کد مطلب: ۵۲۱۳۱۶

پیش‌بینی بورس امروز ۲۳ اسفند ۹۹

پیش‌بینی بورس امروز ۲۳ اسفند ۹۹

در پایان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام شاخص کل بورس با افتی ۰٫۲۸ درصدی در سطح یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی قرار گرفت. بازار امروز چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه عقیده دارد بورس در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روندی صعودی از لحاظ رشد شاخص کل دارد اما کلیت بازار سهام در صف‌های فروش قفل است و نمادهای کوچک روندی نزولی دارند. این کارشناس عقیده دارد نمادهایی که دولت سهامدارشان است در جریان معاملات هفته آخر اسفند رشد می‌کنند.

جزییات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۲۳ اسفند ۹۹ بخوانید.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت:

شکور علیشاهی، کارشناس بازار سرمایه گفت: روند نزولی بسیار فرسایشی شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران حاضر در بازار ممکن است دیگر فروشنده سهام خود در این قیمت‌ها نباشند، بنابراین می‌توان انتظار داشت از طریق کاهش فشار در سمت عرضه، قیمت‌ها افت چندانی نداشته باشند، ولی برای بالا رفتن قیمت احتیاج به قدرتمند شدن طرف تقاضا نیز هست.

با توجه به اینکه دستورالعمل‌های جدید ریسک نقد‌شوندگی را بسیار بالا برده‌اند و بسیاری از افراد ریسک‌پذیر را هم بورس گریز کرده و ناخودآگاه به سمت بازارهای موازی و حتی خارجی هدایت کرده‌اند، نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه‌مدت در سمت تقاضا تغییر چندانی به‌وجود بیاید.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرید خان

    عقل میگه نفروشید ، واقعا مفت ترین بازار الان بورس هست هرجا برید ریسکش بالاتر از بورس شده

  • ناشناس

    با این قیمتهای پایین هرکه بفروشه حقشه ضرر کنه

    • ناشناس

      دقیقا

    • الکس

      دقیقن

  • ناشناس

    دنیا همیشه ی جور نمیمونه بالاخره رشد بورس هم شروع میشه شاید از همین امروز

  • Persia

    پالایشی حمایت حمایت

  • ناشناس

    پول داشته باشی سهم بخری بهتر از هر چیزیه قیمتها مفته
    رشد خوبی در پیش خواهند داشت

  • ناشناس

    منفی ۲ پیش بینی نمیخواد که

  • ناشناس

    عزیزانم گول آخر سال را نخورید قبلاً هم گفته بودم باید یک هفته آخر سال + باشه تا بتونن بگن بورس ایران آخر سال را +++ به پایان رسانید!!!
    اول سال دیگه دوباره منفی شروع می شه مطمئن باشید سال بعد شاخص باید تا انتخابات بیاد زیر 750 و بعد انتخابات دوباره صعودی بشه اونم نه شارپی در حد معمول برای همین بهترین روز فروش سهام ها 4 شنبه همین هفته است یعنی دیگه بورس ایران قله ی شاخصش و رویای سال 99 هش روز 4 شنبه است وعده ی همه ی ما 4 شنبه تو صف فروش…..

  • ناشناس

    من پول پیش خونه رو دادم مبلغی هم خیلی زیاده یعنی میشه تا برج 4خوب سه من برج 5 باید 60میلیون بدم چه غلطی کردیم آخه به خدا