کد مطلب: ۲۷۹۱۴۸

همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شوند

همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شوند

مدیرکل بازرسی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شوند، گفت: حتی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هم بر اساس نقش‌شان در اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

علی کرمی عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی که در استانداری برگزار شد، اقتصاد مقاومتی را رویکرد اصلی کشور در شرایط کنونی دانست و اظهار داشت: برای موفقیت نیازمند همراهی همگانی و حرکت جهادی و انقلابی هستیم چراکه با مقررات اداری عادی نمی‌توان موانع اقتصادی را برطرف کرد.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شوند، گفت: حتی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هم بر اساس نقش‌شان در اقتصاد مقاومتی و شرح وظایف محوله در راستای اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل بازرسی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سازمان دو هدف راهبَری و نظارت بر اقدامات دستگاه‌های اجرایی را دنبال می‌کند افزود: از سوی دیگر، اگر تولید و اشتغال هم دچار مشکل شد، در کمیته حقوقی این سازمان مورد بررسی و کمک قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس‌جمهور در ممنوعیت خرید کالای خارجی توسط دستگاه‌های اجرایی، اجرای این بخشنامه را نیازمند پایش و بررسی بیشتر دانست و ابراز داشت: برخی ادارات برای فرار از این بخشنامه، فاکتورهای صوری به اسم کالای ایرانی را سند کرده و پرداخت می‌کنند که باید این وضعیت رصد و برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در ایران، بیشترین تسهیلات را می‌دهیم ولی بیشترین حرف‌ها را شنیده‌ایم، ادامه داد: هزینه کرد تسهیلات در جای مناسب باید موجب شکوفایی تولید شود اما خود فعالان اقتصادی هم نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و تنها چشم به حمایت های دولتی نداشته باشند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.