کد مطلب: ۴۱۳۰۵۵

پنجمین دوره همایش مالی اسلامی برگزار می‌شود

پنجمین دوره همایش مالی اسلامی برگزار می‌شود

نشست خبری پنجمین همایش مالی اسلامی در محل ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات و با حضور علی صالح آبادی، رئیس هیات مدیره انجمن مالی اسلامی برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نشست خبری پنجمین همایش مالی اسلامی در محل ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات و با حضور علی صالح آبادی، رئیس هیات مدیره انجمن مالی اسلامی برگزار شد.

وی در ابتدای نشست و با اشاره به برگزاری این همایش در روز 10 آذر ماه سال جاری در دانشگاه الزهرا، عنوان کرد: « این همایش با محوریت حسابداری اسلامی برگزار خواهد شد و در همین راستا اقدام به برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حسابداری اسلامی خواهیم کرد.»

صالح آبادی در ادامه به دیگر برنامه‌های این همایش اشاره کرد و گفت: «در پنجمین دوره همایش مالی اسلامی، سومین جایزه پژوهش برتر مالی اسلامی به بهترین پایان‌ نامه‌های این حوزه اعطا خواهد شد. همچنین دومین جایزه کتاب برتر سال در حوزه مالی اسلامی و تجلیل از 18 مقاله پذیرفته شده، از دیگر برنامه‌های همایش خواهد بود.»

رئیس هیات مدیره انجمن مالی اسلامی همچنین از حضور حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، موسی بزرگ اصل رئیس هیات عامل سازمان حسابرسی به عنوان سخنرانان این همایش خبر داد.

صالح آبادی در ادامه این نشست به بررسی انتشار اوراق گام در پنجمین همایش مالی اسلامی اشاره کرد و گفت: «این ابزار که توسط بانک مرکزی و شورای فقهی این بانک راه‌اندازی شده است، کمک قابل توجهی به سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی خواهد کرد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.