرگذار و مفید خواهد کرد. امروزه بیش از ۶۵ درصد از کسب و کارهای مختلف در گوگل ادز و تبلیغات کلیکی سرمایه گذاری می‌کنند‌. حدود ۳۰ درصد از کل بودجه تبلیغات دیجیتال و ۷۰ درصد از بودجه تبلیغات موتورهای جستجو به گوگل اختصاص دارد.

هزینه گوگل ادز چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل و متغیرهای بسیار زیادی در هزینه گوگل ادز تاثیرگذار هستند. هزینه هر کلیک در پلتفرم گوگل ادز برای تعداد زیادی از کاربران این سرویس تبلیغاتی مبهم است. تعداد سرچ‌های گوگل روزانه به ۳٫۵ میلیارد نفر می‌رسد و به همین دلیل بین سایت‌های راه‌اندازی شده برای کسب و کارهای مختلفی رقابت بسیار زیادی برقرار است. محاسبه هزینه گوگل ادز پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. این هزینه به کیفیت سایت، تعداد سایت‌های رقیب و کلمات کلیدی انتخاب شده بستگی زیادی دارد. در ادامه درباره هر یک از عوامل تعیین‌کننده هزینه گوگل ادز توضیح خواهیم داد.

  • استراتژی انتخاب شده و هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی

اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده هزینه گوگل ادز، استراتژی انتخاب شده و هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی می‌باشد. به عنوان مثال اگر هزینه کلیک روی هر کلمه کلیدی را یک دلار و استراتژی انتخابی خود را کلیک دستی در نظر گرفته باشید، بیشترین هزینه کلیکی کسر شده از تبلیغ شما مشخص می‌شود‌. با صرف این هزینه اعتبار سایت نسبت به سایت‌های رقیب افزایش می‌یابد. در تعیین هزینه کلیک توجه داشته باشید که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد و مبلغ آن را بیش از اندازه افزایش ندهید.

  • نمره کیفیت سایت یا Quality Score به ازای هر کلمه کلیدی

کامل بودن ابزارهای موجود در گوگل ادز آن را نسبت به روش‌های تبلیغاتی دیگر متمایز کرده است. در واقع موفق شدن تبلیغ در گوگل ادز فقط به ست کردن هزینه کلیک و پرداخت بیشتر هزینه‌ها بستگی ندارد. بلکه با کار کردن روی نکات فنی و افزایش نمره کیفیت سایت می‌توان هزینه گوگل ادز را نسبت به سایت‌های رقیب کاهش داد. در واقع دومین عامل تاثیرگذار در کاهش هزینه‌های تبلیغات در گوگل نمره کیفیت یا Quality Score می‌باشد. هر چه نمره کیفیت تبلیغ بیشتر شود، نتیجه بهینه‌تری کسب خواهد شد و سایت در جستجوهای اول گوگل قرار می‌گیرد. گوگل پس از بررسی هر کلمه کلیدی از بین نمرات یک تا ده یک نمره کیفیت به سایت می‌دهد. هر چه نمره کیفیت به ده نزدیک‌تر باشد، هزینه کلیک کاهش می‌یابد. سایت‌هایی که نمره کیفیت آن‌ها یک است، به عنوان سایت‌های ضعیف محسوب می‌شوند‌.

  • مرتبط بودن کلمات کلیدی انتخاب شده با محتوای سایت

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی هزینه گوگل ادز مرتبط بودن کلمات کلیدی با محتوای سایت است. هر چه ارتباط بین کلمات کلیدی و محتوای سایت بیشتر باشد، گوگل نمره کیفیت بیشتری را برای سایت در نظر می‌گیرد. همواره باید سعی کنید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که حتما در محتوای سایت موجود باشد. هرگز نباید کلمات کلیدی را که در سایت استفاده نشده به کار ببرید.‌ کلمات کلیدی بهتر است که به صورت متن بولد شده در صفحه‌های سایت و در داخل متن‌ها استفاده شود.

  • استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات گوگل

با استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغ فاکتور مرتبط بودن متن با کلمات کلیدی را رعایت می‌کنید و با این کار نمره کیفیت سایت به شدت افزایش می‌یابد. همانطور که توضیح دادیم هر چه نمره کیفیت سایت افزایش یابد، هزینه گوگل ادز به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند.

  • بالا بودن سرعت سایت

یکی از عوامل افزایش نمره کیفیت سایت بالا بودن سرعت آن است. معمولا تعداد بازدید از سایت‌هایی که دارای سرعت بالاتری هستند، بیشتر است. کاربران پس از مراجعه به سایت‌های کم سرعت بلافاصله آن را ترک می‌کنند. هر چه سرعت سایت بیشتر باشد، گوگل نمره کیفیت بیشتری برای آن در نظر می‌گیرد. با بالا بودن نمره کیفیت سایت هزینه‌های تبلغ در گوگل ادز کاهش خواهد یافت.

  • واکنش‌گرا یا ریسپانسیو بودن سایت

اکثر مردم برای ورود به سایت‌های مورد نظر از دستگاه گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. سایت‌های واکنش‌گرا یا ریسپانسیو سایت‌های هستند که در تمام دستگاه‌های هوشمند مانند کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و تبلت به نمایش در می‌آیند. این مورد نیز در افزایش نمره کیفیت سایت و کاهش هزینه گوگل ادز تاثیرگذار است.

  • استفاده از متا تگ‌ها

استفاده از کلمات کلیدی در تگ‌های متفاوت سایت به ویژه در تگ‌های meta description و meta keybord نیز در کاهش هزینه‌های تبلیغات کلیکی در گوگل موثر است.

  • نسبت کلیک کاربران به نمایش تبلیغ در گوگل یا CTR

هر چه تعداد کلیک کاربران روی تبلیغ در گوگل بیشتر باشد، نمره کیفیت سایت افزایش و هزینه کلیک کاهش خواهد یافت. در واقع هر چه نسبت کلیک به نمایش تبلیغ به عدد صد در صد نزدیک باشد، اعتبار سایت در گوگل افزایش می‌یابد. به عنوان مثال تصور کنید که ده کاربر کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل سرچ کرده و از بین این ده نفر فقط پنج نفر روی تبلیغات گوگل کلیک کرده باشند‌. در واقع نسبت کلیک به تبلیغ یا CTR ۵۰ درصد است. برای افزایش این عدد باید متن تبلیغی جذاب انتخاب کنید

  • فاکتور Avg Ad Position یا جایگاه نمایش تبلیغ در گوگل

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه گوگل ادز میانگین جایگاه نمایش تبلیغ در گوگل است. در هر صفحه از سرچ گوگل برای نمایش تبلیغات کسب و کارها ۸ موقعیت مختلف شامل چهار لینک در بالا و چهار لینک در پایین تعبیه گردیده است. هر چه این عدد به یک نزدیک باشد، نمایش تبلیغ در لینک‌های بالاتر پایدارتر می‌شود. به عنوان مثال میانگین جایگاه نمایش اگر عدد ۱٫۳ باشد، تبلیغ شما بین لینک‌های یک و دو در صفحه اول به نمایش در می‌آید. کمتر بودن این عدد مقدار CTR یا نسبت کلیک به نمایش تبلیغ را افزایش می‌دهد و در نهایت نمره کیفیت سایت بیشتر خواهد شد.

  • تاریخچه و قدمت سایت

سایت‌هایی که از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، به صورت طبیعی و ارگانیک رنک نسبتا مناسبی درباره یک کلمه کلیدی دارند و کاربران بسیار زیادی در جستجوهای عادی خود کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آن سایت مشاهده کرده‌اند. همین امر سبب می‌شود که تعداد بازدیدها بیشتر باشد و نمره کیفیت سایت به میزان زیادی افزایش یابد. با افزایش نمره کیفیت نیز شاهد کاهش هزینه گوگل ادز خواهیم بود.

  • میزان رقابت روی کلمات کلیدی

میزان رقابت روی یک کلمه کلیدی هزینه گوگل ادز را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. در واقع همه رقبا برای یک کلید واژه مشخص که شما نیز آن را انتخاب کرده‌اید، هزینه کرده‌اند. هزینه‌های ست شده رقبا فاکتور تاثیرگذاری روی نمایش پایدار تبلیغات شما در لینک‌های بالای گوگل است. به عنوان مثال برای دو سایت که نمره کیفیت برابری دارند، نمایش تبلیغات سایتی پایدارتر می‌شود که هزینه کلیک آن بیشتر باشد. گوگل تبلیغات کلیکی را در بازه‌های مختلف بررسی و بازبینی می‌کند. بنابراین هزینه تبلیغ کلیکی و نمره کیفیت یک سایت در بازه‌های زمانی مختلف تغییر می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که همواره با به روزرسانی سایت خود نمره کیفیت خود را افزایش و هزینه گوگل ادز را کاهش دهید.

  • زمانبندی تبلیغات در گوگل ادز

یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیرگذار در کاهش هزینه گوگل ادز زمانبندی تبلیغات می‌باشد. به عنوان مثال یک آموزشگاه زبان را در نظر بگیرید که از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۶ بعد از ظهر توسط منشی آموزشگاه به تلفن‌ها پاسخ داده می‌شود. در چنین شرایطی تبلیغات در گوگل به ساعاتی محدود می‌شود که تلفن‌ها پاسخ داده می‌شوند. البته علاوه بر این آموزشگاه، آموزشگاه‌های دیگر نیز تمایل دارند که در همین ساعات تبلیغات خود را انجام دهند. با افزایش رقابت در ساعت‌های کاری هزینه تبلیغات نیز بیشتر خواهد شد. برای کاهش هزینه تبلیغات آموزشگاه می‌توان شماره داوطلبان را از طریق لندینگ پیج دریافت کرد و در ساعات دیگر به تبلیغ پرداخت.

حداقل بودجه مورد نیاز برای تبلیغ در گوگل ادز چه مقدار است؟

بعد از اینکه اکانت گوگل ادز خود را فعال کردید، می‌توانید آن را به میزان دلخواه شارژ کرده و کمپین تبلیغات در گوگل را آغاز کنید. در واقع برای شروع تبلیغ در گوگل ادز چیزی به عنوان حداقل هزینه مورد نیاز وجود ندارد. برای شارژ اکانت‌های مختلف گوگل ادز مانند اکانت‌های لیری، درهمی و دلاری می‌توان به ترتیب از تعرفه‌های شارژ ۱۰۰ لیری، ۱۰۰ درهمی و ۲۰ دلاری استفاده کرد. مهم نیست که اکانت گوگل ادز توسط خود فرد یا توسط شرکت‌های دیگر ساخته شده و شارژ شده باشد. تبلیغ‌کنندگان در گوگل به ازای هر دلار هزینه در گوگل ادز درآمدی معادل دو دلار به دست می‌آورند. با کمک تبلیغات در گوگل می‌توان سرمایه خود را تا دو برابر افزایش داد. البته گاهی اوقات حتی میزان برگشت سرمایه از طریق تبلیغ درگوگل ادز حدود ۸ برابر است. البته همواره باید از این روش تبلیغاتی انتظاری واقع بینانه داشته باشید و برای کسب نتیجه مناسب کمپین تبلیغاتی خود را به خوبی مدیریت کنید. در صورتی که با عدم کسب آگاهی‌های لازم و بدون دانش کافی سرمایه خود را صرف هزینه گوگل ادز کنید، بودجه خود را از دست خواهید داد و نتیجه دلخواه را کسب نخواهید کرد. در صورت عدم آشنایی کافی با گوگل ادز از پلن‌های تبلیغاتی مدیریت شده برای شروع تبلیغات خود در پلتفرم گوگل ادز استفاده کنید.

2 14

صرف هزینه گوگل ادز برای تبلیغات چه مزایایی دارد؟

  • تاثیر تبلیغ در گوگل ادز بر روی سئو سایت

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین و غیرمستقیم که برای بهینه‌سازی سایت و بهبود سئو استفاده می‌شود، انجام تبلیغ در گوگل ادز می‌باشد. با صرف هزینه گوگل ادز می‌توان به نمایش سایت کسب و کار خود در صفحه اول و لینک‌های ابتدایی گوگل کمک کرد‌. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که کسانی که به فکر یک سئو حرفه‌ای و قدرتمند با اهداف بلندمدت برای سایت خود هستند، معمولا در اولین مرحله از گوگل ادز استفاده نمی‌کنند. این افراد ابتدا به سراغ سئو کلاه سفید می‌روند تا رتبه سایت خود را در موتور جستجوی گوگل ارتقا ببخشند. تبلیغ در گوگل ادز یکی از عوامل غیرمستقیم تاثیرگذار در سئو به شمار می‌رود‌. ورود کاربران جدید به سایت از طریق تبلیغ در گوگل ادز، بهبود و توسعه برند با معرفی به مخاطبان بیشتر، بررسی آدرس‌های مقصد و صفحات پربازده، بررسی میزان کلیک‌‌ بر روی تبلیغات، بررسی میزان کلیک بر روی کلمات کلیدی، عواملی هستند که به صورت غیرمستقیم سئو سایت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

  • کسب درآمد برای سایت کسب و کار

یکی از مزایای بسیار مهم که تبلیغ در گوگل ادز برای سایت کسب و کار به همراه دارد، کسب درآمد بیشتر است. با اضافه کردن شماره تلفن کسب و کار در تبلیغات گوگل می‌توان تعداد مشتریان خود را افزایش داد و درآمد بیشتری کسب کرد.

  • امکان مشاهده آمار بازدیدکنندگان از سایت

یکی دیگر از مزایای تبلیغات در گوگل ادز بررسی آمار تعداد بازدیدکنندگان از سایت است. این آمار شامل تعداد دقیق بازدیدکنندگان، سن کاربران و غیره می‌باشد.

  • هدف‌گذاری سایت طبق علاقه‌مندی‌های کاربران

زمانی که سایت کسب و کار خود را در گوگل ادز تبلیغ می‌کنید و رفتار بازدیدکنندگان را مورد بررسی قرار می‌دهید، بهتر می‌توانید کلمات کلیدی مورد نظر مخاطبان را شناسایی کنید.

  • نمایش تبلیغات گوگل در زمان دلخواه

یکی از امکانات مهم گوگل ادز این است که شما می‌توانید در زمان دلخواه تبلیغات کسب و کار خود را در گوگل ادز غیرفعال کنید و هر وقت که خواستید بار دیگر این تبلیغات را فعال کنید. حتی امکان مشخص کردن روز یا ساعت خاص برای تبلیغ نیز وجود دارد.

  • تعریف بودجه روزانه یا هفتگی مشخص برای تبلیغ در گوگل

با صرف هزینه گوگل ادز به صورت روزانه یا هفتگی می‌توانید بودجه مشخصی برای تبلیغ در گوگل مشخص کنید تا هزینه بیشتری صرف تبلیغ نشود. برای تعریف بودجه باید به بخش helpcenter گوگل ادز مراجعه شود.

محاسبه هزینه گوگل ادز با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، هزینه ثابت و مشخصی برای تبلیغ در گوگل ادز وجود ندارد زیرا محاسبه هزینه این نوع تبلیغات آنلاین به ازای هر کلیک یا نمایش و به صورت مزایده‌ای انجام می‌شود. در واقع این خود شما هستید که تعیین می‌کنید چه مبلغی را برای هر کلیک به گوگل ادز پرداخت کنید و نحوه پرداخت هزینه گوگل ادز نیز به نوع کمپین تبلیغاتی بستگی دارد.

  • محاسبه هزینه گوگل ادز برای تبلیغات ویدئویی

محاسبه هزینه گوگل ادز برای نمایش تبلیغات ویدئویی در یوتیوب در ازای هر بار مشاهده یا cpv یا هر هزار نمایش یا cpm انجام می‌شود. برای هر بار مشاهده تبلیغات ویدئویی در یوتیوب باید مبلغ یک سنت یا یک صدم لیر پرداخت کنید. این مبلغ به میزان ده سنت یا بیشتر هم با توجه به کانال نمایش تبلیغات ممکن است افزایش یابد. محدودتر کردن هدف‌گیری تبلیغات باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد. به عنوان مثال محدود کردن زبان یا کشور و کانال‌های تبلیغاتی به افزایش هزینه گوگل ادز منجر خواهد شد. برای کاهش هزینه‌ها می‌توان کیفیت ویدئوهای تبلیغاتی را افزایش داد. هزینه تبلیغات در یوتیوب در ازای هر بازدید از سه سنت کمتر است.

  • محاسبه هزینه گوگل ادز با افزایش نصب اپلیکیش گوگل ادز

کمپین نصب اپلکیشن در گوگل ادز برای کسانی مناسب است که قصد دارند با این نوع تبلیغ تعداد نصب اپلیکیشن خود را بیشتر کنند. برای محاسبه هزینه این نوع تبلیغ می‌توان در قسمت تنظیمات هزینه را به ازای هر نصب تعیین نمایید. گوگل ادز محاسبه هزینه تبلیغات را به ازای کلیک تعیین می‌کند. در واقع حتی اگر بر روی تبلیغ اپلیکیشن چندین کلیک انجام شده باشد اما حتی یک بار هم نصب اپلیکیشن صورت نگیرد، هزینه گوگل ادز محاسبه خواهد شد. جهت کاهش هزینه نصب در تبلیغات گوگل باید از آگهی‌ها، متن‌ها و بنرهای جذاب و متناسب با اپلیکیشن استفاده شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه تبلیغات گوگل برای اپلیکیشن در هر کشور با کشورهای دیگر متفاوت است.

  • محاسبه هزینه گوگل ادز برای تبلیغات نمایشی یا دیسپلی

برای به نمایش درآمدن تبلیغات بنری و نمایشی در میلیون‌ها اپلیکیشن و سایت می‌توان از کمپین تبلیغات نمایشی یا دیسپلی در گوگل ادز استفاده کرد. هزینه تبلیغات در گوگل ادز برای تبلیغات نمایشی توسط خود شما و به ازای هر کلیک محاسبه می‌شود. برای اهداف گسترده‌تر هزینه هر کلیک در گوگل ادز برای تبلیغات نمایشی حدودا یک سنت است. به این نکته نیز توجه کنید که برای نمایش تبلیغات نمایشی در سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های معروف هزینه‌های بیشتری باید پرداخت شود. هزینه هر کلیک در سایت‌های مشهور معمولا بیشتر از یک دلار می‌باشد.

3 14

  • محاسبه هزینه گوگل ادز در نتایج جستجوی گوگل

محاسبه هزینه تبلیغات گوگل ادز در جستجوی گوگل به شکل مزایده‌ای می‌باشد و کلمات کلیدی به عنوان مهم‌ترین قسمت تبلیغات سرچ گوگل در نظر گرفته می‌شوند. خود شما هستید که در کمپین تبلیغ سرچ گوگل هزینه‌های گوگل ادز را تعیین می‌کنید‌ به عنوان مثال کسی که در حوزه تعمیرات مربوط به گوشی هوشمند فعال است، برای به نمایش درآمدن کلمه کلیدی "تعمیرات گوشی هوشمند" تعیین می‌کند که در ازای هر کلیک چقدر هزینه پرداخت کند. هزینه سرچ گوگل برای کلمات کلیدی در حوزه‌های کسب و کاری مختلف متفاوت است. معمولا برای کلمات کلیدی مهم‌تر باید هزینه‌های بیشتری پرداخت شود. به طور کلی میزان بازگشت سرمایه در تبلیغات گوگل با استفاده از کلمات کلیدی بیشتر است و سودآوری زیادی به همراه دارد‌. علاوه بر هزینه پیشنهادی به ازای هر کلیک روی کلمات کلیدی معیارهای دیگری مانند میزان ارتباط بین متن تبلیغ، عبارت سرچ شده توسط کاربران و صفحه فرود، نرخ کلیک یا CTR، تجربه کاربران از کیفیت صفحه فرود نیز در هزینه این نوع تبلیغ موثر می‌باشد.

  • محاسبه هزینه گوگل ادز با کمک گوگل کیورد پلنر

علاوه بر محاسبه هزینه تبلیغات گوگل با تبلیغات ویدئویی در یوتیوب، نصب اپلیکیشن، تبلیغات نمایشی یا دیسپلی، تبلیغ در نتایج جستجوی گوگل می‌توان با استفاده از ابزارهای دیگری نیز هزینه گوگل ادز را محاسبه کرد. یکی از این ابزارها گوگل کیورد پلنر است. برای استفاده از این ابزار ابتدا باید از طریق اکانت گوگل ادز وارد تنظیمات شوید و از طریق گزینه Tools به قسمت Keyword planner وارد شوید. سپس روی گزینه Discover new keywords کلیک کنید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد نمایید. امکان مشاهده هزینه کلیک برای تبلیغات گوگل در بالای صفحه برای کلمات کلیدی مشابه وجود دارد.

تبلیغات در گوگل با کمک سایت وی دیجیتال مارکتینگ

اگر قصد دارید سایت کسب و کار خود را در کمتر از یک سایت در اولین صفحه گوگل مشاهده کنید، بهترین روش استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل است. تبلیغات کلیکی در گوگل یکی از موثرترین و پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی آنلاین می‌باشد که به افزایش بازدید، افزایش درآمد و سودآوری کسب و کارهای مختلف کمک زیادی می‌کند. یکی از سایت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل سایت وی دیجیتال مارکتینگ با آدرس اینترنتی https://vdigimarketing.com است. وی دیجیتال مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل بستر بسیار مناسبی برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است و با دریافت مناسب‌ترین هزینه گوگل ادز به دیده شدن کسب و کارها در صفحه اول گوگل کمک می‌کند. این سایت علاوه بر خدمات تبلیغات در گوگل در زمینه طراحی حرفه‌ای سایت، سئو، تولید محتوای گرافیکی، محتوای متنی و ساخت انیمیشن، تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات در لینکدین نیز فعال است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.