کد مطلب: ۲۷۸۴۵۸

نماینده فیروزکوه و دماوند خواستار عمل به وعده‌های مسئولین شد

نماینده فیروزکوه و دماوند خواستار عمل به وعده‌های مسئولین شد

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجمع تشخیص مصلحت نظام به خاطر همراهی با افکار عمومی و آرای نمایندگان گفت: ای کاش تذکر من قبل از تعلیق سپنتا نیک‌نام مورد توجه قرار می‌گرفت.

قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش زیبایی‌ها را بیشتر می‌دیدیم، چرا که حضرت زینب (س) فرمودند من چیزی به غیر از زیبایی ندیدم. سلامی به بلندای دماوند از آسمان فیروزه‌ای فیروزکوه به مردم دماوند و فیروزکوه. برعکس تذکرات و اخطارها به وزرا و دولت می‌خواهم چند تشکر و خواسته را بیان کنم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،میرزایی نیکو افزود: از همفکری و همسویی مجمع تشخیص مصلحت نظام با افکار عمومی و آرا نمایندگان ملت تشکر کنم. ای کاش تذکر بنده در شش ماه قبل از تعلیق سپنتا نیک‌نام مورد توجه جدی قرار می‌گرفت. همیشه اینگونه نیست که دستورات یک سویه و استصوابی باشد، چرا که اگر این موضوع شنیده شده بود هزینه‌ای پرداخت نمی‌کردیم ولی چه کنیم که عادت کردیم فرصت‌ها را با هر هزینه‌ای آتش بزنیم.

این نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از وزرای بزرگواری که در طول این دو سال به شهرستان های دماوند و فیروزکوه آمدند تشکر می‌کنم که وزرای کشاورزی، اطلاعات، نیرو، صنعت، آموزش، تجارت، بهداشت، ورزش و معاونین محترم رئیسجمهوری. اما تنها درخواست من از این عزیزان این است که به وعده‌ها و دستوراتی که داشتند عمل کنند و به خواسته‌های اولیه مردم ما که در حوزه سرمازدگی موضوع راه، نبود گاز در چند روستا، خدمات بهداشتی و به ویژه مسائل مختلف معلمان مطرح است توجه کنند. اگر به وعده‌ها به خوبی عمل شود همیشه مورد تقدیر خواهند بود.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.