کد مطلب: ۵۵۱۹۶۰

پیام محمد خاتمی در مورد انتخابات

پیام محمد خاتمی در مورد انتخابات

سید محمد خاتمی،در پیامی خطاب به گروه های اصلاح‌طلب خواسته است که در این برهه حساس وظیف شان را انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در متن نامه رئیس دولت اصلاحات آماده است: با سلام و درود به اعضای محترم حزب جوانان ایران اسلامی و همه شرکت کنندگان در کنگره سراسری این حزب، در این فضای سرد و فسرده در حالی که جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد امیدوارم این حزب و همه تشکل ها و احزاب و جریان های سیاسی و مدنی بتوانند در این برهه حساس، مسئولیت خود را نسبت به میهن و مردم بدرستی بشناسند و در انجام آن مسئولیت موفق باشند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. مردم می‌توانند در این روز در انتخابات شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت کنند.

بنا بر اعلام اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند. بیش از ۷۲ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور پیش بینی شده است که به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار، کار اخذ رای را در ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه انتخابات ۱۴۰۰ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه حنا تون واس مردم رنگ نداره.

  • وطن دوست مخالف

    من همیشه همین مواقع مثل”برهه های خاص” انتخابات و… اسم ایشون رو میبینم و خبری ازشون میشنوم اونم همیشه دعوت بوده… انتخابات ، راهپیمایی یا دعوت به آرامش تو آبان و دی !!! من منتظرم فردا از توی حصر آقایون هم دعوتم کنن!!! اینکه یه روزه اونم انتخابات هست درد و دردسر نداره!! ؟ وقتی 12 سال پیش دعوتمون کردن خیابون خیلی درد داشت…. اما جدی من به این نتیجه رسیدم هر کاری که اکثر مردم و شبکه های اجتماعی میگن اکثر وقتا اشتباه هست پس بهتره فکر کنیم به نظرم الان رای ندادن هیچ سودی نداره و هیچ چیزی رو به هیچ اروپایی و جامعه جهانی نشون نمیده…. خام حرف های این و اون نشیم با عقل خودمون و با فکر تصمیم بگیریم….

  • ناشناس

    داره پاگرمی می کنه تا به خاطر فتنه ۸۸ محاکمه اش نکنند

  • ناشناس

    همتی

  • محمد

    مردم از خاتمی عبور کردند …..
    آخه چرا یه مرد پیدا نمیشه تو این مملکت ….