کد مطلب: ۵۹۹۰۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

واریز سهمیه بنزین آذر/ سهمیه جبرانی واریز نمی‌شود؟

واریز سهمیه بنزین آذر/ سهمیه جبرانی واریز نمی‌شود؟

سهمیه بنزین آذرماه، امشب ساعت صفر بامداد واریز می‌شود. اگرچه قرار بود این ماه، همزمان با واریز سهمیه بنرین آذر، سهمیه بنزین جبرانی هم واریز شود اما سخنگوی شرکت ملی گفته که تنها بخشی از سهمیه بنزین تشویقی واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سهیمه بنزین آذر ماه و سهمیه بنزین جبرانی، امشب در کارت سوخت‌ شارژ می‌شود. اگرچه قرار بود سهمیه بنزین جبرانی بین ۵ تا ۴۰ لیتر باشد، اما فاطمه کاهی خبر داده که این ماه فقط ۵ تا ۱۰ لیتر از سهمیه جبرانی واریز می‌شود و واریز مابقی آن به دی ماه موکول می‌شود.

به گفته کاهی سهمیه بنزین ماه آذر ساعت صفر بامداد فردا اول آذر در کارت‌های هوشمند سوخت اعمال می‌شود. او گفته اگر چه در مصوبه دولت برای خودرو‌های مختلف سهمیه تشویقی متفاوتی در نظر گرفته شده، اما این ماه به همه خودرو‌ها ۱۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۵ لیتر سهمیه تشویقی اختصاص می‌یابد و مابه‌التفاوت آن برای خودرو‌های مشمول در دی ماه لحاظ می‌شود.

این یعنی همه خودروهایی که بنزین سهمیه‌ای می‌گیرند، این ماه فقط ۱۰ لیتر بنزین مازاد می‌گیرند.

پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، وزیر نفت اعلام کرد که قرار است سهمیه جبرانی به رانندگان داده شود. اگرچه ابتدا گفته می‌شد سهمیه بنزین جبرانی برای همه خودروها یکسان است اما کمی بعد مشخص شد سهمیه بنزین جبرانی، متغیر است.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیئت دولت، قرار بود هر یک از خودروها بین ۵ تا ۴۰ لیتر سهمیه جبرانی آذر دریافت می‌کنند.

page 004 1536x1170 1

سهمیه بنزین جبرانی خودروها چقدر است؟

آن طور که اعلام شده سهمیه بنزین جبرانی هر خودرو از این قرار واریز می‌شود:

۵ لیتر سهمیه جبرانی برای موتورسیکلت‌ها

۲۰ لیتر سهمیه جبرانی برای خودروهای سواری عمومی (دوگانه سوز و LPG)، تاکسی و تاکسی ون (دوگانه سوز و LPG)، خطی بین شهری (دوگانه سوز و LPG)، وانت پرمصرف و کامیون (بنزین سوز)

- ۳۰ لیتر سهمیه جبرانی برای خوردوهای سواری عمومی (بنزین سوز)، تاکسی (بنزین سوز)، خطی بین شهری (بنزین سوز)، آمبولانس (بنزین سوز، دوگانه سوز و LPG)

-۴۰ لیتر سهیه جبرانی برای اتوبوس‌ها، تاکسی ون‌ها (بنزین سوز) و مینی بوس‌ها (بنزین سوز)

سهمیه آذر ماه به منظور جبران هزینه‌های وارد شده در روزهایی که سامانه سوخت‌گیری قطع شده بود و رانندگان مجبور بودند بنزین آزاد بزنند، عمراه با سهمیه جبرانی واریز می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    خودروهای شخصی هم که احتمالا با اب کار میکردن تو اون مدت دیگه
    بخدا یجوری زشت جبران میکنن این مسولین که چیزی جز تحقیرِ بیشتر نصیب مردم نمیشه

  • امین میرزاعباس

    سلام خسته نباشید
    خواهشا اگه براتون مقدوره با دست به قلم شدن میتونید صدا مارو به مسئولین برسونید بابت یارانه خرید بنزین که توی کارت بانکی برای وانت بارها واریز میکنن خبر تهیه کنید که این مابه تفاوتی که تو قالب اعتبار خرید بنزین باید هرماه واریز کنن چی میشه که یک ماه میزنن ۳ ماه خبری از واریز پول خرید بنزین نیست واقعا این سهمیه ای که ازش خیلی کم کردن به جایی نمیرسه واقعا نمیدونیم کجا باید اعتراض کنیم که کسی صدامون بشنوه بازم اگه میتونید کمک کنید صدای ما باشید با این وضعیت بد معیشتی این پول بنزین خیلی کمک میکنه به ما راننده وانت ها